مایکروسافت LinkedIn را در چین تا پایان سال می بندد

مایکروسافت پنجشنبه اعلام کرد که نسخه محلی LinkedIn خود را در چین تعطیل می کند.

“یک محیط عملیاتی بسیار چالش برانگیزتر.” این شرکت به دلیل تعطیلی LinkedIn در چین ، شرایط سخت کار ، الزامات انطباق بیشتر و عدم موفقیت در جنبه های اجتماعی پلتفرم خود را ذکر کرده است.

این شرکت می گوید: “در حالی که ما در کمک به اعضای چینی در یافتن شغل و فرصت های اقتصادی موفقیتی کسب کرده ایم ، اما در جنبه های اجتماعی بیشتر اشتراک گذاری و مطلع ماندن به همان میزان از موفقیت دست نیافته ایم.” محیط کار چالش برانگیزتر و الزامات رعایت بیشتر در چین. با توجه به این موارد ، ما تصمیم گرفتیم نسخه محلی محلی LinkedIn را که در چین به پلت فرم رسانه های اجتماعی جهانی LinkedIn دسترسی پیدا می کند ، در اواخر امسال خاموش کنیم. “

راه اندازی InJobs در چین با غروب آفتاب LinkedIn ، مایکروسافت قصد دارد InJobs ، یک برنامه مشاغل مستقل جدید برای چین ، در اواخر امسال نیز راه اندازی کند. برخلاف LinkedIn ، InJobs فید اجتماعی یا قابلیت اشتراک گذاری پست یا مقاله را نخواهد داشت.

چرا اهمیت می دهیم. غروب LinkedIn در چین به احتمال زیاد مانع از مشاغل B2B می شود که در آنجا شریک دارند یا برای ارتباط با شرکای بالقوه به بستر متکی هستند. علاوه بر این ، تبلیغ کنندگان LinkedIn دیگر به کاربران در چین دسترسی نخواهند داشت. با این حال ، به احتمال زیاد InJobs برخی از این قابلیت ها را ارائه می دهد.

با توجه به صنعت رسانه های اجتماعی ، LinkedIn آخرین دومینو است که سقوط کرد زیرا همه سیستم عامل های اصلی رسانه های اجتماعی مستقر در ایالات متحده-مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Twitch ، Pinterest و Reddit ، به نام چند-در چین مسدود شده اند. جالب است که داغترین شبکه رسانه های اجتماعی در جهان در حال حاضر ، TikTok ، در چین مستقر است و به طور فعال محتوا را سانسور می کند.


درباره نویسنده

جورج نگوین ویرایشگر Search Engine Land است که جستجوهای ارگانیک ، پادکست و تجارت الکترونیکی را پوشش می دهد. سابقه وی روزنامه نگاری و بازاریابی محتوا است. قبل از ورود به صنعت ، او به عنوان شخصیت رادیو ، نویسنده ، مجری پادکست و معلم مدرسه دولتی کار می کرد.