مایکروسافت بستر آموزشی TakeLessons را با مبلغ نامعلوم – TechCrunch خریداری کرد

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch هر روز ساعت 3 بعد از ظهر PDT به صندوق ورودی خود ارسال کنید ، اینجا را مشترک شوید.

دوستان سلام!

به Daily Crunch خوش آمدید – 10 سپتامبر 2021 است. الکس ویلهلم هفته آینده برمی گردد ، بنابراین این آخرین روز من به عنوان ناخدای این کشتی است. کاپیتان Daily Crunch. کاپیتان … کرانچ؟ وای نه.

اعتبار تصویر: evemilla / گتی ایماژ

چیزهایی که آموخته ام:

  • خبرنامه های ایمیل استرس زا تر از پست های وبلاگ هستند زیرا نمی توانید پس از بیرون آمدن غلط املایی غلط را اصلاح کنید (و اکنون که به آن اشاره کردم ، قانون مورفی ایجاب می کند که این خبرنامه 300٪ غلط غلط تایپی داشته باشد). [Ed. note: Not on my watch, Captain.]
  • من تمایل عجیبی دارم که به داستانهای خود در این خبرنامه پیوند ندهم زیرا عجیب است؟ (اما من امروز می روم ، زیرا آن را کسب کرده ام. همچنین به این دلیل که روز تولدم است. همچنین به این دلیل که از آخرین خبرنامه یکی از مهمترین داستانهای ما بود ، بنابراین احتمالاً باید).
  • الکس نویسنده ای بسیار بسیار کارآمدتر از من است. او این کار را مثل یک سوم زمان لازم برای من انجام می دهد. این به خوبی با نظریه من کار می کند که بر اساس میزان کاری که در یک روز انجام می دهد ، الکس در واقع سه نفر است.

خداحافظ دوستان!

گرگ

TechCrunch Top 3

  • اپل از Shazam برای شناسایی آهنگ ها در میکس DJ استفاده می کند: اگر یک DJ مجموعه ای از آهنگها را در یک مجموعه بزرگ ترکیب کند ، چگونه همه هنرمندان اصلی حقوق می گیرند؟ اپل می گوید پاسخ ، حداقل برای اهداف آنها ، با Shazam شروع می شود ، که در سال 2018 به مبلغ 400 میلیون دلار خریداری کرد.
  • JioPhone به تأخیر افتاد: گوگل و هند Jio Platforms بر روی یک تلفن مناسب بازار هند کار می کنند و قصد دارند امروز آن را عرضه کنند. افسوس که چنین اتفاقی نمی افتد. جیو در یک اعلامیه در آخرین لحظه می گوید که کمبودهای نیمه هادی جهانی در تأخیر است و دو ماه دیگر باید به آنها اجازه دهد از این مانع عبور کنند.
  • حماسه Houseparty را تعطیل می کند: تنها دو سال پس از خرید Houseparty با مبلغ 35 میلیون دلار ، Epic می گوید که مهمانی به پایان رسیده است. در ماه اکتبر برنامه چت تصویری بسته می شود ، اگرچه بخش هایی از DNA Houseparty باقی خواهد ماند-به عنوان مثال ، چت صوتی چند پلتفرمی Fortnite بر اساس فناوری Houseparty است.

استارتاپ ها/VC

  • ماموت ، تک شاخ: Mammoth Biosciences ، یک شرکت بیوتکنولوژی که توسط جنیفر دودنا ، پیشگام CRISPR تاسیس شده است ، از نقطه عطف ارزش گذاری میلیارد دلاری گذشته است. به معنای واقعی کلمه هیچ فرصتی وجود ندارد که بتوانم به درستی توضیح دهم که این شرکت در یک یا دو جمله چه کار می کند ، بنابراین نوشتار اما بتوئل را برای خرابی بررسی کنید.
  • مبلغ Supabase 30 میلیون دلار افزایش می دهد: این یکی مال من است! Supabase در حال ایجاد یک پلت فرم منبع باز است که به طور خودکار بسیاری از کارهای مزاحم پشتیبان را که با شروع یک پروژه برنامه جدید همراه می شود ، مدیریت می کند-پایگاه داده ، API (و اسناد!) ، و غیره. به طور مداوم از سال گذشته که از YC فارغ التحصیل شده است. Supabase به تازگی سری A 30 میلیون دلاری خود را بسته است و ویژگی های جدیدی را به طور معمول ارائه می دهد ، در حالی که کاملاً از راه دور با تیمی در سراسر جهان دور است.
  • افزایش گسترده Snyk: یکی دیگر از شرکتها در حال افزایش بسیار گسترده ای است که ارزش آن بسیار حیرت انگیز است-این بار Snyk است ، که ران میلر آن را “یک استارتاپ دیرهنگام در بوستون توصیف می کند که در تلاش است به توسعه دهندگان در ارائه کد امن تر کمک کند.” این مبلغ 530 میلیون دلار با ارزش 8.5 میلیارد دلار جمع آوری می کند. در همین حال ، من اینجا نشسته ام و سعی می کنم هیچ مرجعی از Nickelodeon در دهه 90 ایجاد نکنم.

