فورد با بازیافت باتری و راه اندازی مواد Redwood Materials در میان فشار EV همکاری می کند – TechCrunch

فورد موتور از مواد Redwood برای ایجاد یک سیستم حلقه بسته برای سیلاب های آینده خودروهای برقی خود استفاده کرده است – مشارکتی که ضایعات تولید بازیافت و خودروهای برقی را در پایان عمر آنها تامین می کند و همچنین مواد اولیه باتری را برای خودروساز تامین می کند.

این معامله در حالی صورت می گیرد که فورد خودروهای برقی بیشتری به مجموعه خود اضافه می کند ، از جمله Mustang Mach E که سال گذشته عرضه شد و وانت F-150 Lightning. تامین منابع باتری – یا مواد لازم برای ساخت آنها – باعث شده است که صنعت خودرو با تولیدکنندگان سلول همکاری کند و به طور فزاینده ای به شرکت هایی مانند Redwood Materials مراجعه کند.

فورد به تنهایی به تامین قابل توجهی نیاز خواهد داشت. به گفته سازنده خودرو ، برنامه های جهانی این شرکت برای خودروهای برقی باتری حداقل 240 گیگاوات ساعت ظرفیت سلول باتری را تا سال 2030 در نظر گرفته است. این ظرفیت تقریباً 10 نیروگاه است. فورد قبلا گفته بود که 140 گیگاوات ساعت ساعت در آمریکای شمالی مورد نیاز است و میزان آن به سایر مناطق از جمله اروپا و چین اختصاص داده می شود.

لیزا دریک ، مدیر ارشد اجرایی فورد در آمریکای شمالی ، در یک جلسه مطبوعاتی گفت: “بستن حلقه برای محصولات پایان عمر ما و اجازه ورود مجدد آنها به زنجیره تامین به ما کمک می کند تا هزینه ها را کاهش دهیم.” “البته ، این به ما کمک می کند تا وابستگی به واردات بسیاری از موادی را که امروزه هنگام ساخت باتری ها استفاده می کنیم کاهش دهیم. و سپس استخراج مواد اولیه را کاهش می دهد ، که در آینده با افزایش مقیاس این فضا بسیار مهم خواهد بود. “

دریک می گوید ، همه اینها باعث می شود تا EV ها ارزان تر و پایدارتر شوند.

مواد Redwood مواد زائد تولید شده از سلول های باتری و لوازم الکترونیکی مصرفی مانند باتری تلفن همراه ، رایانه های لپ تاپ ، ابزارهای برقی ، پاوربانک ها ، اسکوترها و دوچرخه های برقی را بازیافت می کند. این شرکت که توسط JB Straubel ، CTO سابق تسلا تأسیس و رهبری می شود ، می گوید به طور متوسط ​​می تواند بیش از 95 of عناصر مانند نیکل ، کبالت ، لیتیوم و مس را بازیابی کند.

سپس ردوود این کالاهای دور ریخته را پردازش می کند ، موادی مانند کبالت ، نیکل و لیتیوم را که معمولاً استخراج می شود استخراج می کند و آنها را به مشتریان خود باز می گرداند ، که امروزه شامل Panasonic در Gigafactory در نوادا است که با کارخانه باتری تسلا و Envision AESC در تنسی کار می کند. ردوود همچنین با آمازون برای بازیافت EV و سایر باتری های لیتیوم-یون و زباله های الکترونیکی بخش هایی از مشاغل آنها همکاری می کند. اولین همکاری خودروی ردوود در اوایل سال جاری با تولید کننده خودروهای تجاری برقی Proterra تأمین شد.

“خطر این است که ما در موقعیتی قرار بگیریم که شاید کمی شبیه به کمبود فعلی نیمه هادی های جهانی باشد اگر از قبل برنامه ریزی نکنیم و در مورد ظرفیت تولید و مناطق مناسب در زمان مناسب استراتژیک نباشیماستروبل در جریان جلسه توجیهی گفت.

طبق مشارکت اعلام شده در روز چهارشنبه ، Redwood Materials در ابتدا با فورد همکاری می کند تا بازیافت را در شبکه تولید باتری خودروساز راه اندازی کند و سپس مواد اولیه بازیابی شده را به تولیدکننده انتقال دهد تا در باتری استفاده شود. در حالی که فورد جزئیات خاصی ارائه نکرده است ، این به احتمال زیاد به معنای کار با تامین کننده سلول باتری SK است.

در ماه مه ، فورد و SK توافق اولیه ای را برای ایجاد یک سرمایه گذاری مشترک-که BlueOvalSK نامیده می شود-امضا کردند تا سالانه تقریباً 60 گیگاوات ساعت در سلول های باتری کششی و ماژول های آرایه تولید کنند ، از اواسط دهه.

هدف نهایی مشارکت Redwood Materials-Ford لمس کل چرخه عمر باتری از بازیافت ضایعات تولید و تامین مواد فورد تا ایجاد گزینه های بازیافت برای خودروهای پایان عمر است. آخرین قطعه پیچیده است زیرا فورد دیگر مالک خودروهای برقی خود نخواهد بود ، که بسیاری از آنها قبل از آماده شدن برای قراضه دارای چندین مالک خواهند بود.

این معامله پس از مجموعه ای از اعلامیه ها در ماه های اخیر توسط Redwood Materials صورت می گیرد. این شرکت اخیراً بیش از 775 میلیون دلار جمع آوری کرده است – دورهایی که TechCrunch آموخته است شامل 50 میلیون دلار از فورد است. (این شرکت در ابتدا اعلام کرد که این دور بیش از 700 میلیون دلار بوده است.)

همچنین در ماه سپتامبر اعلام کرد که قصد دارد تجارت خود را فراتر از بازیافت باتری و تولید مواد مهم باتری در کارخانه جدید میلیون فوت مربعی در ایالات متحده گسترش دهد. ردوود می خواهد کاتد و فویل آند تولید کند ، عناصر سازنده ساختار باتری لیتیوم یونی.

کارخانه ای که این شرکت در حال بررسی مکانی برای آن است ، احتمالاً به تولید کاتد اختصاص دارد. ردوود گفته است که قصد دارد این کارخانه تا 100 گیگاوات ساعت ظرفیت تولید مواد کاتدی را افزایش دهد که برای یک میلیون خودرو الکتریکی تا سال 2025 کافی است.