قسمت ششم 48 میلیون دلار جمع آوری می کند تا فرآیندهای پرداخت را ساده تر کند

اپیزود ششم مستقر در آستین، تگزاس، ارائه‌دهنده زیرساخت‌های پرداخت و بانکی، امروز اعلام کرد که ۴۸ میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری C به رهبری Avenir با مشارکت Anthos Capital جمع‌آوری کرده است. جان میچل مدیر عامل شرکت در ایمیلی گفت که این بخش برای گسترش تلاش‌های اپیزود ششم برای عرضه به بازار و مقیاس‌بندی کسب‌وکار آن استفاده می‌شود، زیرا این شرکت به دنبال هدایت سفرهای تحول دیجیتال برای بانک‌ها و شرکت‌هایی است که در فضای پرداخت فعالیت می‌کنند.

اپیزود شش در سال 2015 توسط میچل، چرمین هو و فوته کائو تاسیس شد. به دنبال غلبه بر محدودیت‌های فناوری پرداخت‌های قدیمی، بنیانگذاران پلتفرمی ساختند که برای ساده‌سازی فرآیندهای مختلف پرداخت و در عین حال کاهش هزینه‌ها طراحی شده بود.

میچل در یک مصاحبه ایمیلی به TechCrunch گفت: «برای مدیران ارشد فناوری و روسای محصولاتی که می‌خواهند کتاب‌های خود را رشد دهند و محصولات رقابتی ایجاد کنند، پلتفرم ما به آنها اجازه می‌دهد تا محصولات جدید را به سرعت عرضه کنند تا نیازهای در حال تکامل مشتری را برآورده کنند و سهم بازار را به خود اختصاص دهند. این پلتفرم برای CIOهایی که به دنبال پرداخت‌هایی در مقیاس با ایمنی، امنیت، قابلیت اطمینان و مقرون به صرفه هستند، زیرساخت‌های پرداخت در سطح بانکی را ارائه می‌کند که توسط کارشناسان صنعت ساخته شده است.

اپیزود شش طیفی از محصولات مختلف را برای مقابله با موانع خاص و معمولی در پرداخت ها ارائه می دهد. به عنوان مثال، یکی از مشتریان خود، First Fidelity Bank، از این پلت فرم برای ایجاد یک سیستم پرداخت بلادرنگ با قابلیت صدور و پردازش کارت و همچنین کشف تقلب استفاده کرد. یکی دیگر از مشتریان، TransPecos Banks، یک پیشنهاد کارت اعتباری را راه‌اندازی کرد که بر روی زیرساخت‌های قسمت شش ساخته شده است، در حالی که شرکت تسویه‌حساب تجارت الکترونیک Montonio در حال بهره‌برداری از فناوری Episode Six برای پردازش و خرید کارت اعتباری است.

میچل گفت: «بار تکیه بر فناوری قدیمی همچنان چالش‌هایی را ایجاد می‌کند، به‌ویژه در زمانی که نوآوری کلیدی برای برنده شدن و حفظ مشتریان است. “این، همراه با افزایش هزینه فناوری قدیمی عملیاتی، دلیلی است که ما شاهد افزایش چشمگیر علاقه به راه حل خود هستیم.”

به نظر میچل، تعداد فزاینده‌ای از مؤسسات مالی، به‌ویژه بانک‌ها، به دنبال مدرن‌سازی پشته‌های فناوری خود با توجه به پذیرش روزافزون پرداخت‌های دیجیتال هستند. یک نظرسنجی اخیر از Finextra نشان داد که 94٪ از بانک ها در حال بررسی سطوح مختلف سرمایه گذاری در فناوری پرداخت در 24 تا 36 ماه آینده هستند. از میان این پاسخ دهندگان، 65 درصد برای یک سطح «قابل توجه» یا «متوسط» سرمایه گذاری در فناوری پرداخت در همان دوره برنامه ریزی می کنند.

البته رقابت در حوزه پرداخت و زیرساخت بانکی کم نیست. Streamlined که دفتر مرکزی آن در سن دیگو، کالیفرنیا قرار دارد، اخیراً 4 میلیون دلار برای مجموعه محصولات پرداخت متمرکز بر تجارت به کسب و کار خود جمع آوری کرده است. کوشکی بازیگر بزرگ‌تری است – استارت‌آپ زیرساخت‌های پرداخت اکوادور سال گذشته 100 میلیون دلار با ارزش 1.5 میلیارد دلار به دست آورد. رقبای دیگر عبارتند از Pagos و Liquido که هدف دومی تبدیل شدن به “Stripe of LatAm” است.

قسمت ششم، به نوبه خود، مطمئناً با حضور در 38 کشور و مشتریانی که شامل 50 بانک برتر جهانی است، تجارت را به خود جذب می کند. میچل به سؤالات مربوط به درآمدهای مکرر پاسخ نمی‌دهد. اما او گفت که این استارتاپ انتظار دارد تا پایان سال به 200 کارمند افزایش یابد که در حال حاضر 150 نفر است.

میچل گفت: «تعهد قوی ما به مدیریت بلندمدت کسب‌وکار به ما این امکان را داد که چالش‌های همه‌گیری را با انعطاف‌پذیری پشت سر بگذاریم». “در نتیجه، ما کمتر تحت تاثیر قرار گرفتیم. علاوه بر این، ما از همان ابتدا بر نوسازی پرداخت‌ها و زیرساخت‌های بانکی تمرکز لیزری داشته‌ایم.»

تا به امروز، قسمت ششم حدود 100 میلیون دلار سرمایه سرمایه گذاری کرده است.