مارک های انجمن 100 میلیون دلار بدهی تأمین می کند تا مارک های بیشتر تجارت الکترونیکی را به دست آورد-TechCrunch

مارک های انجمن، یک پلت فرم کسب تجارت الکترونیکی ، امروز اعلام کرد که 100 میلیون دلار بدهی از آن تأمین کرده است TriplePoint Capitalبه

تامین مالی کمی بیش از دو ماه پس از آن انجام می شود این استارتاپ 27 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری تحت سرمایه گذاری تحت رهبری Norwest Venture Partners جمع آوری کرد.

برنتون هاولند ، روبن عمار و الکس کوپکو در تابستان سال 2020 ، در اوج همه گیری COVID-19 ، Forum Brands مستقر در نیویورک را تأسیس کردند.

هاولند به من گفت: “ما در حال خرید مشاغل تجارت الکترونیک A+ با رشد بالا هستیم که عمدتا در آمازون می فروشند و به دنبال ایجاد مجموعه ای از مشاغل مستقل هستند که رهبران دسته در داخل و خارج از آمازون هستند.” آخرین افزایش حقوق شرکت یک منبع الهام برای ما این است که دیدیم چگونه کالاها و خدمات مصرفی اساساً برای آنچه که فکر می کنیم در دهه ها و دهه های آینده تغییر می کند ، تغییر کرد و حرکت به سمت دیجیتال را تسریع کرد. “

از آنجا که ما در ماه ژوئن شرکت را تحت پوشش قرار دادیم ، Forum Brands می گوید که چندین مارک جدید را به دست آورده است ، از جمله بونزا، فروشنده محصولات حیوان خانگی ، و سیمکا رز، یک برند متمرکز بر کودک و متخصص در محصولات سازگار با محیط زیست. عمار گفت ، سیمکا در ایالات متحده و اتحادیه اروپا می فروشد و نمونه ای از چگونگی گسترش انجمن در سطح جهانی است.

هاولند و عمار تأکید می کنند که تیم انجمن هنگام ارزیابی خریدهای احتمالی بر کیفیت بر کمیت تمرکز می کند. اگرچه آنها در هفته با 15-20 موسس ملاقات می کنند ، اما در انتخاب شرکت هایی که می خواهند انتخاب کنند انتخابی هستند.

عمار گفت: “ما همچنان یک خریدار با کیفیت هستیم و نه کمیت محور” ، و اشاره کرد که این شرکت همچنان به یک شرکت در ساختن نام تجاری خود کمک می کند ، حتی اگر هنوز آستانه کیفیت انجمن را رعایت نکند یا اگر بنیانگذاران این شرکت نباشند. هنوز آماده فروش است

وجوه جدید برای خرید بیشتر شرکت های تجارت الکترونیکی استفاده می شود. به عنوان بخشی از تامین مالی بدهی ، Sajal Srivastava ، مدیرعامل و بنیانگذار TriplePoint Capital ، به هیئت مدیره انجمن می پیوندد.

او در نامه ای نوشت: “ما نه تنها تحت تأثیر استراتژی و توانایی بلند مدت فروم در استفاده از فناوری و تجارت الکترونیکی جمعی عمیق و تجربه M&A قرار گرفته ایم ، بلکه نحوه ایجاد روابط با فروشندگان قبل و بعد از همکاری با فروشندگان تحت تأثیر قرار گرفته است.” بیانیه.

در زمان افزایش ماه ژوئن ، فروم حدود 20 کارمند داشت. از امروز ، حدود 40 دارد.

فناوری انجمن از الگوریتم های “پیشرفته” و بیش از 100 میلیون نقطه داده استفاده می کند تا اطلاعات نام تجاری را در یک زمان واقعی در یک پلتفرم مرکزی قرار دهد ، فوراً مارک ها را رتبه بندی کرده و معیارهای مالی دقیق ایجاد کند.

در 31 آگوست ، ما اخباری را منتشر کردیم که پس از اعلام افزایش 200 میلیون دلاری Heroes برای دو برابر شدن خرید و فروش مقیاس فروشندگان شخص ثالث آمازون ، یکی دیگر یک استارتاپ خارج از لندن با هدف انجام همین کار بودجه اختصاصی خود را اعلام کرد. اولسام ، یک بازی جمع و جور که از طریق برنامه تحقق FBA آمازون ، تجار مصرف کننده و B2B را که در آمازون می فروشند ، خریداری می کند ، با 165 میلیون دلار بسته شد-ترکیبی از حقوق صاحبان سهام و بدهی هایی که برای تقویت استراتژی M&A خود استفاده خواهد کرد. همچنین به توسعه پلت فرم فناوری خود و استخدام استعدادهای بیشتر ادامه دهد.