قانون‌گذاران با TikTok، Snapchat و YouTube در مورد محتوای اختلال خوردن – TechCrunch – مقابله می‌کنند

نمایندگان TikTok، Snapchat و YouTube امروز در مقابل کمیته فرعی سنا در مورد حمایت از مصرف کننده، ایمنی محصول و امنیت داده شهادت دادند تا درباره نحوه محافظت از کودکان آنلاین صحبت کنند. این جلسه پس از افشای سند افشاگر فیس‌بوک فرانسیس هاوگن به وال استریت ژورنال صورت می‌گیرد که – از جمله بسیاری از چیزها – دانش فیس‌بوک را مبنی بر سمی بودن اینستاگرام برای دختران نوجوان فاش می‌کند. طبق تحقیقات خود فیسبوک، سی و دو درصد از دختران نوجوان گفتند که وقتی نسبت به بدن خود احساس بدی داشتند، اینستاگرام احساس بدتری در آنها ایجاد می کرد.

اما از آنجایی که سنا تلاش می‌کند فیس‌بوک را برای نفوذش بر دختران نوجوان پاسخگو بداند، قانون‌گذاران می‌دانند که این مشکل با مارک زاکربرگ آغاز و پایان نمی‌یابد. اگرچه شرکت‌هایی که امروز شهادت دادند، هرکدام سیاست‌هایی برای ممنوع کردن محتوایی دارند که اختلالات خوردن را ترویج می‌کند، سناتورها به شواهدی از مؤسسات مربوط به نوجوانان در این پلتفرم‌ها اشاره کردند که هنوز از بیماری‌هایی مانند بی‌اشتهایی و پرخوری عصبی رنج می‌برند.

در یوتیوب، دفتر من در نوجوانی یک حساب کاربری ایجاد کرد. چند ویدئو در مورد رژیم غذایی شدید و اختلالات خوردن تماشا کردیم. یافتن آنها آسان بود.» سناتور بلومنتال (D-CT)، رئیس کمیته در بیانیه افتتاحیه خود گفت. او گفت که پس از آن، این حساب در توصیه‌های خود از محتوای مربوط به اختلال خوردن تغذیه شد. هیچ راهی برای خروج از این سوراخ خرگوش وجود ندارد.

کارکنان Blumenthal همچنین محتوای دردسرساز در TikTok پیدا کردند. وال استریت ژورنال تحقیقاتی مانند این را در مورد این پلتفرم انجام داد و 31 حساب رباتی ایجاد کرد – که به عنوان کاربران ثبت شده بودند – بین سنین 13 تا 15 سال. این نشریه گزارش داد که در حالی که محتوای ستایش کننده اختلالات خوردن در TikTok ممنوع است، حساب های مورد بررسی آن هنوز چندین ویدیو از این قبیل ارائه می شود.

سناتور ایمی کلوبوچار (D-MN) با مایکل بکرمن، رئیس سیاست عمومی TikTok در قاره آمریکا مواجه شد و از او پرسید که آیا TikTok از تبلیغ محتوایی که اختلالات خوردن، مواد مخدر و خشونت را برای نوجوانان تمجید می کند، دست کشیده است.

بکرمن خاطرنشان کرد که با روش وال استریت ژورنال برای آن آزمایش موافق نیست – کاربران ربات‌هایی برنامه‌ریزی شده بودند تا محتوای خاصی را جستجو کنند و در آن معطل بمانند – اما تأیید کرد که TikTok در روشی که کاربران می‌توانند الگوریتم را کنترل کنند و سن را ببینند بهبودهایی ایجاد کرده است. محتوای مناسب در TikTok

