فیس بوک و اینستاگرام امروز بعد از ظهر دوباره خراب شدند – TechCrunch

هفته سختی برای فیس بوک بود و به نظر می رسد بعدازظهر جمعه به این غول فناوری رحم نکرد. پس از یکی از طولانی ترین وقفه های آنها در تاریخ شرکت در روز دوشنبه ، فیس بوک دوباره بعدازظهر جمعه سقوط کرد. این قطعی همه دارایی های فیس بوک از جمله WhatsApp ، Messenger و Instagram را تحت تأثیر قرار داد.

این شرکت می گوید: “ما می دانیم که برخی از افراد در دسترسی به برنامه ها و محصولات ما با مشکل روبرو هستند.” ارسال شده در توییتر. “ما در تلاش هستیم تا اوضاع در اسرع وقت به حالت عادی برگردد و برای هر گونه ناراحتی عذرخواهی می کنیم.” اینستاگرام توییت کرد a بیانیه مشابه، با انتخاب شکلک (?) ، احساسات پریشان “این خوب است” را برانگیخت.

به نظر نمی رسد که این قطعی طولانی طول بکشد ، زیرا خدمات پس از توییتر فیس بوک در مورد آن کمتر از 30 دقیقه فعال شد. اما پس از قطع شدن جدی این هفته ، وقفه مکرر ممکن است نگرانی هایی در مورد قابلیت اطمینان و ایمنی برنامه ایجاد کند. خاموشی های مکرر به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک که از ابزارهای فیس بوک برای ارتباط با مشتریان استفاده می کنند یا کاربران بین المللی که از WhatsApp به عنوان برنامه پیام کوتاه اصلی خود استفاده می کنند ، نگران کننده است.

فیس بوک هنوز اعلام نکرده است که چه چیزی باعث قطع امروز و تعداد کاربران آن شده است ، اما قطع شدن روز دوشنبه به دلیل تغییر پیکربندی روترها در مراکز داده فیس بوک رخ داده است.

این در حال توسعه است داستانبه