فناوری باتری Sila Nanotechnologies در پوشیدنی های Whoop – TechCrunch راه اندازی می شود

فناوری های نانو سیلا نسل بعدی فناوری باتری اولین محصول تجاری خود را در ردیاب جدید تناسب اندام وو آغاز کرد ، نقطه عطفی که یک دهه تحقیق و توسعه توسط استارتاپ دره سیلیکون را به پایان می رساند ، همه با هدف شکستن کد برای بسته بندی بیشتر انرژی در یک سلول با کیفیت پایین تر. هزینه.

میلیاردها دلار در طول چند سال گذشته صرف بهبود شیمی باتری شده است و استارتاپ های مختلف قصد دارند آند یا کاتد را با مواد تبدیل مانند سیلیکون یا حتی لیتیوم در مورد شرکت های حالت جامد جایگزین کنند.

دستور العمل شیمیایی باتری سیلا نانو ، گرافیت موجود در آند سلول باتری را با سیلیکون جایگزین می کند تا یک بسته باتری با انرژی بیشتر و ارزان تر ایجاد کند. شرکت های دیگر ، مانند BASF ، بر ایجاد یک کاتد متراکم با انرژی بالا تمرکز کرده اند.

در حالی که شرکت های متعددی در حال کار بر روی انواع شیمی های مختلف باتری هستند ، هنوز نتوانسته اند فناوری سلول سنتی را که در سلول های یون لیتیوم امروزی یافت می شود ، به دست آورند. باتری Sila استفاده شده در ووپ 4.0 آینده ، آخرین ردیاب سلامت و عملکرد این شرکت ، می تواند این اولین بار در چند دهه گذشته است که جهان شاهد نسل بعدی کشتی شیمیایی باتری به بازار است.

ژن بردیچفسکی ، “راه اندازی یک ردیاب تناسب اندام چیز چندان بزرگی به نظر نمی رسد ، اما این واقعاً اولین دستگاهی در بازار است که پیشرفت ما را ثابت می کند و با گذشت زمان ، این امر مقیاس پذیر می شود و منجر به برق رسانی همه چیز می شود.” موسس و مدیرعامل Sila Nano ، به TechCrunch گفت.

وسایل نقلیه برقی و نقش سیلا نانو در تأمین انرژی آنها در رأس نقش بردیچفسکی قرار دارد لیست “برق رسانی همه چیز”. و این شرکت در حال حاضر پیشرفت کرده است.

سیلا نانو برای تولید باتری های حاوی فناوری آند سیلیکون این شرکت ، با بی ام و دایملر مشارکت دارد و قصد دارد تا سال 2025 وارد بازار خودرو شود.

بردیچوکسی گفت: “شما می توانید این موفقیت را با ووپ از بسیاری جهات به خودروها ترجمه کنید.” “امروز ، اگر می خواهید یک اتومبیل واقعاً دوربرد داشته باشید ، بهتر است یک ماشین نسبتاً بزرگ باشید. هرچه EV کوچک تر باشد ، برد کوتاه تری نیز وجود دارد زیرا جایی برای قرار دادن باتری وجود ندارد. اما با پیشرفت فناوری ما در بازار خودرو ، شما می توانید یک ماشین شهری داشته باشید که 400 مایل برد آن در آن قرار دارد. این امر بخش های بیشتری از صنعت خودرو را قادر می سازد تا برقی شوند. ”

وای ، کدوم در اوایل این ماه از افزایش 200 میلیون دلاری با ارزش 3.6 میلیارد دلار خبر داد، به گفته بردیچفسکی ، ووپ 4.0 را به عنوان پوشیدنی معرفی می کند که 33 درصد کوچکتر است ، تا حد زیادی در نتیجه باتری سیلا ، که حدود 17 درصد چگالی انرژی بیشتری دارد. نه تنها یک باتری متراکم تر و بهتر منجر به پوشیدنی کوچکتر می شود ، بلکه ووپ می تواند ویژگی های اضافی-مانند یک مربی خواب با هشدارهای لمسی ، یک پالس اکسی متر ، یک سنسور دمای پوست و یک مانیتور بهداشتی-را بدون آسیب رساندن به پنج روز آن اضافه کند. عمر باتری.

بردیچفسکی می گوید: “یکی از نتایج کلیدی فعال سازی شیمی مانند ما این است که به شما امکان می دهد چیزهایی بسازید که در غیر این صورت ساخته نمی شد.”

در مورد ووپ ، این به فناوری جدید Any-Wear اشاره می کند که به پوشاک پوشیدنی اجازه می دهد تا در خط جدیدی از لباس ها مانند نوارها ادغام شود که می تواند داده های حسگر را از قسمت هایی از جمله تنه ، کمر و ساق پا جمع آوری کند.

این فقط شیمی سیلا نیست که اجازه می دهد یک محصول موفق به بازار برود. مقیاس پذیری محصول است که واقعاً مهم است. مقیاس پذیری از ابتدا در نقشه راه سیلا تعبیه شده است.

بردیچفسکی می گوید: “یکی از کارهایی که ما خیلی زود انجام دادیم این بود که به دانشمندان و مهندسان خود گفتیم که فقط می توانند از ورودی کالاهای جهانی استفاده کنند تا بدانیم که می توانیم برای میلیون ها خودرو به اندازه کافی تولید کنیم.” در ادامه گفتیم که شما فقط باید از تکنیک هایی که ما آن را “تولید انبوه” می نامیم استفاده کنید و این بدان معناست که شما از راکتورهای حجمی به جای راکتورهای مسطح استفاده می کنید. “

یک راه آسان برای فکر کردن در مورد تفاوت انواع راکتور از طریق قیاس تهیه غذای کافی برای تغذیه جمعیت است: یک قابلمه بزرگ چیلی (راکتور حجمی) بسیار بیشتر از پایهای پیتزا (راکتورهای مسطح) جلو می رود.

بردیچفسکی همچنین به تیم خود گفت که هر چیزی که آنها ایجاد کرده اند باید بتواند بدون هیچ مشکلی در هر فرآیند کارخانه تولید باتری قرار گیرد ، خواه این کارخانه باتری تلفن های هوشمند ، ماشین ها یا هواپیماهای بدون سرنشین را تامین می کند.

بردیچفسکی گفت ، سیلا نانو قبلاً دوبار مقیاس پذیری را اثبات کرده است. اولین بار از آزمایشگاه به آزمایشگاه 100 برابر افزایش یافت و با راکتورهای حجمی که اندازه یک لیتر بود شروع شد. مشارکت روز چهارشنبه با ووپ دومین بار است که شرکت 100 برابر افزایش می دهد و این بار به 5000 راکتور لیتری می رسد. اگر بخواهیم آن را به صورت نسبی بیان کنیم ، احتمالاً چند انسان می توانند به یکی از آن راکتورها بروند. بردیچفسکی می گوید ، مرحله بعدی مقیاس بندی با توجه به هدف سیلا نانو از افزایش حجم خودرو در سه سال آینده ، مناسب رآکتورهایی خواهد بود که بتوانید از طریق آنها با ماشین حرکت کنید.

بردیچفسکی می گوید: “دلیلی که ما امروز در اتومبیل نیستیم این است که باید 100 برابر مقیاس را افزایش دهیم تا بتوانیم آن را در اتومبیل ها بکار گیریم ، اما مواد یکسان است.” “ذرات ، پودری که ما می سازیم ، در هر یک از مقیاس هایی که تا به حال ساخته ایم یکسان است.”