فیس بوک عینک آفتابی هوشمند Ray-Ban Stories خود را معرفی کرد-TechCrunch

فیس بوک صبح پنجشنبه از حمله طولانی مدت خود به فضای عینک هوشمند خبر داد و عینک های هوشمند Ray-Ban Stories را با همکاری غول عینک EssilorLuxottica به بازار عرضه کرد.

فریم های شفاف برخی از کمترین مشخصات هستند که هنوز در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته اند و به کاربران امکان می دهد با دو دوربین 5 مگاپیکسلی روی صفحه عکس و فیلم بگیرند ، با بلندگوهای درون فریم به موسیقی گوش دهند و تماس تلفنی بگیرند. این عینک برای عملکرد کامل باید به یک دستگاه iOS یا Android متصل شود ، اگرچه کاربران می توانند صدها عکس یا ده ها فیلم را قبل از انتقال رسانه به تلفن خود از طریق برنامه View جدید فیس بوک ، روی عینک گرفته و ذخیره کنند. این دوربین های دوقلو به کاربران امکان می دهد جلوه های سه بعدی را به عکس ها و فیلم های خود اضافه کنند و آنها را در برنامه بارگذاری کنند.

وزن عینک های سبک وزن کمتر از 50 گرم است و دارای قاب شارژ چرمی سخت چرم می باشد. افزایش باتری به عنوان “تمام روز” تبلیغ می شود که TechCrunch در بررسی فریم های ما دقیق تشخیص داد.

کاربران قادر خواهند بود شیشه ها را با دو دکمه فیزیکی از جمله دکمه “ضبط” برای ضبط رسانه و سوئیچ روشن و خاموش کنترل کنند. یک پد لمسی در بازوی راست عینک به کاربران امکان می دهد تا عملکردهایی مانند کشیدن انگشت برای تنظیم میزان صدا یا پاسخ دادن به تماس را انجام دهند. یک LED سفید روی صفحه می درخشد تا به افراد اطراف نشان دهد که یک ویدئو در حال ضبط است.

به طور خاص ، شیشه ها نه ضد آب هستند و نه ضد پاشش.

عینک آفتابی هوشمند در سه سبک کلاسیک Ray-Ban با ترکیب رنگ و لنز ارائه می شود. داستانهای Ray-Ban کاملاً با لنزهای نسخه سازگار هستند. قیمت عینک ها از 299 دلار آغاز می شود و گزینه های لنزهای قطبی و گذار با قیمت بالاتری وارد بازار می شوند.

این عینک دارای صفحه نمایش داخلی نیست که به کاربران امکان می دهد محتوای واقعیت افزوده دیجیتالی را مانند جدیدترین نمونه Spectacles رقیب Snap ببینند.

این یک راه اندازی بزرگ برای فیس بوک است که در سپتامبر گذشته جزئیات اولیه در مورد مشارکت و محصول Ray-Ban را در کنفرانس توسعه دهندگان AR/VR اعلام کرد. این شرکت اعلام کرده است که این دستگاه پله ای برای جاه طلبی های AR خود و تلاشی برای آشنایی کاربران با ایده عینک های با تکنولوژی بالا است.

مارک زاکربرگ ، مدیرعامل می گوید: “داستان های ری بن یک گام مهم به سوی آینده است ، زمانی که تلفن ها دیگر بخش اصلی زندگی ما نیستند و شما مجبور نیستید بین تعامل با دستگاه یا تعامل با جهان اطراف خود انتخاب کنید.” ویدئوی معرفی محصول