فیس بوک مسنجر چت های گروهی بین برنامه ای را منتشر می کند و بیشتر با اینستاگرام ادغام می شود-TechCrunch

مسنجر فیس بوک صبح امروز مجموعه ای از محصولات را منتشر می کند-مهمترین آنها ، از جمله چت های گروهی بین برنامه ها. سال گذشته ، این شرکت پیام های میان برنامه ای را بین مسنجر و اینستاگرام معرفی کرد ، اما در حال حاضر ، کاربران می توانند چت گروهی را در بین مخاطبین اینستاگرام و مسنجر آغاز کنند.

سایر موارد افزوده شده امروز شامل نظرسنجی در DM های اینستاگرام است که از ویژگی نظرسنجی موجود در مسنجر استفاده می کند. مسنجر همچنین یک ویژگی تایپ گروهی را به DM های گروهی – صرف نظر از اینکه در چه برنامه ای چت می کنید – اضافه می کند تا به کاربران کمک کند تا ببینند که دوستانشان در حال تایپ همزمان هستند. به علاوه ، با توجه به استقبال محتوای ویدئویی اینستاگرام ، کاربران می توانند از قابلیت Watch Together موجود در مسنجر برای مشاهده همزمان پست های اینستاگرام مانند فیلم های Reels و IGTV استفاده کنند.

اعتبار تصویر: پیام رسان

این به روزرسانی ها تنها چند ساعت قبل از شهادت شرکت در مجلس سنا درباره آسیب های روانی اینستاگرام و فیس بوک انجام می شود. اما این افزودنی ها بیشتر مربوط به تحقیقات دولتی جداگانه در مورد عملیات فیس بوک است. فیس بوک با شکایت کمیسیون تجارت فدرال روبرو است و ادعا می کند که فیس بوک یک انحصار است و باید تجزیه شود. اما از آنجا که تک تک محصولات زیر چتر فیس بوک بیشتر به یکدیگر متکی هستند ، می تواند به شرکت اجازه دهد استدلال کند که این برنامه ها به یکدیگر وابسته هستند و نمی توان آنها را از هم جدا کرد. ماه گذشته ، همزمان با جشن دهمین سالگرد تاسیس فیس بوک مسنجر ، سخنگوی فیس بوک به TechCrunch گفت که این شرکت مسنجر را به عنوان یک بافت همبند بدون در نظر گرفتن سطح تصور می کند.

اعتبار تصویر: پیام رسان

گذشته از به روزرسانی هایی که فیس بوک و اینستاگرام را یکپارچه می کند ، مسنجر چند مورد سرگرم کننده را برای ما که عاشق سفارشی سازی هستیم و از عطارد به صورت عقب گرد می ترسیم ، ارائه داد. در حال حاضر ، یک موضوع چت cottagecore ، و همچنین مجموعه ای از مضمون طالع بینی از موضوعات چت ، برچسب ها و فیلترهای AR AR اینستاگرام وجود دارد. چرا که نوجوانان بیشتر از نمودارهای ستارگان و ستارگان دوست دارند؟