مارشمالو بریتانیا 85 میلیون دلار با ارزش 1.25 میلیارد دلار به دلیل استفاده گسترده تر و بزرگتر از اطلاعات خود در زمینه بیمه اتومبیل جمع آوری می کند-TechCrunch

مارشمالو-ارائه دهنده بیمه اتومبیل مستقر در انگلستان که با ارائه رویکردی جدید در زمینه بیمه خودرو با هدف استفاده از مجموعه وسیع تری از داده ها و الگوریتم های هوشمندانه برای به دست آوردن مجموعه متنوع تری از مشتریان و ارائه خدمات بیشتر ، نام خود را در بازار به دست آورد. نرخ های رقابتی – امروز یک نقطه عطف در زندگی خود به عنوان یک استارتاپ و همچنین در دنیای بزرگتر فناوری انگلستان اعلام می کند.

این شرکت لندنی-که توسط دوقلوهای یکسان اولیور و الکساندر کنت براهام و دیوید گوات تأسیس شده است-85 میلیون دلار در دور جدیدی از بودجه جمع آوری کرده است. ارزش گذاری سری B از دو جهت قابل توجه است: مارشمالو را به ارزش “تک شاخ” بالای 1 میلیارد دلار – به طور خاص ، 1.25 میلیارد دلار منعقد می کند. و خود مارشمالو به یکی از گروه های بسیار کوچک استارتاپ های انگلستان تبدیل می شود که توسط سیاه پوستان – الیور و اسکندر – برای رسیدن به این رقم تأسیس شده است.

(واضح است که مارشمالو خود را “اولین اسب شاخدار بریتانیایی می داند که توسط افراد سیاه پوست یا دارای میراث سیاه تاسیس شده است” ، اگرچه من می توانم حداقل یکی از آنها را پیش از این فکر کنم: WorldRemit ، که ماه گذشته به Zepz تغییر نام داد ، در حال حاضر 5 میلیارد دلار ارزش دارد ؛ اسماعیل احمد ، موسس و رئیس ، با نفوذترین بریتانیایی سیاه است.)

صرف نظر از اینکه مارشمالو اولین است یا یکی از اولین ها ، با توجه به کمبود تنوع در صنعت فناوری انگلستان ، به ویژه در رده های بالای آن ، این جزئیات قابل توجهی است که باید به آن اشاره شود ، حتی اگر امیدوارم روزی این کار انجام شود کمتر نادر باشد

در همین حال ، رویکرد Marshmallow ، داده های بزرگ و کشش موفق در بازار خود گویای این امر است. هنگامی که ما آخرین دور بودجه شرکت را قبل از این پوشش دادیم – افزایش 30 میلیون دلاری در نوامبر 2020 – این استارتاپ 310 میلیون دلار ارزش داشت. در حال حاضر کمتر از یک سال بعد ، ارزش مارشملو تقریباً چهار برابر شده است و از 100000 بیمه نامه فروخته شده در کشور خود عبور کرده است ، که در شش ماه گذشته 100 درصد رشد کرده است.

الیور در مصاحبه ای به من گفت که برنامه در حال حاضر این است که روابط خود را با مشتریان عمیق تر کند ، تا حدی با مشارکت بیشتر آنها را رانندگان بهتری بسازد ، اما همچنین به طور بالقوه خدمات بیشتری به آنها بفروشد.

در این راستا ، این استارتاپ از رویکرد جدیدی استفاده می کند که سایر استارتاپ های insurtech در حال تجدید نظر در مدل های بیمه سنتی هستند ، درست مانند YuLife که محصولات بیمه عمر خود را در مشاغل بزرگتر سلامتی و بهبود شخصی قرار می دهد. الیور گفت ، در حال حاضر میانگین سنی مشتریان مارشملو 20 تا 40 سال است – و فکر می شود محصولات بالقوه جدیدی حتی برای کاربران جوانتر نیز طراحی شده است. این بدان معناست که در بلندمدت بهبود وفاداری و حفظ آن مشتریان برای سالهای آینده بسیار ارزشمند است.

در کنار آن ، مارشمالو همچنین از بودجه خود برای نزدیک شدن به برنامه خود برای گسترش بازارهای خارج از بریتانیا استفاده خواهد کرد – استراتژی ای که مدتی است در دست اجرا است. مارشمالو در آخرین دور خود درباره توسعه بین المللی صحبت کرد اما هنوز اعلام نکرده است که برای مقابله با کدام بازارها ابتدا تلاش می کند.

