مالک نگهبان روی Unlock سرمایه گذاری می کند ، یک پروتکل NFT که برای اشتراک و عضویت طراحی شده است – TechCrunch

کسب درآمد برای اقتصاد خالق همچنان یک مسئله و فرصت بزرگ است ، اما سازندگان بیشتر باید خود را در بسترهایی مانند Patreon قرار دهند تا به ارزش خود پی ببرند. یک روش بهتر وجود یک سیستم عضویت برای سازندگان است که در چندین سیستم عامل نشسته اند.

اکنون ، GMG Ventures (شرکت مادر روزنامه گاردین) در Unlock سرمایه گذاری کرده است ، توسعه دهنده یک پروتکل منبع باز و مبتنی بر اتریوم که برای کسب درآمد و مدیریت اعضای انجمن طراحی شده است.

دور سرمایه گذاری 4 میلیون دلاری توسط شرکت های VC شامل Betaworks ، Cygni Labs ، GMG Ventures و Metacartel Ventures China همراه با مشارکت سرمایه گذاران اولیه هدایت شد.

Unlock می گوید راه حل عضویت/درآمدزایی آن توسط هنرمندان ، موسیقیدانان ، توسعه دهندگان بازی (از جمله Decentraland) ، نویسندگان ، جوامع Discord و دیگران استفاده می شود. همچنین برنامه هایی برای مشارکت با مارک های اصلی رسانه ای که از پروتکل آن استفاده می کنند ، برنامه ریزی کرده است.

مدیرعامل Unlock ، ژولین جنستوکس ، گفت: “با بودجه ای که تا امروز جمع آوری کرده ایم ، Unlock به رشد خود ادامه می دهد تا تبدیل به کاملترین و منبع باز برای رسیدن به این هدف شود.”

Genestoux قبلاً Superfeedr را ساخته بود ، یک API خوراک RSS که توسط Medium خریداری شده بود.

Unlock در سال 2018 تأسیس شد ، یک پروتکل مبتنی بر NFT است که تمام تراکنش های بلاک چین اتریوم را ثبت می کند. موارد استفاده شامل یک افزونه وردپرس است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد گزینه عضویت/اشتراک را اضافه کنند و افزونه ایجاد شده توسط جامعه برای Shopify به خرده فروشان این امکان را می دهد که گزینه خرید مبتنی بر قفل را در وب سایت خود اضافه کنند.

توماس لوک در Cherry Ventures گفت: “پروتکل منبع باز Unlock برای عضویت در انجمن سازندگان برای تعریف مجدد نحوه تعامل و افزایش مخاطبان در سالهای آینده است.” “ما مشتاقانه منتظر تجلیل از رشد Unlock هستیم زیرا این شرکت همچنان در این فضا حرکت می کند و از سرمایه گذاری در این شرکت هیجان زده هستیم.”