غوغای اینترنت در مورد مشکوک به طراحی مجدد تسلا مدل 3

آیا کسی نیمه جلوی رفرش مدل 3 تسلا را که مدت ها در انتظارش بود، افشا کرد؟

اینترنت خودرو به دلیل عکسی که – برخی از Redditors گمان می‌کنند – می‌تواند نشان دهنده به‌روزرسانی سدان این خودروساز باشد، با چهره‌ای اصلاح‌شده که الهام‌بخش برخی مقایسه‌ها با رودستر است، غوغا می‌کند. این عکسی است که اکنون در حال چرخش است:

اعتبار تصویر: Reddit / ffiarpg

تسلا تحویل مدل 3 را در سال 2017 آغاز کرد و این خودرو از آن زمان تاکنون تغییر زیادی نکرده است، به غیر از کنسول به روز شده، چرخ ها و افزایش برد در سال 2021. طبق گزارش ها، به روز رسانی بزرگ بعدی تسلا مدل 3 با کد پروژه هایلند شناخته می شود. داستان رویترز 2022، که جزئیات تلاش های این خودروساز برای کاهش هزینه ها را از طریق “قطعات داخلی کمتر و نمای بیرونی کمی بازطراحی شده” نشان می دهد. با این حال، مردم کلاه شکاک خود را نگه دارید. تسلا هنوز هیچ یک از این جزئیات را تایید نکرده است.

تصویر ارائه شده در اینجا چندین ویژگی جالب را نشان می دهد. سپر جلو متفاوت است و خوشبختانه از لبه چاق مدل 3 فعلی خالی است. هیچ چراغ مه شکنی وجود ندارد، اما عکس دارای مجموعه چراغ جلوی شیک و با طراحی مجدد است. چرخ‌ها دو رنگ به نظر می‌رسند و داشبورد یا پوشیده شده یا به گونه‌ای طراحی شده است که جلوی راننده خمیده شود. به طور کلی، طراحی اسپرت تر از مدل 3 فعلی به نظر می رسد.

مدل 3 با ظاهر قدیمی خود تنها نیست. تسلا هنوز هیچ یک از وسایل نقلیه خود را از زمان عرضه به طور قابل توجهی طراحی نکرده است. سدان مدل S زمانی که در آوریل 2016، تسلا نسخه جدیدی با نمای جلویی به روز شده با سپر همرنگ بدنه به جای کوره رادیاتور مصنوعی عرضه کرد، مهم ترین به روز رسانی خط تولید را دریافت کرد. بقیه – مدل X، مدل 3 و مدل Y – فقط تغییرات جزئی در ورق فلز خارجی خود دریافت کرده اند.

مشخص نیست خودرویی که در اینجا ارائه می شود مدل بعدی بعدی است یا شاید یک نمونه اولیه طراحی چرخان باشد. اما یک چیز واضح است: این وسیله نقلیه خاص چند مایل روی آن است. به تمام اشکالات نگاه کنید.