غول صنعت فناوری هند Byju’s با جمع آوری 250 میلیون دلار در مسیر بسته شدن 700 میلیون دلار دیگر

دو نفر از آشنایان به این موضوع گفتند که Byju’s 250 میلیون دلار جمع آوری کرده است و نزدیک به تضمین حدود 700 میلیون دلار بیشتر است، زیرا غول هندی edech سینه جنگ خود را قبل از عرضه اولیه اولیه سهام شرکت تابعه خود Aakash ایجاد می کند.

مردم گفتند که شرکت سرمایه گذاری دیویدسون کمپنر که مقر آن در نیویورک است 250 میلیون دلار در Byju’s از طریق ابزارهای ساختاریافته سرمایه گذاری کرده است و خواستند نامشان فاش نشود زیرا اطلاعات عمومی نیست. مردم گفتند که این شرکت در حال نهایی کردن باقی مانده سرمایه از یک صندوق دولتی است.

باقی مانده سرمایه که انتظار می رود ظرف دو هفته وارد شود، به عنوان بخشی از اسکناس قابل تبدیل که ارزش آن را 22 میلیارد دلار می کند، وارد استارتاپ می شود.

Byju’s در طول یک سال و نیم گذشته ارزش 22 میلیارد دلاری خود را حفظ کرده است، حتی در شرایطی که بسیاری از استارت‌آپ‌های مطرح در سطح جهانی اصلاحات شدیدی در ارزش خود داشته‌اند.

دیویدسون کمپنر و بیجوز فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.

دور بزرگ تامین مالی در Byju’s در زمانی انجام می شود که اکوسیستم استارتاپی هندی در بحبوحه تضعیف اقتصاد جهانی از بحران مالی در حال فروپاشی است. Byju’s با ارزش 22 میلیارد دلاری، ارزشمندترین استارت آپ هند است.

TechCrunch پیشتر گزارش داد که Byju’s در حال گفتگوهای پیشرفته با بانکدارانی از جمله Citi و Goldman Sachs برای ادامه عرضه اولیه سهام Aakash، یک زنجیره معلم فیزیکی است که دو سال پیش به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد.

Byju’s تاییدیه هیئت مدیره خود را برای ادامه عرضه اولیه سهام آکاش که سال گذشته به مبلغ نزدیک به 1 میلیارد دلار خریداری کرده بود، دریافت کرده است و در حال آماده شدن برای تشکیل پرونده کاغذ است.