غول فین تک Stripe وارد بازی اعتباری می شود

Stripe می‌خواهد دسترسی کسب‌وکارها به اعتبار را آسان‌تر کند.

غول زیرساخت مالی خصوصی برنامه کارت شارژ جدید را امروز از امروز اعلام کرد صدور راه راهدنیس هو، رئیس محصول BaaS در Stripe، محصول صادرکننده کارت تجاری آن به طور انحصاری به TechCrunch گفت.

این شرکت ابتدا محصول صدور خود را در سال 2018 راه اندازی کرد و از آن زمان به شرکت هایی مانند Shopify و Ramp کمک کرده است تا بیش از 100 میلیون کارت در ایالات متحده، بریتانیا و اتحادیه اروپا صادر کنند. هو گفت که این محصول امروز یکی از سریعترین محصولات Stripe در حال رشد است – که روزانه از نیم میلیون تراکنش پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می‌کند که فین‌تک‌هایی مانند Klarna «کل کسب‌وکار را بر اساس آن ایجاد می‌کنند».

پیش از این، کارت‌های Stripe فقط می‌توانست برای خرج کردن پول از حساب پیش‌فرض استفاده شود. آن eبه گفته هو، xpansion به کارت‌های شارژ، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا کارت‌های شارژ مجازی یا فیزیکی را ایجاد و توزیع کنند که به مشتریانشان اجازه می‌دهد به جای استفاده از وجوه موجود در حساب‌هایشان، به صورت اعتباری خرج کنند.

هو به TechCrunch گفت: «در میان مجموعه محصولات ما، Issuing واقعاً خوب عمل کرده است. “و اولین تقاضای اصلی در انتشار، توانایی Stripe برای فعال کردن سیستم عامل های ما برای ارائه اعتبار به کاربران خود بوده است.”

Stripe می‌گوید: این یک مزیت دوگانه برای Stripe دارد – به آن یک جریان درآمد جدید و همچنین گزینه ارائه قابلیت‌های مالی جدید به مشتریان خود “با هزینه عملیاتی اضافی کمی” می‌دهد. (به هر حال بهره وری عملیاتی در مد است.)

به عنوان مثال، پلتفرم هایی که استفاده می کنند Stripe Connect ارائه می تواند محصولات با برچسب سفید از Stripe و ارائه طیف وسیعی از هو گفت که خدمات مالی تعبیه شده مانند حساب های مالی، وام های سرمایه در گردش و اکنون کارت های شارژ نیز وجود دارد.

علاوه بر این، او افزود، Stripe Issuing اجزای اصلی یک برنامه کارت شارژ را فراهم می‌کند – مانند جریان وجوه، اتصالات شبکه، چاپ و APIهای یکپارچه‌سازی – و سپس هدف آن این است که تمام انطباق‌ها، مشارکت‌های بانکی و دفتر کل را «بهینه‌سازی» کند.

Ramp، Emburse، Karat و Coast از جمله کاربران فعلی برنامه کارت شارژ هستند که به صورت بتا در ایالات متحده موجود است. Stripe در ماه های آینده برنامه های کارت شارژ را در اتحادیه اروپا و بریتانیا راه اندازی خواهد کرد.

هو توضیح داد: «در ایالات متحده، بانک‌ها کسانی هستند که حامی مالی ما بوده‌اند… و این تحت نظارت است. و از آنجایی که به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهید خرج کنند، این نوعی وام دادن است به طوری که انطباق با وام‌دهی باید از سوی بانک انجام شود.»

به نوبه خود، او گفت که استرایپ با استارتاپ‌ها همکاری می‌کند تا به آنها کمک کند تا در این فرآیند هدایت شوند و به ارائه انطباق لازم و نظارت بر ریسک کمک کند تا آنها از سرشان خارج نشوند.

وقتی صحبت از پذیره نویسی به میان می آید، هو گفت که Stripe بازخورد دریافت کرده است که مشتریانش در نهایت می خواهند تصمیم گیرنده را در اختیار داشته باشند.

“ما چی انجام این کار این است که به آنها کمک می کنیم مجموعه ای از سیاست ها را جمع آوری کنند و اطمینان حاصل کنند که این سیاست ها واقعاً مطابقت دارند.» بنابراین ما هر دو نوع انعطاف پذیری و کنترل را ارائه می دهیم اما با نرده های محافظ.

با گذشت زمان، هو گفت که مشتریانش ممکن است بخواهند «ماژول‌های بیشتری» را برای تعهد خود انجام دهند، بنابراین این چیزی است که Stripe به مرور زمان روی آن کار می‌کند و به بلوغ ارائه می‌دهد.

او گفت که هر کسی می تواند برای برنامه جدید ثبت نام کند، حتی اگر کاربر فعلی Stripe نباشد.

به نوبه خود، Stripe از کارمزدهای مبادله درآمد کسب می کند، بنابراین با افزایش حجم مشتریان و هزینه های بیشتر کاربران، Stripe درآمد بیشتری کسب خواهد کرد. همچنین هزینه های مربوط به انطباق با این برنامه وجود خواهد داشت.

در 31 مه، TechCrunch به طور انحصاری در مورد خرید Okay توسط Stripe گزارش داد، استارت‌آپی که یک نرم‌افزار تحلیلی با کد پایین ایجاد کرد تا به رهبران مهندسی کمک کند تا بهتر درک کنند که تیم‌هایشان چگونه کار می‌کنند.

آیا می خواهید اخبار فین تک بیشتری در صندوق پستی خود داشته باشید؟ ثبت نام اینجا.

یک نکته خبری یا اطلاعات داخلی در مورد موضوعی که به آن پرداختیم دارید؟ ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم. می توانید با من در [email protected] تماس بگیرید. یا می توانید برای ما یادداشتی را در [email protected] ارسال کنید. خوشحالم که به درخواست های ناشناس احترام می گذاریم.