معنای قانون جدید حفظ حریم خصوصی اطلاعات چین برای شرکت های فناوری آمریکایی

اولین قوانین حفظ حریم خصوصی اطلاعات چین از 1 نوامبر 2021 اعمال می شود. آیا شرکت شما مطابق خواهد بود؟

الگوبرداری از GDPR اتحادیه اروپا ، مقررات جدید “[introduce] شاید سخت ترین مجموعه الزامات و حفاظت از حریم خصوصی داده ها در جهان باشد. “می نویسد اسکات دبلیو پینک ، مشاور ویژه در عمل امنیت و حریم خصوصی O’Melveny’s Data Security & Privacy.

وی در یک مرور کلی ، الزامات کلیدی و مراحل رعایت آن را برای شرکت های مستقر در ایالات متحده که به مصرف کنندگان چینی خدمات رسانی می کنند ، توضیح می دهد.

او توصیه می کند: “شرکت های آمریکایی که در چین یا با شرکت های داخل چین تجارت می کنند باید فوراً ارزیابی کنند که این قانون جدید چگونه بر فعالیت های آنها تأثیر می گذارد.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • مایکروسافت TakeLessons را خریداری می کند: خرید دیگری از مایکروسافت! چند روز پس از اعلام خرید ویرایشگر ویدئویی تحت وب Clipchamp ، MSFT اعلام کرد که TakeLessons را انتخاب می کند. TakeLessons مستقر در سن دیگو ، دانش آموزان جداگانه را با آموزگاران متخصص (اعم از آنلاین و غیرحضوری) در موضوعاتی مانند ریاضی ، موسیقی ، طراحی و موارد دیگر مرتبط می کند. با توجه به اینکه مایکروسافت می گوید بیش از 100 میلیون دانش آموز از پلت فرم Teams خود برای مدرسه استفاده می کنند ، منطقی است که کمی بیشتر در edtech کار کند.
  • قاضی می گوید اپل باید قوانین فروشگاه App را تغییر دهد: تغییر بزرگی در نبرد حقوقی حماسه و اپل صبح امروز با قاضی اعلام کرد که اپل باید به توسعه دهندگان اجازه دهد گزینه های پرداخت جایگزین فراتر از سیستم خرید درون برنامه ای خود اپل ارائه دهند. تیم سوینی ، مدیرعامل Epic می گوید که این کافی نیست و این شرکت “مبارزه خواهد کرد”.
  • Epic خواهان بازگشت Fortnite به فروشگاه App در کره جنوبی است: صحبت از حماسه در مقابل اپل … کره جنوبی اخیراً لایحه ای را تصویب کرد که بر اساس آن اپل به توسعه دهندگان اجازه می دهد از سیستم های پرداخت خود استفاده کنند. به این ترتیب ، Epic می گوید زمان آن فرا رسیده است که اپل اجازه دهد (و Fortnite) دوباره به فروشگاه App در کشور بازگردد. اپل می گوید نه ، و “تا کنون ، هیچ مبنای قانونی برای بازگرداندن حساب توسعه دهندگان آنها وجود ندارد.”
  • آنچه از رویداد اپل در هفته آینده انتظار می رود: ماه سپتامبر است ، به این معنی که اپل یک رویداد بزرگ برگزار می کند. آنها چه چیزی را اعلام خواهند کرد – علاوه بر این ، اگر سنت وجود داشته باشد ، یک iPhone جدید؟ برایان هیتر دارای جمع بندی است.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

ما با بنیانگذاران استارتاپ ها تماس می گیریم تا به ما بگویند وقتی می خواهند به روزترین شیوه های بازاریابی رشد را داشته باشند ، به چه کسانی مراجعه می کنند. نظرسنجی را اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

بازاریاب: مایک لو ، CB/I Digital

توصیه شده توسط: تونی دراکتون ، همیت

شهادت: “در دو سال مکالمه ، من فقط با چند نفر صحبت کردم که بسیار تحلیلی و داده محور هستند. الگوریتم های منحصر به فرد داخلی وی برای مقیاس بندی هزینه ها به ما امکان می دهد تا بیش از حد (60)) را که در آن قرار داریم حفظ کنیم. “

انجمن

با دنی کریچتون همراه شوید فضاهای توییتر سه شنبه ، 14 سپتامبر ، ساعت 2 بعد از ظهر PDT/5 بعد از ظهر EDT هنگام بحث در مورد اینکه آیا کار از راه دور باعث می شود ویزای H-1B با سوفی آلکورن، وکیل در قانون مهاجرت Alcorn و ستون نویس مهمان “سوفی عزیز” در Extra Crunch.