لایحه زیرساخت های ایالات متحده یک فرصت بزرگ است. بیایید آن را هدر ندهیم – TechCrunch

لایحه یک تریلیون دلاری زیرساخت های دو حزبی و بسته بزرگتر سیاست داخلی جو بایدن، به دلیل مبارزات دو حزبی و دوره های کوتاه اتحاد برای ایالات متحده، منافع ملی را به همراه داشت.

اکنون، در قانون تصویب شده، به لطف ائتلاف برای سرمایه گذاری زیرساخت های هوشمند، 100 میلیون دلار در طول پنج سال برای “تسریع در استقرار فناوری های ساخت و ساز دیجیتال مانند نرم افزار مدل سازی سه بعدی و پلت فرم های مدیریت پروژه دیجیتال” اختصاص داده شده است.

کاخ سفید در یک برگه اطلاعاتی اعلام کرد: «پرزیدنت بایدن معتقد است که ما باید در خانه، فناوری‌ها و کالاهایی را تولید کنیم که با چالش‌های امروز روبرو شوند و از فرصت‌های فردا استفاده کنند».

با این حال، در حالی که بسته جامع – که هدف آن تقویت اقتصاد، کاهش انتشار کربن و نابرابری اقتصادی محدود است – آغاز می شود، ما در بخش خصوصی می دانیم که زیرساخت ها در این سطح به تغییرات قوی نیاز خواهیم داشت که فناوری های نوظهور را در طول طراحی و ساخت و ساز ترکیب می کند. بسیاری از ساخت و سازها تنها شهرهای بزرگ و مراکز ما را با مشکل مواجه می کند.

پیشرفت‌های فناوری اخیر واقعاً این توانایی را دارد که به صنعتی کمک کند که در اثر بیماری همه‌گیر و سپس کمبود زنجیره تأمین جهانی شکست خورده است. شهر نیویورک به تنهایی حدود 9.8 میلیارد دلار در فعالیت های ساختمانی و 74000 شغل را به دلیل همه گیری از دست داد.

در زمان نگارش این مقاله، بیش از 73 کشتی باری نمی‌توانستند در بنادر اصلی لس‌آنجلس و لانگ‌بیچ به دلیل پشتیبان‌گیری در تخلیه کالا پهلو بگیرند. افزایش قیمت برخی مواد و این تاخیرها به کمبود منجر می شود و تنش های جدیدی را در روابط تجاری زنجیره تامین ایجاد می کند و تکمیل به موقع پروژه های زیرساختی بزرگ را بیش از هر زمان دیگری اهمیت می دهد.

بر اساس گزارش ARTBA، این لایحه زیرساختی 488 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده تا سال 2027 اضافه می کند و تنها 153.7 میلیارد دلار اضافی برای سرمایه گذاری بزرگراه، پل و حمل و نقل عمومی جدید در نظر گرفته شده است.

لایحه کامل دو حزبی شامل 550 میلیارد دلار هزینه جدید است. رقم 1.2 تریلیون دلاری از شامل بودجه اضافی است که معمولاً هر سال برای بزرگراه ها و سایر پروژه های زیربنایی تخصیص می یابد. هزینه های جدید شامل موارد زیر است:

  • 110 میلیارد دلار برای جاده ها و پل ها.
  • 66 میلیارد دلار برای راه آهن
  • 65 میلیارد دلار برای شبکه برق
  • 65 میلیارد دلار برای پهنای باند.
  • 55 میلیارد دلار برای زیرساخت های آبی
  • 47 میلیارد دلار برای امنیت سایبری و تغییرات آب و هوایی.
  • 39 میلیارد دلار برای حمل و نقل عمومی
  • 25 میلیارد دلار برای فرودگاه ها
  • 21 میلیارد دلار برای محیط زیست
  • 17 میلیارد دلار برای بنادر
  • 11 میلیارد دلار برای ایمنی

آنچه که من و ائتلاف زیرساخت هوشمند از حوزه های مربوطه خود می دانیم این است که در این فهرست، حدود 500 میلیارد دلار وجود دارد که در شرف اختصاص به پروژه های زیرساختی است که هنوز از روش های قدیمی استفاده می کنند، به بازگشت سرمایه و در نهایت به نسل بعدی مالیات دهندگان آسیب می زند. چه کسی این صورت حساب را پرداخت خواهد کرد

با این نوع هزینه‌ها و نیاز به مسئولیت‌پذیری، زمان آن فرا رسیده است که از قدرت الگوریتم‌ها استفاده کنیم و از هوش مصنوعی برای پاسخگویی بیشتر بخواهیم. ابزارهای یادگیری ماشینی می توانند حجم عظیمی از داده ها را برای الگوها بررسی کنند. اندازه‌های مختلف شرکت‌های ساختمانی به دنبال راه‌حل‌هایی برای مدیریت برنامه‌های کاربردی، دستگاه‌های تلفن همراه و طیف وسیعی از ابزارهای مشترک دیگر برای اطمینان از اجرای پروژه‌ها در زمان و بودجه هستند.

