فایرفاکس فوکوس لوگوی جدید ، میانبرها ، تم تیره و موارد دیگر – TechCrunch را دریافت می کند

موزیلا مرورگر تلفن همراه خود با محوریت حریم خصوصی Firefox Focus را با ظاهر جدید ، میانبرها و کنترل های حریم خصوصی بیشتر به روز کرده است. فایرفاکس فوکوس برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد و اساساً حالت مرور خصوصی را به طور پیش فرض ارائه می دهد. مرورگر اکنون دارای رنگ های جدید ، لوگوی جدید و تم تیره است. موزیلا همچنین یک ویژگی میانبر جدید اضافه کرده است تا به کاربران اجازه دهد سریعتر به سایت هایی که اغلب ملاقات می کنند دسترسی پیدا کنند.

آخرین به روز رسانی همچنین یک نماد محافظ جدید را به شما می دهد که به شما امکان می دهد به سرعت ردیاب های جداگانه را مستقیماً از روی نماد روشن و خاموش کنید. موزیلا همچنین یک شمارنده جهانی جدید اضافه کرده است که همه ردیاب های مسدود شده برای آنها را به کاربران نشان می دهد. این شرکت خاطرنشان می کند که هدف از این تازه سازی این است که به کاربران این امکان را می دهد تا سریعاً جستجوها را بدون حواس پرتی یا ترس از ردیابی انجام دهند.

به عنوان بخشی از ماه آگاهی از امنیت سایبری ، موزیلا همچنین ویژگی های جدیدی را در Firefox برای Android اضافه می کند. کاربرانی که برای هر برنامه حساب کاربری ایجاد می کنند ، اکنون می توانند رمز جدیدی ایجاد کرده و اضافه کنند که می تواند مستقیماً در مرورگر ذخیره شود تا هم در تلفن همراه و هم در رایانه قابل استفاده باشد.

علاوه بر این ، کاربران اکنون می توانند رمز عبور خود را در تلفن خود تکمیل کرده و از هر گذرواژه ای که در مرورگر ذخیره کرده اند برای ورود به هر حساب آنلاین استفاده کنند. کاربرانی که دارای حساب Firefox هستند می توانند همه رمزهای عبور خود را در دستگاه های رومیزی و تلفن همراه همگام سازی کنند. موزیلا اکنون به کاربران اجازه می دهد قفل حساب ها را با استفاده از چهره یا اثر انگشت خود باز کنند.

موزیلا همچنین اعلام کرد که فایرفاکس در اواخر سال جاری در فروشگاه ویندوز در دسترس خواهد بود ، زیرا مایکروسافت محدودیت هایی را که مرورگرهای شخص ثالث را از این فروشگاه ممنوع کرده بود ، برداشته است.

“ما از این خبر استقبال می کنیم که فروشگاه آنها اکنون برای شرکت ها و برنامه های کاربردی ، از جمله مرورگرهای مستقل مانند Firefox باز است. ما معتقدیم که اینترنت سالمتر جایی است که افراد بتوانند از طیف وسیعی از مرورگرها و موتورهای مرورگر انتخاب کنند. “