بکرمن گفت که محتوای مربوط به مواد مخدر دستورالعمل‌های جامعه را نقض می‌کند و 97 درصد از محتوایی که خط‌مشی‌های مربوط به ایمنی جزئی را نقض می‌کند، به‌طور فعال حذف می‌شود. این اعداد با یک گزارش شفاف‌سازی اخیراً منتشر شده دنبال می‌شوند و اطلاعاتی را درباره نحوه حذف محتوا از پلت‌فرم بین آوریل تا ژوئن 2021 نشان می‌دهند. براساس این گزارش، 97.6 درصد از محتوایی که خط‌مشی‌های ایمنی جزئی را نقض می‌کند، پیش از گزارش شدن توسط کاربران، فعالانه حذف شده‌اند، و 93.9 درصد آن‌ها 93 درصد هستند. از این ویدیوها با صفر بازدید حذف شدند. در رده «خودکشی، آسیب رساندن به خود و اعمال خطرناک» – که شامل محتوای تمجید کننده اختلالات خوردن است – 94.2 درصد به طور فعال حذف شدند و 81.8 درصد از ویدیوها بازدید صفر داشتند.

سناتور کلوبوچار در ادامه از بکرمن پرسید که آیا TikTok تحقیقی در مورد اینکه چگونه این پلتفرم می‌تواند محتوایی را که اختلالات خوردن را به نوجوانان ترویج می‌کند، انجام دهد، و آیا بکرمن شخصاً قبل از شهادت درخواست انجام هرگونه مطالعه داخلی در مورد اختلالات خوردن کرده است یا خیر، ادامه داد. او به هر دو سؤال پاسخ منفی داد، اما مجدداً تأیید کرد که TikTok با کارشناسان خارجی در مورد این مسائل کار می کند.

سناتور تامی بالدوین (D-WI) از هر شرکت خواست تا اقداماتی را که هر شرکت برای حذف «محتوای که تصویر بدن ناسالم و اختلالات خوردن را ترویج می‌کند و به جای آن کاربران را به سمت منابع حمایتی هدایت می‌کند» برمی‌دارد، بیان کند. به طور خاص، سؤال بالدوین به این موضوع بود که چگونه این شرکت‌ها روی این مسائل در میان کاربران جوان‌تر تمرکز می‌کنند.

بکرمن تکرار کرد که TikTok “به شدت” محتوایی را که اختلالات خوردن را ترویج می کند حذف می کند و با سازمان های خارجی برای حمایت از کاربرانی که ممکن است به کمک نیاز داشته باشند همکاری می کند. او ممکن است به گسترش اخیر TikTok در منابع سلامت روان خود اشاره داشته باشد. درست پس از اینکه اینستاگرام به دلیل آسیب رساندن به دختران نوجوان مورد انتقاد قرار گرفت، TikTok یادداشت کوتاهی در مورد تأثیر اختلالات خوردن در مرکز ایمنی خود منتشر کرد که با همکاری انجمن ملی اختلالات خوردن (NEDA) توسعه یافته است. NEDA سابقه ای طولانی در همکاری با پلتفرم های رسانه های اجتماعی دارد و با Pinterest برای منع تبلیغاتی که در سال جاری کاهش وزن را تبلیغ می کنند، همکاری کرده است.

بکرمن اضافه کرد که TikTok به تبلیغاتی که افراد را بر اساس کاهش وزن هدف قرار می دهند، اجازه نمی دهد. این برنامه سیاست‌های خود را در سپتامبر 2020 به‌روزرسانی کرد تا تبلیغات برنامه‌های روزه‌دار و مکمل‌های کاهش وزن را ممنوع کند و محدودیت‌هایی را برای تبلیغاتی که تصویر منفی بدن را تبلیغ می‌کنند، افزایش دهد. این به‌روزرسانی بلافاصله پس از گزارش رولینگ استون منتشر شد که TikTok برنامه‌های روزه‌داری را برای دختران نوجوان تبلیغ می‌کند. با این حال، TikTok به کاربران بالای 18 سال اجازه تبلیغات محصولات مدیریت وزن را می دهد.

