مایکروسافت در Builder.ai سرمایه گذاری استراتژیک انجام می دهد و خدمات خود را در Teams ادغام می کند

Builder.ai به موج جدیدی از کسب‌وکارها دست زد که برنامه‌های بومی خود را با رویکرد کلید در دست می‌خواهند، که با دیجیتالی شدن سریع زندگی در طول همه‌گیری تسریع شد. این منجر به سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری سری C در سال گذشته توسط Insight Partners شد که مجموع بودجه شرکت را به 195 میلیون دلار رساند.

اکنون یک همکاری استراتژیک با مایکروسافت ایجاد شده است که شامل سرمایه گذاری سهام نامشخص در استارتاپ است. منابع TechCrunch نشان می‌دهند که سرمایه‌گذاری «قابل توجه» بوده است، اگرچه ما نتوانستیم چیزی بیشتر از آن به دست آوریم.

این همکاری به معنای همکاری دو شرکت در راه حل های هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی «ناتاشا» سازنده برای کاربران تیم‌ها در دسترس خواهد بود و زمانی که به دنبال ساخت برنامه‌ها و نرم‌افزار هستند، در دسترس خواهد بود. نتایج سه ماهه دوم مایکروسافت نشان داد که تیمز به بیش از 280 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است.

Sachin Dev Duggal، مدیر عامل Builder.ai در بیانیه‌ای گفت: «از اولین ملاقات من با مایکروسافت تا لحظه‌ای که برای همکاری استراتژیک‌تر به توافق رسیدیم، یک چیز واقعاً واضح بوده است، تعهد مایکروسافت به کمک به همه برای کشف پتانسیل واقعی خود.»

همچنین در سرویس OpenAI Azure و سایر سرویس‌های شناختی Azure با خط مونتاژ نرم‌افزار Builder.ai و پذیرش Microsoft Cloud و AI، در کنار مشارکت در پلت‌فرم‌های توسعه‌دهنده مایکروسافت، ادغام می‌شود.

جان تینتر، معاون رئیس شرکت اضافه کرد: “ما می بینیم که Builder.ai یک دسته کاملاً جدید ایجاد می کند که همه را قادر می سازد تا یک توسعه دهنده باشند و همکاری جدید و عمیق تر ما که توسط هوش مصنوعی Azure تقویت شده است، قدرت ترکیبی هر دو شرکت را برای مشاغل در سراسر جهان به ارمغان می آورد.” ، توسعه کسب و کار، مایکروسافت.