فیس بوک در جلسه سنا درباره سلامت روان نوجوانان صحبت کرد – TechCrunch

شب گذشته ، فیس بوک دو اسلاید حاشیه نویسی منتشر کرد تا تلاش کند اسنادی را که وال استریت ژورنال در این ماه منتشر کرد ، نشان دهد ، که شواهدی را نشان می دهد که این شرکت از تأثیر منفی آن بر سلامت روان نوجوانان آگاه است. این اسناد در انتظار جلسه امروز سنا درباره آسیب های روانی فیس بوک و اینستاگرام منتشر شد.

کمیته تجارت ، علم و حمل و نقل سنا در دو ساعت و نیم از آنتیگونه دیویس ، رئیس امنیت جهانی فیس بوک سوال كرد ، اما قانونگذاران از بی میلی دیویس در پاسخگویی مستقیم به سوالات خود یا ارائه اطلاعات زیادی كه هنوز در آنها نوشته نشده است ، ناامید شدند. وبلاگ فیس بوک گزارش های WSJ را سرزنش می کند.

مارشا بلکبرن ، سناتور ایالت تنسی ، دیویس را مورد انتقاد قرار داد و گفت: “من به شما در زمینه کاملاً سرپرستی تبریک می گویم.” “به نظر می رسد زیبا در سراسر صفحه نمایش. ای کاش پیام هایی که به ما می دادید به همان اندازه جذاب بودند. “

دیویس تأکید کرد که تحقیقات فیس بوک و اینستاگرام نشان داده است که از هر 10 جوان 8 نفر می گویند که تجربه مثبت خنثی در این برنامه دارند و تیم او می خواهد از هر 10 کاربر جوان 10 نفر تجربه خوبی داشته باشند. اما سناتورها با یافته های دیگر از داده های خود فیس بوک ، مانند این واقعیت که در بین نوجوانان دارای افکار خودکشی ، 13 درصد از کاربران انگلیسی و 6 درصد از کاربران آمریکایی گفتند که می توانند این افکار را در اینستاگرام دنبال کنند ، عقب نشینی کردند. سناتور ریچارد بلومنتال (که به عنوان رئیس کمیته فرعی حفاظت از مصرف کننده ، ایمنی محصول و امنیت داده ها فعالیت می کند) گفت که دفتر وی تحقیقات خود را با ایجاد حسابی که وانمود می کند یک دختر سیزده ساله است ، انجام داد. سناتور بلومنتال گفت که آنها “به راحتی می توانند به دنبال رژیم های غذایی و اختلالات خوردن باشند”. به گفته وی ، توصیه های حساب تنها در یک روز شامل حساب هایی بود که باعث خودآزاری و اختلال در خوردن غذا می شد.

“این طوفان کاملی است که اینستاگرام پرورش داده و ایجاد کرده است. فیس بوک از ما خواسته است که به آن اعتماد کنیم. اما پس از این فرارها و افشاگری ها ، چرا ما باید این کار را انجام دهیم؟ ” سناتور بلومنتال پرسید.

اما در بحبوحه تاکتیک های تشکیل پرونده که دقیقاً در طبقه سنا مناسب است (سناتور کلوبوچار به دیویس گفت: “ما در فیلبوستینگ در سنا نیز بسیار خوب هستیم” ، رئیس ایمنی جهانی فیس بوک در مورد برخی از شرکت توضیحات بیشتری داد. قصد دارد تجربه کاربران جوان را بهبود بخشد ، که مدیر اینستاگرام Adam Mosseri است قبلا ذکر شده در توییتر.

دیویس در جلسه دادگاه گفت: “جوانان نشان دادند که وقتی محتوای نشاط آور یا محتوای الهام بخش را مشاهده کردند ، می تواند آنها را از برخی مسائل دیگر که با آنها دست و پنجه نرم می کنند ، دور کند.” “بنابراین یکی از مواردی که ما در واقع به آن توجه می کنیم” nudges “نامیده می شود ، جایی که ما در واقع به کسی که می دیدیم خرگوش به طور بالقوه محتوای خود را به سمت محتوای نشاط آور یا الهام بخش تر می برد ، هدایت می کنیم.”

