مایکروسافت اکنون ویژگی‌های جدید Bing Chat از جمله تاریخچه چت، ویژگی‌های تلفن همراه و موارد دیگر را ارائه می‌کند

در اوایل این ماه، مایکروسافت چندین ویژگی جدید را برای چت بینگ اعلام کرد تا راه اندازی بینگ چت و کمک خلبان 100 روز پیش را جشن بگیرد. برخی از آن ویژگی‌هایی که ما دیده‌ایم به صورت زنده پخش می‌شوند و بسیاری دیگر اکنون در حال پخش هستند.

ویژگی‌های جدیدی که قبلاً توضیح دادیم شامل پاسخ‌های تصویری با کارت‌های دانش و پاسخ‌های بهینه‌شده است.

به عنوان یادآوری، بینگ چت در اوایل ماه جاری لیست انتظار را حذف کرد و گپ بینگ را برای کسانی که می خواهند از Microsoft Edge استفاده کنند باز کرد.

آنچه اکنون زنده است. در اینجا لیستی از آنچه که مایکروسافت با این اعلامیه منتشر شد، آمده است:

  • تاریخچه ی گفتگو: روی نماد ساعت در بالای چت موجود خود ضربه بزنید تا لیستی از فعالیت های اخیر را مشاهده کنید. این چت ها به مدت 90 روز ذخیره می شوند، مگر اینکه به طور خاص برای ذخیره سازی طولانی تر ذخیره شوند. این در حال حاضر روی تلفن همراه پخش می‌شود و در هفته آینده روی دسک‌تاپ نیز به صورت زنده پخش می‌شود (توجه داشته باشید، برخی قبلاً این را به صورت زنده مشاهده می‌کنند).
  • ویجت موبایل: ویجت Bing Chat اکنون می تواند به صفحه اصلی iOS یا Android شما اضافه شود. این به شما امکان می دهد به سرعت به چت بینگ بروید و/یا روی نماد میکروفون کلیک کنید تا سؤال خود را بیان کنید.
  • مکالمات بین پلتفرم ها: اگر مکالمه خود را با Bing Chat روی دسک تاپ شروع کردید، سپس باید خارج شوید، می توانید آن مکالمه را در دستگاه تلفن همراه خود ادامه دهید. این در هفته آینده برای iOS و Android عرضه می شود. برای دسترسی به این ویژگی، روی پاسخ روی دسکتاپ کلیک کنید، سپس در منوی گزینه ها، نماد گوشی را انتخاب کنید تا کد QR را مشاهده کنید و سپس آن را اسکن کنید تا در گوشی شما باز شود.
  • پشتیبانی چند زبانه: بینگ چت اکنون از کشورها و زبان های بیشتری برای ورودی صوتی پشتیبانی می کند. بینگ همچنین گفت که کیفیت چت‌های غیرانگلیسی را بهبود بخشیده است، بنابراین اکنون می‌توانید از بین زبان‌ها و صداهای مختلف انتخاب کنید تا تجربه را مطابق با سلیقه و نیاز خود تنظیم کنید.
  • SwiftKey. SwiftKey یک صفحه کلید موبایل است و اکنون با هوش مصنوعی توسط Bing ساخته شده است. بینگ گفت، می‌توانید از آن برای جستجو و گپ زدن با Bing از داخل برنامه‌های تلفن همراه مورد علاقه‌تان استفاده کنید، همچنین آهنگ را تغییر دهید یا پیام‌های خود را مجدداً قاب‌بندی کنید، قبل از اینکه روی ارسال کلیک کنید. بینگ در حال افزودن دسته ای از پشتیبانی و ویژگی های جدید به SwiftKey از جمله آهنگ ها، ترجمه و موارد دیگر است. می توانید روی نماد Bing در نوار بالای صفحه کلید SwiftKey کلیک کنید. تا دو هفته آینده برای تمامی کاربران iOS و اندروید در دسترس خواهد بود.
  • به روز رسانی لبه. Bing Chat همچنین در Microsoft Edge در حال بهبود است، جایی که در تلفن همراه Edge می‌توانید در مورد صفحه‌ای که بازدید می‌کنید سؤال بپرسید یا از بینگ بخواهید آن را خلاصه کند. همچنین، می‌توانید با انتخاب متن خاص در یک صفحه مستقیماً در مرورگر تلفن همراه، از گزینه‌های متن انتخاب شده استفاده کنید.

به نظر می رسد. در اینجا چند ویدیو و GIF از مایکروسافت وجود دارد که این ویژگی های جدید را نشان می دهد:

ویجت موبایل:

چت متنی لبه در تلفن همراه:

موبایل Edge Contextual Chat

متن انتخاب شده با موبایل Edge:

Mobile Edge Selected Tex

چرا ما اهمیت می دهیم. ما همچنان شاهد پیشرفت‌های کوچک و بزرگ در ابزارهای مولد هوش مصنوعی، مانند بینگ چت هستیم. رابط گپ بینگ روز به روز بیشتر و بیشتر جستجوگرتر می شود، کاربر پسندتر می شود و پاسخ ها همچنان بهتر می شوند.

در اینجا می توانید در مورد این ویژگی های جدید بیشتر بدانید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.