فورد 316 میلیون دلار برای ساخت واحدهای برق در تأسیسات انتقال بریتانیا سرمایه گذاری می کند – TechCrunch

شرکت فورد موتور 316 میلیون دلار (230 میلیون پوند) سرمایه گذاری می کند تا مرکز انتقال خودروهای هالیوود خود در بریتانیا را به نیروگاه برق تبدیل کند و این اولین مونتاژ داخلی مونتاژ EV در اروپا در اروپا است.

به گفته تایمز ، این سرمایه گذاری مشمول 42 میلیون دلار (30 میلیون پوند) از دولت انگلستان از طریق صندوق تبدیل خودرو است. به گفته این روزنامه ، حدود 500 شغل خودروی محلی در نتیجه سرمایه گذاری نجات می یابد.

واحدهای تولیدی در این نیروگاه خودروهای برقی و تجاری کاملاً برقی که در اروپا فروخته می شوند را تأمین می کند و به این شرکت کمک می کند تا به اهداف الکتریکی خود برسد. در اوایل سال جاری ، فورد استراتژی اروپایی خود را برای فروش خودروهای برقی در قاره تا سال 2030 و تولید خودروهای تجاری الکتریکی در اروپا تا سال 2024 اعلام کرد. این شرکت یک میلیارد دلار برای بازسازی یک کارخانه مونتاژ در کلن آلمان هزینه کرد و پیش بینی می کند که برق مدل ها دو سوم فروش اروپایی خود را به خود اختصاص خواهند داد.

واحد قدرت چیزی است که جایگزین موتور و گیربکس در یک وسیله نقلیه ICE می شود. جریان الکتریسیته تحویل داده شده توسط باتری را کنترل کرده و سرعت موتور الکتریکی و گشتاور تولید شده را کنترل می کند. فورد تخمین می زند که تولید واحد قدرت در هیلوود از اواسط سال 2024 آغاز می شود و ظرفیت برنامه ریزی شده آن حدود 250،000 واحد در سال است. این خودروساز به درخواست هایی مبنی بر اینکه آیا واحدهای نیرو برای مونتاژ به تأسیسات کلن یا جاهای دیگر ارسال می شوند ، پاسخ نداد. از لحاظ تاریخی ، کارخانه Halewood صددرصد تولید خود را صادر می کند و به این ترتیب فورد به یکی از بزرگترین صادرکنندگان موتور در انگلستان و انتقال نیرو از امکانات خود به “بیش از 15 کشور در شش قاره ، با فروش خارج از کشور حدود 2.5 میلیارد پوند (3.5 میلیارد دلار) کمک می کند. ) سالانه ، “طبق گفته شرکت.

کواسی کوارتنگ ، وزیر تجارت و نماینده پارلمان بریتانیا در بیانیه ای گفت: “در این رقابت بسیار جهانی ، برای تأمین تولید خودروهای برقی ، اولویت ما اطمینان از مزایای بریتانیا است.” وی گفت: “اعلامیه امروز ، با حمایت مالی دولت ، رای بزرگی برای اعتماد به آینده اقتصادی بریتانیا و برنامه های ما برای افزایش تولید خودروهای برقی است. این میراث صنعتی افتخار هالوود را برای آینده اثبات می کند و مشاغل با مهارت بالا و حقوق بالا را در شمال غرب برای سالهای آینده تضمین می کند. “

اروپا تنها جایی نیست که فورد در حال افزایش قابلیت های الکتریکی خود است. این خودروساز تا سال 2025 30 میلیارد دلار برای بازی در اختیار دارد و سرانجام ثمرات کار آن در چین کاهش یافته است. روز دوشنبه ، اولین موستانگ Mach-E تولید شده در چین از خط مونتاژ خارج شد. به گفته این شرکت ، مشتریان چین تا پایان سال از طریق شبکه فروش مستقیم فروشگاه های EV شهر به ماشین محلی Mach-E دسترسی خواهند داشت. فورد می گوید امسال در راه است که 25 فروشگاه در مناطق اصلی مترو افتتاح کند و در پنج سال آینده به بیش از 100 فروشگاه برسد.

این داستان در حال توسعه است. برای به روزرسانی ها دوباره ورود کنید.