دیویس علاوه بر ویژگی “هدایت” ، گفت که این شرکت در حال بررسی ویژگی “استراحت کنید” است ، که کاربران را تشویق می کند در صورت مرور طولانی مدت برخی از محتواها ، به برنامه نگاه نکنند. در سال 2018 ، اینستاگرام اعلان “همه شما گرفتار شده اید” را معرفی کرد ، که زمانی ظاهر می شود که کاربر تمام پست های دو روز گذشته را مرور کرده باشد. این ویژگی در کنار ضامن های “مزاحم نشوید” معرفی شد ، که به کاربران کمک می کرد وقتی می خواهند اعلان ها را دریافت کنند ، کنترل کنند. این به روز رسانی ها بخشی از ابتکارات “زمان خوب سپری شده” بود که برای محدود کردن زمان نمایش و تشویق عادات سالمتر در رسانه های اجتماعی طراحی شده بود. اما تا سال 2020 ، فضای زیر اعلان “گرفتار” به فید پست ها و تبلیغات پیشنهادی تبدیل شد.

در جلسه رسیدگی ، سناتور ماساچوست اد مارکی (ستاره رسانه های اجتماعی در حق خود) اعلام کرد که با سناتور بلومنتال قانون KIDS (طراحی و ایمنی اینترنت کودکان) را که به دنبال ایجاد حمایت های جدید برای کاربران آنلاین زیر 16 سال است ، مجدداً وضع خواهد کرد. . این لایحه از سیستم های هدایت شده به کودکان برای استفاده از پیروان و شمارش موارد مشابه ، هشدارهایی که کاربران را ترغیب به استفاده بیشتر از برنامه می کند ، تنظیمات بازی خودکار ، نشان هایی که سطح تعامل بالاتری را دریافت می کنند ، یا هر ویژگی طراحی که کاربر را ناعادلانه تشویق می کند ، منع می کند. در این لایحه مشخص شده است که “به دلیل سن یا بی تجربگی آنها” خریدهایی انجام می دهند ، محتوا ارسال می کنند یا زمان بیشتری را در یک پلتفرم صرف می کنند.

فیس بوک که قبلاً در مارس 2020 معرفی شده بود ، تقریباً یک سال و نیم است که از قوانین پیشنهادی مطلع است.

دیویس به سناتور مارکی گفت: “من فکر می کنم شرکت ما واقعاً موقعیت خود را به خوبی اعلام کرده است که ما معتقدیم زمان به روزرسانی مقررات اینترنت فرا رسیده است و خوشحال می شویم در این مورد با شما صحبت کرده و با شما همکاری کنیم.”

اما وقتی مارکی مستقیماً پرسید که آیا فیس بوک از قانون KIDS حمایت می کند ، دیویس گفت که فیس بوک بعداً این سوال را پیگیری می کند.

“خوب ، شرکت شما ماهها این قانون را در اختیار شما داشته است. و شما امروز در اینجا در مقابل کمیته ای که باید این قانون را تصویب کند شهادت می دهید. “سناتور مارکی گفت. “من فقط احساس می کنم که تاخیر و مبهم شدن استراتژی قانونی فیس بوک است ، به ویژه از آنجایی که فیس بوک میلیاردها دلار صرف یک کمپین بازاریابی کرده است که از کنگره می خواهد قوانین اینترنت را تصویب کند و فیس بوک ادعا می کند که به رفاه کودکان متعهد است.”

در پایان جلسه ، دیویس گفت که امیدوار است مجلس سنا با شرکت هایی که دارای برنامه های متمرکز بر کودکان هستند ، مانند TikTok و YouTube ، جلسه داشته باشد. در حال حاضر ، فیس بوک دارای یک برنامه Messenger Kids است ، اما این شرکت اینستاگرام خود را برای بچه ها با توجه به گزارش WSJ در حالت تعلیق قرار داده است. اگرچه WSJ شش سند فاش شده از فیس بوک منتشر کرده است ، اما خود شرکت فقط دو مورد از آنها را حاشیه نویسی کرده و دوباره منتشر کرده است.