مایکروسافت Ally.io ، راه اندازی OKR را خریداری کرد که 76 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرد – TechCrunch

مایکروسافت امروز اعلام کرد که Ally.io را دریافت کرده است ، یک سرویس نرم افزاری که به شرکت ها کمک می کند پیشرفت خود را در برابر OKR ها (اهداف و نتایج کلیدی) اندازه گیری کنند ، روشی متداول که مدیریت پیشرفت افراد و افراد را اندازه گیری می کند. این دو شرکت قیمت خرید را تقسیم نکردند.

مایکروسافت قصد دارد Ally را در خانواده محصولات Viva خود با تجربه کارکنان گنجاند. مایکروسافت می گوید ایده پشت Viva و خرید Ally این است که راهی شفاف تر برای انتقال اهداف و اهداف شرکت به کارکنان ارائه دهد.

“هماهنگ کردن کار کارکنان با ماموریت استراتژیک شرکت و اولویت های اصلی برای هر سازمانی مهم است. برای انجام این کار ، رهبران باید بر روی ابزارهایی سرمایه گذاری کنند که شفافیت را در مورد شرط بندی شرکت های بزرگ ایجاد کرده و راه هایی را برای ایجاد اهداف مطلوب و گزارش نتایج در همه سطوح یک سازمان ایجاد کنند. ” دستگاه ها در یک پست وبلاگ اعلام کردند که این معامله را اعلام کرده است.

در مورد Ally ، مدیرعامل و موسس وتری ولور می گوید که این امر باعث می شود شرکت او بتواند این محصول را به عنوان بخشی از مایکروسافت بسیار سریعتر از آنچه که به تنهایی داشته باشد ، رشد دهد. “به عنوان بخشی از مایکروسافت ویوا ، Ally.io به رهبران ، تیم ها و افراد این توانایی را می دهد تا کارهای روزمره را با مهمترین اهداف شرکت هماهنگ و متمرکز کنند. ما به اهداف و مقاصد در هر جایی که تیم در حال انجام کار است از جمله Teams ، Outlook ، Slack و سایر سیستم هایی که هر روز استفاده می کنید کمک خواهیم کرد. “ولور در وبلاگ خود در وب سایت Ally نوشت.

درک اهداف کاری و چگونگی انطباق آنها با اهداف گسترده تر شرکت در عصری که افراد بیشتری در خانه کار می کنند و در جلسات رودررو با مدیران شرکت نمی کنند ، اهمیت بیشتری یافته است. تعیین این اهداف و انتظارات و گنجانیدن آنها در ابزارهای کاری که افراد از آنها به عنوان کارمندان دور استفاده می کنند ، باید کمک کند تا همه در مسیر یکسان و در یک جهت قرار گیرند.

در حالی که مایکروسافت از به اشتراک گذاشتن قیمت معامله خودداری کرد ، داده های PitchBook نشان می دهد که Ally آخرین سرمایه خود را به ارزش 345 میلیون دلار پس از پول افزایش داده است. این قیمت زمانی تعیین شد که شرکت 50 میلیون دلار در اوایل امسال جمع آوری کرد و در مجموع 76 میلیون دلار جمع آوری کرد.

خروج Ally به مایکروسافت می تواند آغاز دور ادغام در بازار نرم افزار متمرکز بر OKR را نشان دهد. بازیکنان زیادی برای کسب مقام اول رقابت می کنند ، از جمله WorkBoard ، Koan ، Gtmhub ، Perdoo و WeekDone.

آنها به عنوان یک گروه نوپا در زمینه جذب سرمایه گذاری خطرپذیر و افزایش درآمدهای اولیه بسیار خوب عمل کرده اند. و در حال حاضر با خروج از محدوده خود ، مجموعه ای از شرکت ها باید تصمیم بگیرند که رویکرد خود را برای رشد دست نخورده حفظ کنند یا به دورهای خصوصی دو ردیابی با خروج احتمالی از شرکت های فناوری بزرگ بپردازند.

با خرید مایکروسافت Ally ، که مقر آن در ایالت واشنگتن است ، می تواند زمینه را برای سایر بازیگران اصلی پلتفرم برای خرید و ارائه ابزارهای مشابه فراهم کند. تصور هیچ یک از مظنونین متداول دیگر – از Salesforce گرفته تا ServiceNow تا SAP – با توجه به انجام چنین اقدامی و حذف یکی از این املاک در بازار غیرممکن نیست.

در حال حاضر ، فقط Ally از هیئت مدیره خارج شده است ، و ما باید ببینیم که بقیه بازار در نتیجه این حرکت چگونه توسعه می یابد.