فیس بوک در واکنش به به روزرسانی های iOS ، گزینه های تبلیغات تجاری را تغییر می دهد

اگر بازاریاب رسانه های اجتماعی هستید ، می دانید که فیس بوک طرفدار تغییرات اخیر حریم خصوصی اپل نیست. غول رسانه های اجتماعی به تازگی برخی از به روز رسانی ها و ویژگی های جدید را برای کمک به صاحبان مشاغل برای تبلیغات در این پلتفرم با توجه به از دست دادن داده های اپل اعلام کرده است.

“غول شبکه های اجتماعی بارها استدلال کرده است که تغییرات اپل بر مشاغل کوچکی که از تبلیغات فیس بوک برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کنند ، تأثیر می گذارد. اما در توقف هیچ یک از تغییرات اپل موفق نبود. در عوض ، بازار در حال تغییر به عصر جدیدی است که بیشتر بر حریم شخصی کاربران متمرکز شده است ، جایی که شخصی سازی و هدف گذاری بیشتر یک تجربه انتخابی است. “

گزینه های ارتباطی جدید ویژگی های جدید شامل گزینه های کلیک به چت از تبلیغات گسترده شده است در آنجا “بر اساس اطلاعیه ،” مشاغل می توانند همه بسترهای پیام رسانی را انتخاب کنند که در آن برای چت در دسترس هستند ، و ما برنامه چت را در آگهی شما به صورت پیش فرض بر اساس جایی که به احتمال زیاد مکالمه رخ می دهد ، پیش فرض می کنیم. “

شما همچنین می توانید یک چت واتس اپ را از نمایه اینستاگرام شروع کنید و این شرکت “آزمایش ابزارهای پولی و ارگانیک را برای کمک به مشاغل کوچک برای پیدا کردن و تعیین صلاحیت مستقیم در برنامه اینستاگرام آغاز می کند.” گزینه های ارتباطی جدید شامل آزمایشی است که به “مشاغل اجازه می دهد ایمیل ها را از طریق صندوق ورودی مدیریت کرده و ایمیل های بازاریابی مجدد را از Facebook Business Suite ارسال کنند”.

ابزارهای تبلیغاتی پیچیده تر “ما همچنین File Manager را معرفی می کنیم ، ویژگی جدیدی که به مشاغل اجازه می دهد به راحتی محتوا را در Facebook Business Suite ایجاد ، مدیریت و ارسال کنند. در نهایت ، ما آزمایش پست را در Facebook Business Suite در دسترس قرار می دهیم تا به مشاغل اجازه دهیم نسخه های مختلف یک پست را آزمایش کرده و مقایسه کنند تا ببینند افراد بیشتری با کدام یک درگیر هستند. “

چرا اهمیت می دهیم. فیس بوک در حال گسترش گزینه های تبلیغاتی خود است ، سعی می کند مجموعه تجاری خود را برای مشاغل با هر اندازه آسان تر کند و راههای دیگری را برای ارتباط مشاغل و مشتریان توسعه دهد. در حالی که برخی از SMB ها از تغییر iOS رنج می برند ، این اقدامات ممکن است برای گسترش تبلیغات اجتماعی آنها و تبدیل مخاطبین بیشتر از طریق کانال مفید باشد.


جدید در Search Engine Land

درباره نویسنده

کارولین لیدن به عنوان مدیر محتوای جستجو برای Search Engine Land و SMX فعالیت می کند. او با تخصص در زمینه SEO ، بازاریابی محتوا ، جستجوی محلی و تجزیه و تحلیل ، بر آسانتر کردن مشاغل بازاریابان با اخبار مهم و محتوای آموزشی تمرکز می کند.