فضا 2021 امروز – TechCrunch

آمادگی برای رفتن به فضا زمان زیادی می برد و مقدار زیادی پول (ما اندازه گیری کردیم). خوش شانس شما ، شرکت در جلسات TC: Space 2021 در 14-15 دسامبر به زمان بسیار کمتر و پول بسیار کمتری نیاز دارد.

در این کنفرانس عمیق دو روزه ، رهبران برجسته در صنعت فضایی حضور دارند. کارشناسان فناوری و علوم از بخش های دولتی ، خصوصی و دولتی ، سرمایه گذاران که از فناوری های مرزی حمایت می کنند ، بنیانگذاران و استارتاپ های آینده ، روندهای نوظهور در فناوری های اساسی را پوشش خواهند داد.

یادآوری برای ذخیره: امروز گذرنامه خود را با 115 دلار ایمن کنید و 100 دلار در قیمت درب پس انداز خواهید کرد. از امتیاز گروه ما و حتی تخفیف های عمیق تر برای دانش آموزان و فارغ التحصیلان اخیر استفاده کنید.

برای یافتن فرصت های مالی با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنید و اگر طرف دیگر سکه سرمایه گذاری هستید ، نمی خواهید استارتاپ های اولیه ای را که فناوری و استعداد خود را به نمایش می گذارند از دست بدهید. کی میدونه؟ ممکن است شما مجموعه کاملی را برای نمونه کارهای راه اندازی فضایی خود بیابید.

ما سخنرانی ها ، مصاحبه ها و جلسات موفقیت آمیزی در مورد موضوعاتی مانند سیستم های پیشران در فضا ، عملیات در مدار/سرویس و نمونه های ماه خواهیم داشت-و ما تازه شروع به کار می کنیم.

نگاهی به لیست سخنرانانی که در صفحه TC Sessions: Space از صحنه ما لذت می برند ، بیاندازید. آنها شامل Daniel Ceperley ، بنیانگذار و مدیر عامل LeoLabs ، Chad Anderson ، شریک مدیریت در Space Capital و Lauren Lyons ، COO در Firefly Aerospace هستند.

جلسات TC: Space 2021 از 14 تا 15 دسامبر برگزار می شود. این یک رویداد ضروری برای هر کسی و همه کسانی است که در صنعت فضایی دخیل هستند. همین امروز پاسپورت خود را خریداری کنید و آماده کشف فرصت های جدید برای کسب و کار خود شوید.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: Space 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه