قطع DNS شبکه های اجتماعی فیس بوک در سراسر جهان را از بین می برد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

با سلام و خوش آمدید به Daily Crunch برای 4 اکتبر 2021. امروز در دنیای شرکت های بزرگ فناوری در حال وقوع است – همانطور که ممکن است متوجه شده باشید – اما نگران نباشید ، ما اخبار راه اندازی زیادی نیز روی عرشه داریم شما تا سرعت! حالا اگر کسی می تواند به فیس بوک کمک کند تا سری لوله های خود را تعمیر کند … – الکس

PS رویداد SaaS آینده ما به طور کلی مشخص می شود.

TechCrunch Top 3

  • فیس بوک کاهش می یابد: بزرگترین خبر در کل فناوری امروز این واقعیت بود که فیس بوک قادر به ارائه خدمات خود برای ساعت ها و ساعت ها نبود. فیس بوک ، اینستاگرام و واتس اپ همچنان آفلاین هستند و برای شما نامه می نویسیم. با توجه به مقیاس عظیم فیس بوک ، خسارت مالی برای غول اجتماعی و مشتریان بی شمار آن افزایش می یابد. در دیگر اخبار فیس بوک ، پارلمان اروپا کمتر از این شرکت راضی است ، TechCrunch گزارش می دهد.
  • داخل IPO Informatica: همانطور که سهام فناوری امروز در حال افزایش بود ، TechCrunch دندانهای خود را در پرونده S-1 Informatica متمرکز بر داده ها فرو برد. این شرکت در سال 2015 خصوصی شد و در نیم دهه اخیر به ابر منتقل شد. حالا که دوباره به بازارهای عمومی باز می گردد ، چگونه به نظر می رسد؟ بدهکار ، برای یک نفر.
  • سقوط ساعت های جدید اپل در این ماه: اگر امیدوار بودید که در ماه اکتبر یک اپل واچ جدید بچرخانید ، یک خبر خوب: دستگاه سری 7 این شرکت باید در پانزدهم وارد شود. برای یادآوری ، ساعت جدید دارای 20٪ صفحه نمایش بزرگتر است ، به این معنی که می تواند متن بیشتری را در خود جای دهد. در صورتی که عاشق مطالعه از روی مچ دست خود هستید.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به دورهای مختلف سرمایه گذاری بپردازیم ، به این پست Mary Ann Azevedo نگاهی بیندازید و از Index و Sequoia در مورد چگونگی جمع آوری اولین دلار خود راهنمایی کنید. خیلی خوب است.

  • NFT و نماد مجازی وارد یک نوار می شوند: خوب ، این تنظیم برای یک شوخی لنگ است که نمی توانم بفهمم چگونه آن را تمام کنم (باربان می پرسد: “به نظر شما این متا چیست؟”) اما در اخبار واقعی ، NFT impresario Dapper Labs استارتاپ Brud را خریداری می کند. بر اساس TechCrunch ، Brud 32 کارمند دارد که همه آنها به Dapper نقل مکان می کنند. به یاد بیاورید که Dapper Labs آخرین بار 7.5 میلیارد دلار ارزش گذاری شده بود ، بنابراین 100 stock سهام دارد.
  • داشتیم دو دور insurtech امروز ارزش بحث دارد این اول از Stable است، که در حال ساخت یک محصول بیمه ای در مورد قیمت کالاها است. ارزش روغن ، سویا و شکم خوک – بدون ذکر مس ، فلزات سیلیکون و ذرت – می تواند بسیار زیاد شود. برای بسیاری از تولیدکنندگان ، این غیر مطلوب است. Stable بیش از 46 میلیون دلار برای کمک به ثبات بیشتر قیمت جمع آوری کرده است – می فهمید؟ – برای افرادی که قبلاً در نوسان بازارها بودند ، که ما تصور می کنیم بسیار کوچک بودند تا ریسک خود را جبران کنند.
  • دومی از نردبان استکه 100 میلیون دلار برای بازسازی صنعت بیمه عمر جمع آوری کرد. این که ما دو دور بزرگ بیمه در یک روز داریم ، نشان می دهد که احساس سرمایه گذاری در مورد استارتاپ ها در فضا به دنبال کاهش ارزش بازارهای عمومی چند شرکت بیمه نئو بیمه در سال گذشته به آرامش نرسیده است.
  • واسپ برای ساخت سریعتر برنامه وب 1.5 میلیون دلار افزایش می دهد: Wasch ، فارغ التحصیل اخیر Y Combinator ، دور جدیدی از فناوری خود را گردآوری کرده است که هدف آن “کمک به برنامه نویسان برای کدگذاری سریعتر منطق تجاری برنامه” ، TechCrunch گزارش می دهد. همیشه دیدن دور کوچکتر بسیار خوب است ، یادآور می شود که این روزها هر شرکتی 9 رقم را در یک حرکت افزایش نمی دهد.

همانطور که اپل با انتساب اشتباه می کند ، بازاریابی رشد در 2021 چگونه است؟

کوپرتینو شفافیت ردیابی برنامه را در آوریل معرفی کرد و به کاربران این امکان را داد تا از اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به رفتار آیفون خود جلوگیری کنند. تغییرات بعدی در iOS 15 به مصرف کنندگان اجازه می دهد از حفاظت از حریم خصوصی نامه استفاده کرده و کنترل بیشتری بر مجوزهای برنامه اعمال کنند.

این همه برای مصرف کنندگان با حریم خصوصی خبر خوبی است ، اما برای استارتاپ هایی که با اندازه گیری رشد و مشارکت خود زندگی می کنند و می میرند ، سردرگمی و عدم قطعیت گسترده ای وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی مجدد بازاریابان در جمع آوری داده ها ، ویراستار مسئول دنی کرایتون با سه متخصص در TechCrunch Disrupt مصاحبه کرد:

  • جنیفر هو ، معاون بازاریابی ، سلامتی
  • شوجی یکی ، رئیس بازاریابی و تجزیه و تحلیل ، پوینت
  • نیک شارما ، مالک ، مارک های شرما

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • فقط شما می توانید از برنامه های کلاهبرداری جلوگیری کنید: دود خرس اپل از شما می خواهد که اسپمرها و کلاهبرداران و سایر اشرار را از بازار برنامه های خود حذف کند. به نظر می رسد که در iOS 15 اکنون راهی برای گزارش برنامه ها به اپل وجود دارد. اگر بخواهید ، می دانید که این خوب است ، اگر اپل بخواهد ، به شما ایمیل ارسال کند.
  • برای جمع بندی اخبار روز ، کوالکام قصد دارد Veoneer را با 4.5 میلیارد دلار خریداری کند، به این معنی که قرارداد شرکت کوچکتر با مگنا kaput است. TechCrunch می نویسد که Veoneer یک “شرکت فناوری سوئدی در زمینه فناوری خودرو” است که به چارچوب قرارداد کمک می کند. کوالکام تراشه می سازد – و اتومبیل ها ، همانطور که در چند ماه گذشته یاد گرفته ایم ، واقعاً به آنها نیاز دارند.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

آیا همه شما از پوشش هفته گذشته بازاریابی رشد مطلع شده اید؟ اگر نه ، اینجا بخوانید.

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابان در حال رشد که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.