قبل از رقبای خود در دنیای هوش مصنوعی حرکت کنید

IgniteVisibility 5 16 23 800x450

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنید و از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود، افزایش تعامل و به حداکثر رساندن ROI بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید؟

اکنون برای یک رویداد آنلاین رایگان که توسط Google و Ignite Visibility میزبانی می‌شود – تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2023 با لمس انسانی – در روز پنجشنبه، 18 مه 2023، ساعت 2 بعد از ظهر EST/11 صبح PST ثبت نام کنید.

رهبر شگفت‌انگیز آژانس Google ما، معاون رسانه پولی ما و من درباره سیستم هوش مصنوعی جدید آنها، Google Bard صحبت خواهیم کرد. ما همچنین Google Analytics 4، Performance Max را پوشش خواهیم داد و شما نگاهی به نحوه استفاده کسب‌وکارها از هوش مصنوعی برای بهبود جهان و افزایش کارایی عملیاتی خود خواهید داشت.»

همچنین، من می‌خواهم بینش‌های خود را در مورد اینکه چگونه از هوش مصنوعی برای بهبود کارایی عملیاتی در تجارت خود استفاده کرده‌ایم و علاوه بر آن، از هوش مصنوعی برای بهبود خدمات بازاریابی دیجیتال خارج از Google Ads استفاده کرده‌ایم.»

چه بخواهید چه نخواهید، هوش مصنوعی آینده است و این رویدادی است که نمی خواهید از دست بدهید. اطلاعات بیشتر را دریافت کنید و در اینجا ثبت نام کنید.

شرکت در این رویداد اطلاع رسانی رایگان است و اگر نمی توانید آن را زنده کنید، ثبت نام کنید و پس از آن یک فایل ضبط شده برای شما ایمیل می شود.

میزبان متخصصان بازاریابی دیجیتال، هوش مصنوعی و رسانه های پولی است

علاوه بر جان لینکلن، مدیر عامل Ignite Visibility، سخنرانان عبارتند از Evan Trevers، مدیر آژانس استراتژیک در Google، و Meghan Parsons، معاون رسانه پولی در Ignite Visibility.

این متخصصان صنعت با هم دانش خود را به اشتراک خواهند گذاشت، در مورد اینکه چگونه تکامل مستمر هوش مصنوعی نتایج جستجوی مرتبط را با پرسش‌های کاربر مطابقت می‌دهد، بحث می‌کنند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا مشتریان را در طول بخش‌های مختلف سفر مشتری به یکدیگر متصل کنند. آنها همچنین به اشتراک می گذارند که چرا باید تلاش های رسانه ای پولی خود را بر توسعه نسخه خلاقانه مناسب با کمک هوش مصنوعی متمرکز کنید.

علاوه بر این، سخنرانان همچنین نظرات خود را در مورد اینکه چرا شرکت شما باید در کمپین های Performance Max سرمایه گذاری کند تا هوش مصنوعی را با بینش های انسانی متخصص ترکیب کند، نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای پیشبرد اهداف تجاری خود و موارد دیگر را به اشتراک می گذارند.

بر کسی پوشیده نیست که دنیای دیجیتال مارکتینگ در چند سال گذشته تغییر کرده است. هوش مصنوعی تنها یکی از ابزارهای متعددی است که ما برای کمک به ارتقای سطح کسب و کارمان در اختیار داریم. اکنون زمان آن است که یاد بگیرید چگونه از هوش مصنوعی برای تولید و تقویت تبلیغات استفاده کنید تا به شما کمک کند به مخاطبان خاص خود دسترسی پیدا کنید، نرخ تعامل خود را افزایش دهید و ROI کلی خود را به حداکثر برسانید.

به Evan Trevers از Google و John Lincoln و Meghan Parsons از Ignite Visibility بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه با دستیابی به هوش مصنوعی اکنون از رقبا پیشی بگیرید. بهترین قسمت این رویداد؟ شرکت در آن رایگان است!

بیشتر بدانید تبلیغات مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2023 با لمس انسانی و اینجا ثبت نام کنید