فناوری AR اسنپ چت با «آینه‌های AR» به دنیای واقعی می‌آید.

اسنپ ​​امروز به‌روزرسانی خدمات سازمانی AR (ARES) خود را ارائه کرد، ابتکار اخیر شرکت اعلام‌شده بر ارائه ابزارها و تخصص AR برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند از فناوری اسنپ چت در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خود استفاده کنند. در اجلاس شرکای خود در روز چهارشنبه، این شرکت به شرکای خود Suite Shopping خود را نشان داد که شامل ویژگی‌هایی مانند AR Try-On و مشاهده محصولات سه بعدی، از جمله موارد دیگر است، و پیشنهاد جدیدی به نام AR Mirrors را اعلام کرد که هدف آن ارائه فناوری AR به صفحه‌نمایش‌های فیزیکی است. جهان واقعی.

اسنپ ​​گفت که کوکاکولا از این فناوری برای ساخت یک دستگاه خودکار مبتنی بر واقعیت افزوده استفاده می کند و سایر خرده فروشان، از جمله Men’s Wearhouse و Nike، این محصول را آزمایش کرده اند و اشاره کرد که این فناوری اکنون بخشی از ARES خواهد شد.

این شرکت برای اولین بار در جریان رونمایی رسمی ARES در ماه مارس جزئیات خرید خود را شرح داد و توضیح داد که چگونه مشاغل می توانند از ویژگی های آن در سایت ها و برنامه های تجارت الکترونیک خود استفاده کنند. در میان تقریباً نیمی از ویژگی‌های گنجانده شده در این مجموعه، مواردی هستند که به کاربران اجازه می‌دهند محصولات را از همه زوایا مشاهده کنند، توصیه‌هایی برای تناسب اندام و اندازه بر اساس فرم بدن خود دریافت کنند، و سایر ویژگی‌ها برای استفاده از تجربیات AR برای امتحان کردن چیزهایی مانند پوشاک، لوازم جانبی یا کفش اسنپ ​​به مشتریانی که از این مجموعه ابزار استفاده می‌کنند، اشاره کرد که شامل فروشنده عینک آفتابی گودر، شرکت پوشاک پرنسس پولی و تولیدکننده مغولی گوبی کشمیر می‌شود.

اسنپ ​​خاطرنشان کرد که گودر دریافته است که مشتریانش پس از استفاده از AR Try-On، 81 درصد بیشتر احتمال دارد محصولات را به سبد خرید خود اضافه کنند. آنها همچنین شاهد افزایش 67 درصدی در تبدیل برای کاربران دستگاه های تلفن همراه بودند که منجر به افزایش 59 درصدی درآمد به ازای هر خریدار شد. پرنسس پولی بیش از 50 میلیون توصیه تناسب و اندازه را ارائه کرد و با استفاده از فناوری اسنپ شاهد 24 درصد نرخ بازگشت کمتر بود. گوبی گزارش داد که ویژگی های اسنپ منجر به تبدیل 4 برابری شده است.

همچنین امروز نسخه نمایشی Live Garment Transfer بود، ابزاری که با اجازه دادن به آنها برای آپلود دارایی‌های سه بعدی در Lens Studio، ایجاد دارایی AR را برای خرده‌فروشان آسان‌تر می‌کند. خرده‌فروش‌ها می‌توانند لنزی بسازند که لباس‌های متحرک سه‌بعدی را روی لباس‌هایی که کاربران می‌پوشند، بدون نیاز به دارایی‌های خاص، در زمان واقعی اعمال می‌کند.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

کسب‌وکارها از طریق داشبورد جلویی و زیرساخت‌های پشتیبان به راه‌حل Shopping Suite دسترسی پیدا می‌کنند که در آن دارایی‌های AR خود را ایجاد و مدیریت می‌کنند، تجربیات AR را ایجاد می‌کنند، کاتالوگ‌های دارایی سه بعدی را مدیریت می‌کنند و Shopping Suite SDK را پیاده‌سازی می‌کنند. در همین حال، اسنپ یک تیم داخلی را فراهم می کند که به مشتریان در نصب و استفاده از ویژگی های مجموعه کمک می کند.

اکنون، با راه اندازی AR Mirrors که امروز اعلام شد، خط کسب و کار ARES اسنپ گسترش می یابد تا گزینه جدیدی دیگر را در بر گیرد.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

اسنپ ​​می‌گوید این پیشنهاد ویژگی‌های واقعیت افزوده را به فضاها و رویدادهای فیزیکی می‌آورد و به مشتریان اجازه می‌دهد تا در دنیای واقعی با AR بازی کنند – برای مثال، در فروشگاه‌های خرده‌فروشی فیزیکی. این محصول بر جذب مشتریان و افزایش تجربه در فروشگاه متمرکز است، اگرچه ممکن است با توجه به ماهیت یکباره این نوع تجربیات، به تجارت مهمی تبدیل نشود.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

اسنپ ​​می گوید Men’s Wearhouse و Nike از آینه های AR آن در فروشگاه ها استفاده کرده اند. این شرکت در حال حاضر یک آینه AR در یک فروشگاه Men’s Wearhouse دارد تا خریداران را برای فصل جشن و عروسی آماده کند و می‌گوید نایک که اولین آزمایش‌کننده آزمایشی پاییز گذشته بود، اواخر امسال آینه‌های AR را برای کفش در فروشگاه‌ها آزمایش خواهد کرد.

این شرکت علاوه بر این به مطالعاتی اشاره کرد که نشان می‌دهد برندهایی که از AR در فروشگاه‌ها استفاده می‌کنند، 82 درصد بیشتر احتمال دارد که توصیه شوند و 85 درصد بیشتر الهام‌بخش خرید‌های آینده هستند.

اعتبار تصویر: ضربه محکم و ناگهانی

اسنپ ​​اضافه کرد که اکنون در حال کار با کوکاکولا بر روی یک دستگاه فروش خودکار با قابلیت واقعیت افزوده است که در آن کاربران می‌توانند از حرکات دست برای کنترل آنچه روی صفحه است استفاده کنند. این شرکت گفت که این دستگاه یک نمونه اولیه است اما برای ترکیب تجربه فیزیکی و دیجیتالی با هم طراحی شده است.

درباره Snap Partner Summit 2023 بیشتر بخوانید