جنیفر استوت، معاون سیاست عمومی جهانی اسنپ چت، در پاسخ به سوال کلوبوچار گفت که محتوایی که اختلالات خوردن را ترویج می کند، دستورالعمل های جامعه را نقض می کند. اسنپ ​​چت کاربرانی را که عباراتی مانند “بی اشتهایی” یا “اختلال خوردن” را جستجو می کنند به منابع متخصص هدایت می کند که ممکن است به آنها کمک کند.

طبق سیاست های تبلیغاتی اسنپ، تبلیغات رژیم غذایی و کاهش وزن ممنوع نیستند، اما محتوای خاصی در این حوزه ممنوع است. تبلیغات نمی توانند مکمل های کاهش وزن را تبلیغ کنند، حاوی ادعاهای اغراق آمیز یا غیر واقعی باشند، یا تصاویر «قبل و بعد» مربوط به کاهش وزن را نشان دهند.

لزلی میلر، معاون امور دولتی و سیاست عمومی یوتیوب نیز گفت که یوتیوب محتوایی را که از اختلالات خوردن تمجید می کند، ممنوع می کند. سیاست تبلیغاتی یوتیوب می گوید که تا زمانی که تصاویر آزاردهنده نباشند، به تبلیغات برای کاهش وزن اجازه می دهد.

اما نمایندگان TikTok و YouTube هر دو به این نکته اشاره کردند که چگونه برخی از کاربران می توانند در رسانه های اجتماعی آرامش پیدا کنند، به عنوان مثال، در ویدئویی در مورد اینکه چگونه فردی بر اختلال خوردن غلبه کرده است. این محتوا می تواند نشاط آور باشد و به نوجوانان کمک کند تا بدانند که در آنچه تجربه می کنند تنها نیستند.

میلر ادعا کرد که وقتی کاربران محتوای اختلال خوردن را جستجو می‌کنند، الگوریتم‌های آن محتوایی را افزایش می‌دهند که ممکن است برای کسی که با اختلال خوردن دست و پنجه نرم می‌کند، حمایت مثبت کند. او گفت که بیش از 90 درصد محتوایی که دستورالعمل‌ها را نقض می‌کند، از طریق فناوری شناسایی می‌شود، اما ناظران انسانی نیز در این امر مشارکت دارند.

در اواخر جلسه استماع، سناتور بلومنتال به نکاتی که در بیانیه آغازین خود اشاره کرد حلقه زد – دفتر او حساب های جعلی TikTok برای دختران نوجوان ساخت و به سرعت توانست محتوایی را پیدا کند که ظاهراً از این پلتفرم ممنوع شده است.

چگونه به والدین توضیح می‌دهید که چرا TikTok فرزندانشان را با این نوع فیلم‌های خودکشی، خودآزاری و اختلالات خوردن غرق می‌کند؟» سناتور بلومنتال پرسید.

بکرمن گفت: «نمی‌توانم درباره نمونه‌های کارمندان شما صحبت کنم، اما می‌توانم به شما اطمینان دهم که این تجربه عادی نیست که نوجوانان یا افرادی که از TikTok استفاده می‌کنند، کسب کنند.

اگرچه نمایندگان TikTok، Snapchat و YouTube از خط‌مشی‌های تبلیغاتی و دستورالعمل‌های تعدیل محتوا به عنوان شواهدی مبنی بر اینکه شرکت‌هایشان در مسیر درست حرکت می‌کنند استفاده کردند، سناتورها هنوز در مورد همکاری پلت‌فرم‌ها در تصویب قوانینی برای ایمن‌تر کردن رسانه‌های اجتماعی برای کودکان تردید داشتند. .

با پایان یافتن جلسه، سناتور بلومنتال مشاهده کرد که شهادت آن روز را به ارزش واقعی قبول نخواهد کرد. بلومنتال گفت: «زمان پلاتیت ها و برمیدها به پایان رسیده است.