مایکروسافت توییتر را از پلتفرم تبلیغاتی خود حذف کرد

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که از 25 آوریل 2023، کمپین های هوشمند چند پلتفرمی دیگر از توییتر پشتیبانی نمی کنند.

اعلامیه. کاربران تبلیغات مایکروسافت شروع به دریافت ایمیل هایی کرده اند که به آنها اطلاع می دهد که مرکز بازاریابی دیجیتال (DMC) نیز پشتیبانی خود از توییتر را در همان تاریخ متوقف خواهد کرد. در نتیجه، کاربران از طریق ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی مرکز بازاریابی دیجیتال، دسترسی به حساب های توییتر خود را از دست خواهند داد. امکان زمان‌بندی، ایجاد یا مدیریت توییت‌ها یا پیش‌نویس‌های توییت حذف می‌شود و کاربران نمی‌توانند توییت‌ها و تعامل قبلی خود را در پلتفرم تبلیغات مایکروسافت مشاهده کنند.

این پیشرفت یک روز پس از آن صورت می گیرد که ایلان ماسک، مالک توییتر در یک کنفرانس بازاریابی و تبلیغات قابل توجه برای جذب برندها به پلتفرم ظاهر شد. توییتر نیمی از بزرگترین تبلیغ کنندگان خود را پس از تصاحب ماسک از دست داده بود.

عملکرد DMC. ویژگی Microsoft Advertising به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف را در یک مکان مدیریت کنند و به کاربران اجازه می‌دهد به توییت‌ها، پیام‌های پیامکی و پیام‌های فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین پاسخ دهند.

در حالی که سرویس رسانه های اجتماعی به صورت رایگان به تبلیغ کنندگان ارائه می شد، به طور برجسته در داشبورد DMC تبلیغات مایکروسافت نمایش داده می شد. این ابزار در کنار ابزارهای تبلیغاتی اجتماعی و جستجوی پولی کار می‌کرد که به کسب‌وکارها در مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی پولی خود در پلتفرم‌هایی مانند Google Ads، فیس‌بوک، اینستاگرام و تبلیغات جستجوی مایکروسافت کمک می‌کرد.

شرکت‌هایی که از تبلیغات مایکروسافت استفاده می‌کنند به ایجاد و مدیریت محتوا برای فیس‌بوک، اینستاگرام و لینکدین از طریق پلتفرم ادامه خواهند داد، همانطور که قبلاً انجام دادند.

سال گذشته، مایکروسافت بیش از 12 میلیارد دلار درآمد تبلیغات دیجیتال از تبلیغات ایجاد، مدیریت و اجرا شده از طریق پلتفرم تبلیغاتی خود به دست آورد.

تو عمیق تر می توانید اطلاعیه مایکروسافت را اینجا بخوانید.

چرا ما اهمیت می دهیم. از دست دادن دسترسی به توییتر از طریق ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی DMC به این معنی است که تبلیغ کنندگان باید استراتژی های خود را تنظیم کنند و به طور بالقوه به دنبال پلتفرم های جایگزین برای مدیریت و ردیابی کمپین های توییتر باشند. از آنجایی که توییتر پس از تصاحب ایلان ماسک در حفظ آگهی‌دهندگان با چالش‌هایی مواجه شده است، این پیشرفت بر اهمیت اطلاع‌رسانی در مورد تغییرات صنعت و سازگاری با اکوسیستم بازاریابی دیجیتال در حال تکامل برای بهینه‌سازی تلاش‌های تبلیغاتی در بسترهای مختلف رسانه‌های اجتماعی تاکید می‌کند.