قهرمانان مستقر در بریتانیا 200 میلیون دلار برای خرید بیشتر تجار آمازون برای بازی رول آپ خود جمع آوری می کنند-TechCrunch

Heroes ، یکی از موج های جدیدی از استارتاپ ها با هدف ایجاد مشاغل تجارت الکترونیک بزرگ با خرید تجار کوچکتر شخص ثالث در بازار آمازون ، دور بزرگ دیگری از بودجه خود را برای کاهش این استراتژی جمع آوری کرده است. استارتاپ لندنی 200 میلیون دلار دریافت کرده است ، پولی که عمدتا از آن برای جذب بیشتر تجار استفاده خواهد کرد. مارک های موجود در مجموعه خود دسته هایی مانند نوزاد ، حیوانات خانگی ، ورزش ، بهداشت شخصی و دسته بندی خانه و باغ را پوشش می دهند – برخی از آنها ، مانند PremiumCare سگ جوید ، اونکو آینه ماشین کودک ، مارک ابزار باغبانی داواون و غلتک ماساژور پای چوبی جریان، رده پرفروش ترین ها-و برنامه این است که به ساخت همه این موارد عمودی ادامه دهیم.

Crayhill Capital Management ، صندوق مستقر در نیویورک ، بودجه را تأمین می کند و ریکاردو برونی-که این شرکت را با برادر دوقلوی آلسیو و برادر سوم جانکارلو بنیان گذاشت-گفت که بخش عمده ای از آن به سمت خرید و خرید خواهد رفت. بنابراین به شکل بدهی وارد می شود.

افزایش بدهی به جای حقوق صاحبان سهام در این مرحله برای شرکت هایی مانند Heroes بسیار استاندارد است. Heroes به خودی خود بسیار جوان است: کمتر از یک سال پیش ، در نوامبر 2020 ، با 65 میلیون دلار بودجه راه اندازی شد ، دور از دارایی و بدهی. سرمایه گذاران دیگر این استارتاپ شامل 360 Capital ، Fuel Ventures و Upper 90 هستند.

Heroes در حال بازی در مکانی است که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک میدان بسیار شلوغ است. نه تنها ده ها هزار کسب و کار از شبکه گسترده آمازون برای فروش کالا در بازار غول تجارت الکترونیک استفاده می کنند. اما برخی روزها به نظر می رسد ما نیز به سرعت در حال نزدیک شدن به وضعیت تقریباً بسیاری از استارتاپ هایی هستیم که برای ادغام این فروشندگان شخص ثالث راه اندازی شده اند.

بسیاری از نمایشنامه ها از یک کتاب بازی مشابه پیروی می کنند که به این صورت است: آمازون بازار فروش کالا به مصرف کنندگان و زیرساخت های لازم برای تحقق این سفارشات را از طریق Fulfillment By Amazon و خدمات اولیه آن فراهم می کند. در همین حال ، کسب و کار راه اندازی شده-در این مورد Heroes-تعدادی از شرکت های قوی تر را که از FBA و Marketplace استفاده می کنند خریداری می کند. سپس ، با ادغام آنها در یک پلتفرم تکنولوژیکی واحد که آنها ساخته اند ، Heroes مقرون به صرفه تری در مقیاس حول زنجیره های تأمین بهتر و کارآمدتر ، یادگیری ماشینی و فناوری بازاریابی و تجزیه و تحلیل داده ها و استراتژی های جدید رشد ایجاد می کند.

هرچند آنچه در مورد Heroes قابل توجه است-جدا از این واقعیت که این اولین بازیکن رول آپ است که از انگلستان بیرون آمده است و همچنان یکی از بزرگترین بازیکنان در اروپا است-این است که اعتقاد ندارد فناوری کار می کند با توجه به اینکه در حال حاضر فروشندگان برتر بازار توسط تعدادی از شرکت ها به عنوان اهداف خرید شناخته می شوند ، نقش مهمی در برقراری ارتباط محکم با شرکت های مورد نظر دارد.

آلسیو در مصاحبه ای گفت: “فناوری بسیار مهم است.” “این به ما کمک می کند تا فرآیندهای محکمی بسازیم که همه سیستم ها را در مارک ها و بازارهای مختلف به هم متصل کند. اما آنچه ما داریم با یک تجارت SaaS بسیار متفاوت است. ما برنامه ای نمی سازیم و فناوری هسته اصلی کار ما نیست. از طرف خریدها ، ما معتقدیم که تعاملات انسانی در نهایت برنده است. ما فکر نمی کنیم فناوری بتواند جایگزین یک فرآیند جذب قوی شود. “

اعتبار تصویر: قهرمانان

سه برادر بنیانگذار قهرمانان (دو نفر از آنها ، Riccardo و Alessio ، در تصویر بالا) در تعدادی از نقش های سرمایه گذاری ، مالی و عملیاتی کار کرده اند (CV شامل Merrill Lynch ، EQT Ventures ، Perella Weinberg Partners ، Lazada ، Nomura و Liberty Global ) و آنها می گویند تا کنون نشانه های قوی ای در مورد راهبرد آن وجود داشته است: از مارک هایی که از زمان راه اندازی در ماه نوامبر به دست آورده است ، آنها ادعا می کنند که تجارت (فروش) پنج برابر شده است.

در مجموع ، استارتاپ های راه اندازی صدها میلیون دلار برای تقویت این تلاش ها جمع آوری می کنند. سایر امیدهای اخیر که امسال بودجه خود را اعلام کرده اند عبارتند از Suma Brands (150 میلیون دلار). برندهای Elevate (250 میلیون دلار) ؛ پرچ (775 میلیون دلار) ؛ factory14 (200 میلیون دلار) ؛ Thrasio (در حال حاضر احتمالاً بزرگترین آنها از نظر دسترسی و پول جمع آوری شده و جاه طلبی ها) ، Heyday ، The Razor Group ، Branded ، SellerX ، Berlin Brands Group (X2) ، Benitago ، Valoreo و Rainforest آمریکای لاتین و مارک های Una خارج از آسیا به

تصویری که در بسیاری از این عملیات نمایان می شود این است که بسیاری از این شرکتها ، از جمله Heroes ، سعی نمی کنند رویکردهای خاص خود را به ویژه به دلیل اینکه-با نزدیک به 10 میلیون فروشنده شخص ثالث امروزه متمایزتر از روش های رقبای خود می کنند-متمایز کنند. آمازون در سطح جهانی – احتمالاً این فرصت برای همه آنها به اندازه کافی بزرگ است و بیشتر ، به ویژه به دلیل پویایی فعلی بازار.

ریکاردو گفت: “بر هیچ کس پوشیده نیست که ما از تراسیو و دیگران الهام گرفتیم.” همراه با کووید -19 ، شتاب عظیمی از تجارت الکترونیک در سراسر قاره وجود داشته است. ” وی ادامه داد که علاوه بر این که این سه برادر از تجارت الکترونیکی مناسب ، جمع آوری کمک های مالی و مهارت های سرمایه گذاری بین آنها برخوردار بودند ، آنها را متوجه یک “طوفان کامل” برای مقابله با این فرصت کرد. “بنابراین به همین دلیل است که ما وارد آن شدیم.”

در مورد قهرمانان ، در حالی که بیشتر بودجه برای خریدها استفاده می شود ، همچنین برنامه ریزی شده است تا قبل از پایان امسال تعداد 70 نفر از تعداد کارکنان فعلی خود را با تمرکز بر متخصصان عملیاتی برای کمک به اداره مشاغل اکتسابی خود دو برابر کند.