بیمه – و به ویژه استارتاپ های بیمه – اغلب همراه با استارتاپ های fintech تصور می شوند ، نه تنها به این دلیل که این دو صنعت مشترکات زیادی دارند: هر دو در زمینه های ارزیابی و کاهش ریسک و کلاهبرداری فعالیت می کنند. آنها در بسیاری از موارد سرمایه گذاری های اختیاری از طرف مشتریان هستند. آنها هر دو بسیار تنظیم شده اند و نیاز به حفاظت از داده های ضد آب برای کاربران خود دارند.

شاید از آنجا که کار سخت برای هر دو یکسان است ، مشاهده خدمات ایجاد شده برای ارائه خدمات به هر دو بخش (FintechOS و Shift Technology دو نمونه از آنها) ، شرکت های fintech برای ارائه خدمات بیمه و غیره غیر معمول نیست.

اما در حقیقت ، بیمه-و به طور خاص بیمه اتومبیل-تأثیر گسترده ای از Covid-19 منحصر به آن صنعت داشته است. گزارشات جداگانه ای از EY و انجمن بیمه گران انگلیس نشان می دهد که در سال 2020 در واقع برای بسیاری از شرکت های بیمه خودرو شاهد افزایش بودیم: قفل شدن خودروها به این معنی بود که افراد کمتری رانندگی می کردند و بنابراین تعداد کمتری در تصادفات و ادعاهای کمتری شرکت می کردند.

با این حال ، 2021 داستان متفاوتی بوده است: قوانین جدید قیمت گذاری که وضع می شود ، احتمالاً تعدادی از ارائه دهندگان را برای سال منفی نشان می دهد. و موسسه بیمه معتبر خاطرنشان می کند که ارزش دیدن را نیز خواهد داشت تا ببینیم استفاده کم از خودروها در یک سال چه تاثیری بر استفاده از آینده خواهد داشت: برخی از مالکان خودروها ، به ویژه در مناطق شهری که نگهداری خودرو گران است ، ناگزیر شروع به سوال می کنند. آیا آنها اصلاً نیاز به مالکیت و بیمه ماشین دارند.

همه اینها از قضا در واقع به نفع شرکتی مانند مارشمالو است ، که رویکرد انعطاف پذیرتری را به مشتریانی ارائه می دهد که در غیر این صورت ممکن است توسط شرکت های سنتی بیشتر رد شوند ، یا ممکن است با توجه به پیشنهادات آنها قیمت گذاری شوند. جالب اینجاست که در حالی که بانک های نوپا قطعاً موسسات سنتی بیشتری را ترغیب کرده اند تا محصولات خود را برای رقابت به روز کنند ، در بیمه چنین چیزی واقعاً رخ نداده است – حداقل هنوز.

“ما با ایده قدرت داده ها و استفاده از طیف وسیع تری از منابع شروع کردیم [than incumbents]الیور گفت ، و استفاده از آن در قیمت گذاری ما باعث شد بتوانیم نرخ های بهتری را به افراد بیشتری ارائه دهیم ، اما این باعث نشده است که مارشملو شاهد رقابت شدیدتری از سوی شرکت های قدیمی تر باشد. وی گفت: “آنها شرکت های بزرگی هستند و در راه خود گیر کرده اند. این شرکت ها برای چندین دهه ، برخی از آنها برای قرن ها وجود داشته اند. تغییر به سرعت اتفاق نمی افتد. “

این یک فرصت بزرگ برای شرکت هایی مانند مارشمالو و دیگر بازیکنان جدیدتر مانند Lemonade ، Hippo و Jerry (نه یک استارتاپ بیمه به خودی خود بلکه همچنین سرگردان در فضا) و یک گشایش بزرگ برای سرمایه گذاران برای حمایت از ایده های جدید در صنعتی است. به ارزش 5 تریلیون دلار

ایلین بربیج ، شریک در Passion Capital ، در این باره می گوید: “کشش تیم به دست آمده نشان دهنده تقاضا برای نوع جدیدی از ارائه دهندگان بیمه است ، بیمه ای که بیشتر بر تجربه مصرف کننده تمرکز کرده و از آخرین فناوری و داده ها برای ارائه قیمت مناسب استفاده می کند.” بیانیه. “ما از ابتدا از جاه طلبی های تیم حمایت کردیم و اکنون مشتاقانه منتظر فصل بعدی آن در اروپا هستیم زیرا ماموریت خود را برای تغییر صنعت به سمت بهتر ادامه می دهد.”