همه ما شاهد موفقیت شرکت هایی مانند Uber، Amazon و Airbnb بوده ایم که بر اساس توانایی خود در تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از داده ها ایجاد کرده اند. شاید زمان بیشتری طول کشیده باشد تا صنعت عملی مانند ما سازگار شود، اما اکنون هوش مصنوعی با کاهش هزینه تجهیزات و نیروی انسانی صرفه جویی زیادی در ساخت و ساز انجام می دهد و در عین حال به شناسایی تاخیرها و توصیه بهبودهایی با دقت و مقیاسی که قبلا امکان پذیر نبود کمک می کند.

ممکن است عایق لوله‌ها چیز کوچکی به نظر برسد، اما میلیون‌ها چیز کوچک وجود دارد که این پروژه‌ها را تشکیل می‌دهند و برای صرفه‌جویی در هزینه‌های مالیات‌دهندگان نیاز به توانمندسازی فناوری دارند.

در نمونه‌ای از کار من با Doxel، یک پروژه چند میلیارد دلاری از یک شرکت جهانی نفت و گاز باعث صرفه‌جویی میلیون‌ها نفر شد و از تأخیر سه هفته‌ای جلوگیری کرد، زیرا بینایی کامپیوتر قادر بود بلافاصله اقدامات اصلاحی را در زمانی که سیستم‌های لوله‌کشی به درستی نصب نشده بودند، اولویت‌بندی کند.

اساساً، زمانی که نقشه برداری دیجیتال و الگوریتم های ما متوجه این واقعیت شد که عایق طبق برنامه نصب نشده است، ما با باز کردن به موقع کارخانه در پول آن شرکت صرفه جویی کردیم و از فرستادن هزاران کارگر در آن کارخانه به خانه خودداری کردیم.

حتی قبل از اعلام لایحه زیرساخت، اشتهای جهانی برای پروژه‌های زیربنایی بزرگ افزایش یافت، زیرا این پروژه‌ها شغل ایجاد می‌کنند و سپس تأثیر مثبت اقتصادی مداوم برای مناطقی که در آن اجرا می‌شوند. با این حال، چکمه‌های روی زمین کمرنگ شدند و به پایین‌ترین حد خود می‌رسند – شاید به دلیل انگی که به کار مربوط می‌شود، یا شاید به دلیل مدهای حرفه‌ای و الگوهای جدید یادگیری آموزش بزرگسالان.

آنچه کاملاً واضح است این است که نظارت مبتنی بر فناوری و گزارش روزانه پروژه برای موفقیت لایحه زیرساخت برای تحریک تولید ناخالص داخلی ما ضروری است. به گفته مک کینزی، ساخت و ساز یک بازیگر قدرتمند در صحنه جهانی است و 13 درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را تشکیل می دهد، اما ساخت و ساز رشد بهره وری ناچیزی (سالانه 1 درصد) داشته است، که عمدتاً به دلیل راه حل های پراکنده و عدم پذیرش فناوری است.

بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌وری زیرساخت همان گزارش، ساده‌سازی تحویل (به عنوان مثال، سرمایه‌گذاری هنگفت در مراحل اولیه برنامه‌ریزی و طراحی پروژه) می‌تواند سالانه تا 400 میلیارد دلار صرفه‌جویی کند و زمان‌بندی پروژه‌های ساختمانی بزرگ را تسریع کند.

ما در حال حاضر توانایی ردیابی دقیق پیشرفت محل کار با استفاده از دوربین ها و دستگاه های لیدار را داریم، علاوه بر این توانایی اتصال پیشرفت به بودجه و زمان بندی برای پیش بینی تاخیرها و هزینه های بیش از حد زمانی که شرایط محل کار از برنامه خارج می شود. ما می‌توانیم با آزاد کردن زمانی که قبلاً برای پیاده‌روی در محل کار سپری شده‌اند، علاوه بر ارائه گزارش‌های پیشرفت حیاتی با بینش‌های متنی به صورت هفتگی – و موارد دیگر، حضور کارگران را افزایش دهیم.

پس از سال 2022، رونق ساخت و ساز ایالات متحده اجتناب ناپذیر است و نقش مهمی در احیای اقتصاد آسیب دیده جهانی خواهد داشت. بیایید از استفاده از فناوری، هنگامی که به درستی مدیریت و به کار گرفته شود، برای توانمندسازی کارگران محدودی که در دسترس خود خواهیم داشت، برای بهره وری بیشتر و جلوگیری از مشکلات پرهزینه ناشی از تاخیرهای برنامه ریزی که بسیاری از پروژه های زیرساختی عظیم در ایالات متحده متوقف شده اند، نترسید. توسط در گذشته