مایکروسافت می خواهد ترافیک و درآمد بیشتری را به ناشران برساند

پیشنهاد ارزشی که به طور خاص برای ناشران در حین پیش‌روی می‌بینیم، باعث افزایش ترافیک و کلیک‌ها می‌شود – نه کمتر – و تضمین می‌کند که ناشران و شرکا درآمد بیشتری کسب می‌کنند.»

این را کیا سینزبری-کارتر، معاون جدید شرکت تبلیغات مایکروسافت، در مصاحبه ای که در وال استریت ژورنال منتشر شده، می گوید.

چرا ما اهمیت می دهیم. افزایش ویژگی‌های چت هوش مصنوعی در جستجو، ناشران، سازندگان محتوا، برندها و سئوکاران را نگران آینده‌ای نه چندان دور با ترافیک و درآمد کمتر از جستجوی ارگانیک کرده است. بینگ در مورد دیدگاه خود برای یک اکوسیستم محتوای موفق در دنیای مولد هوش مصنوعی (بر خلاف گوگل) صحبت کرده است – اما باید دید که آیا مایکروسافت اساساً برندگان را انتخاب خواهد کرد (مثلاً ناشران در برنامه Start خود).

“آینده جستجو یک تجربه یکپارچه است.” به گفته Sainsbury-Carter، آینده جستجو + پاسخ + چت + ایجاد است. او همچنین یک بار دیگر به مدل تقسیم درآمد تبلیغاتی از بینگ چت اشاره کرد: «به روش‌های مختلفی که ما می‌آموزیم رفتارها چگونه است».

ولی. دستاوردهای بینگ تاکنون اندک بوده است. حتی زمانی که مایکروسافت کاربران بیشتری را به Edge جذب کرد، کاربران بالقوه Bing را در جستجوی Google از دست داد. بنابراین، در حالی که بسیار خوب است که مایکروسافت در مورد به اشتراک گذاری درآمد تبلیغات صحبت می کند، Bing همچنان باید سهم بازار خود را به طور قابل توجهی افزایش دهد.

به دنبال “تعامل مرتبط”. مایکروسافت از زمان عرضه بینگ جدید در چت تبلیغات داشته است. کیا ساینزبری-کارتر گفت، همانطور که مایکروسافت تبلیغات عکس و ویدیو را نیز آزمایش می کند، به یافتن تعادل بین بار تبلیغات و تجربه کاربر ادامه می دهد:

  • ما معیارهایی داریم که در بالاترین سطح در مورد نحوه تعامل مصرف‌کنندگان با تبلیغات بررسی می‌شوند، مانند اینکه چقدر سریع از تبلیغات کلیک می‌کنند و نشان می‌دهد که مرتبط نبوده یا نمی‌خواهند روی آن کلیک کنند.»

مصاحبه کامل WSJ را بخوانید. مایکروسافت به دنبال هوش مصنوعی ChatGPT است تا تجارت تبلیغات دیجیتال خود را متحول کند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودوین

دنی گودوین از سال 2022 سردبیر موتور جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX بوده است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند. گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (2017 تا 2022)، سردبیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر موتور جستجو بود. تماشا کنید (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.