فصل های Creadev با بودجه جدید برای مارک های QSR خود – TechCrunch

Salted، یک استارت‌آپ مستقر در لس‌آنجلس که مارک‌های رستورانی با خدمات سریع دیجیتالی بومی را ایجاد می‌کند، دور جدیدی از بودجه 16 میلیون دلاری سری A را برای ادامه گسترش خود در سراسر کشور به ارمغان آورد.

این شرکت هفت سال پیش توسط مدیرعامل جف اپلبام تاسیس شد، اما تمرکز بر ارائه برندهای QSR سالم و دنبال کردن فضای 325 میلیارد دلاری تحویل غذا حدود سه سال پیش بود. اپلبام به TechCrunch گفت که هدفش این است که “Yum! برندهایی برای عصر دیجیتال.»

Salted تاکنون شش برند ایجاد کرده است، از جمله Moonbowls، Califlower Pizza و lulubowls، و غذا از غذای چینی گرفته تا پیتزا و سالاد سرو می کند.

Applebaum گفت: “تکنولوژی و محصول Salted Analytics ما به ما کمک می کند تا با سرعتی که می خواهیم رشد کنیم و همچنان تجربه مشتری را حفظ کنیم.” ما خودمان را یک آشپزخانه ارواح نمی دانیم، بلکه سازنده برندهای نوپایی که قرار است برای صد سال در اطراف باشند. ارزش بسیار زیادی در لایه برند خواهد بود، مشابه Domino’s و Panda Express، که برندهای مقیاس پذیری هستند که مردم دوست دارند.

Creadev سری A را رهبری کرد که شامل Proof Ventures و B. Riley Financial نیز بود. سرمایه گذاری جدید با سرمایه 4 میلیون دلاری که در ماه می جمع آوری شده است، می پیوندد. او گفت که در آن زمان، Applebaum از منابع مالی برای رشد استفاده می کرد و این استراتژی با این بودجه جدید به سمت هدف او برای “ساخت Chipotle بعدی” ادامه خواهد یافت.

این شرکت بیش از 200 کارمند از جمله کارکنان آشپزخانه دارد و اخیراً 19مین مکان خود را افتتاح کرده است. این غذا در هفت ایالت از جمله کالیفرنیا، ایلینوی و اوهایو سرو می کند و هر مکان چهار تا شش مارک دارد. Applebaum انتظار دارد تا سال آینده بیش از 50 مکان داشته باشد.

او افزود که این مکان ها در حال حاضر به طور جمعی سودآور هستند و بین 1 تا 2.5 میلیون دلار فروش سالانه ایجاد می کنند.

آدرین لژال، مدیر سرمایه گذاری در Creadev، گفت که جذب سالتد شده است زیرا این شرکت “در گزینه های غذایی سالم تر راه میانبر نمی گیرد و به ماموریت خود که بیانگر ارزش های تیم است، پایبند است.”

او حدود 18 ماه است که شرکت را دنبال می کند و زمانی که شرکت شروع به افزایش دور A خود کرد تصمیم گرفت وارد آن شود. فضای QSR جایی نیست که Creadev معمولاً در آن سرمایه‌گذاری می‌کند، اما لژال گفت که در سراسر زنجیره غذایی و در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که «پتانسیل مقیاس‌پذیری عظیم» دارند و Salted مثال جالبی بود.

لژال گفت: «این شرکت همانطور که اکنون است در سال 2018 تأسیس شد و در حال حاضر در هفت ایالت فعالیت می کند و مقیاس پذیری را با اجرا، کیفیت و سرعت ترکیب می کند. ما همچنین قطعاً ابتدا روی افراد سرمایه گذاری می کنیم و سبک رهبری و مدیریت جف در راه رسیدن او به نقاط عطف در مدت زمان کوتاه بسیار چشمگیر است.