عینک های هوشمند Ray-Ban Stories آخرین مرحله در آرزوهای AR فیس بوک است-TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

دوستان سلام!

گرگ در اینجا دوباره برای این نسخه از Daily Crunch در پنجشنبه ، 9 سپتامبر 2021. الکس ویلهلم هنوز چند روز دیگر در تعطیلات به سر می برد … با وجود اینکه هنوز توییت زیادی دارد ، این باعث می شود فکر کنم که او در تعطیلات بد است یا از توییتر کمتر از من خوشش نمی آید. به هر حال ، من آن خلاصه نویسی روزانه را جاری می کنم تا نگاهی اجمالی به بزرگترین داستانها برای عبور از صفحه اول ما داشته باشید.

TechCrunch Top 3

  • Ray-Bans هوشمند فیس بوک: پنج سال پس از عرضه عینک آفتابی Spectacle توسط Snap ، فیس بوک در حال بررسی این مفهوم است. اما لوگوی فیس بوک را در هیچ کجای این موارد پیدا نخواهید کرد (احتمالاً به این دلیل که هیچ کس روی کره زمین نمی خواهد لوگوی فیس بوک روی صورت خود باشد). آنها با مشارکت شرکت مادر Ray-Ban ساخته شده اند و شبیه یک جفت کلاسیک Wayfarers با کمی اضافه وزن و دوربین هستند. هنگام عکاسی یا فیلمبرداری یک LED سفید روشن می شود و بلندگوهای نزدیک گوش در آهنگ ها و تماس های تلفنی شما لوله می کنند. شما نمی توانید آنها را خیس کنید ، این بسیار عالی است زیرا هیچ کس از عینک آفتابی در اطراف مکان هایی با آب استفاده نمی کند ، مانند استخرها یا سواحل. لوکاس ماتنی آنها را در اینجا مرور کرد.
  • رومبا باهوش تر می شود: رومبا یک روبات خلاء جدید دارد. ویژگی جدید بزرگ؟ سعی خواهد کرد تا از دفع مدفوع حیوانات خانگی شما در مسیر خود ردیابی و اجتناب کند. مدلهای قبلی فقط از طریق آن آشفتگی عبور می کردند و آن را به اطراف می کشاندند ، و صاحبان آن کاملاً نمایش ترسناک را برای بازگشت به خانه باقی می گذاشتند.
  • مفهوم Automate.io را خریداری می کند: Notion در حال خرید Automate.io است ، یک استارتاپ خارج از هند که به شما امکان می دهد به راحتی به خدماتی مانند Mailchimp یا Gmail یا Salesforce (یا Notion!) متصل شوید و گردش کارهای پیچیده خودکار ایجاد کنید. “این یک خرید قابل توجه است ،” COO Notion بدون افشای میزان دقیق هزینه خود گفت.

استارتاپ ها/VC

  • Skydweller Aero 8 میلیون دلار برای هواپیماهای خورشیدی جمع آوری می کند: “هواپیماها و هواپیماهای بدون سرنشین امروز ، صرف نظر از اندازه و نوع سوخت ، همه با محدودیت یکسانی روبرو هستند: در نهایت آنها مجبور به فرود می شوند.” آریا علم الهدایی می نویسد. “Skydweller Aero ، استارتاپ هوافضا ایالات متحده و اسپانیا ، می خواهد از این محدودیت رهایی یابد …”
  • سری E 510 میلیون دلاری: بانک وارو فقط جمع آوری پول را متوقف نمی کند. در ژوئن 2020 ، 241 میلیون دلار جمع آوری کرد و 63 میلیون دلار دیگر در فوریه 2021 جمع آوری کرد ، چرا که نه. در حال حاضر 510 میلیون دلار در سری E جمع آوری کرده است که ارزش این شرکت را 2.5 میلیارد دلار اعلام کرده است. “ما قصد نداشتیم این همه پول جمع آوری کنیم. سریع و خشمگین وارد می شد و ما تقریباً 510 دلار قیمت داشتیم [million] کالین والش ، مدیرعامل Varo در بیانیه ای که همه ما می توانیم کاملاً با آن ارتباط برقرار کنیم ، می گوید: “خوب ، کافی است”. درست؟ هر کسی؟
  • وابستگی 80 میلیون دلار برای استفاده از یادگیری ماشین برای بستن معاملات افزایش می دهد: چه کسی در سازمان شما برای بستن آن قرارداد مناسب تر است؟ آیا الگوریتم های یادگیری ماشین می توانند داده های شرکت شما (تعاملات ایمیل قبلی ، در دسترس بودن تقویم و غیره) را بجویند و شخص مناسب را توصیه کنند؟ این بخشی از کاری است که Affinity روی آن کار می کند و آنها 80 میلیون دلار دیگر جمع آوری کرده اند تا توپ را در حرکت نگه دارند و شرکت رشد کند. Affinity در حال حاضر 125 کارمند دارد و برنامه دارد در سال آینده به بیش از 200 نفر برسد.

آناتومی یک SPAC: درون برنامه های بلندپروازانه Better.com

شرکت وام مسکن آنلاین Better.com پیش از انجام اقدامات بزرگ منتظر ادغام SPAC خود نیست: امروز ، رایان لاولر گزارش داد که Property Partners ، یک استارتاپ مستقر در انگلستان که مالکیت جزئی املاک را ارائه می دهد ، خریداری کرده است.

این دومین شرکتی است که در ماه های اخیر بهتر خریداری کرد: در ماه جولای ، کارگزار دیجیتال وام مسکن Trussle را به دست آورد.

ویشال گارگ ، مدیرعامل Better ، گفت: “ما به این راحتی طبقه بندی نمی شویم.”

کوین رایان ، مدیر مالی ، گفت: “بسیاری از افراد در راه حمله به این جنبه دارند ، اما ما احساس می کنیم که در مسیری هستیم که در آن همه چیز در یک جریان تعبیه شده است.”

(Extra Crunch برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • انجمن های توییتر: توییتر همچنان سعی می کند چیزهای جدیدی را برای افرادی که در حال حاضر 10 هزار دنبال کننده ندارند ، در دسترس قرار دهد. آخرین آزمایش: اجتماعات ، یا مراکز اجتماعی تعدیل شده ، که در آنها می توانید با دیگران در مورد منافع مشترک توییت کنید. توییتر در حال حاضر دسته بندی ها را به موضوعاتی مانند سگ ، آب و هوا ، کفش های کتانی ، مراقبت از پوست و طالع بینی محدود کرده است و احتمالاً امیدوار است تا آنجا که ممکن است راه ، راه و فاصله زیادی از سیاست داشته باشد.
  • مایکروسافت Clipchamp را خریداری می کند: آیا تا به حال آرزو کرده اید که مجموعه ابزار مایکروسافت 365 شامل ویرایشگر ویدئو باشد؟ به نظر می رسد در راه است مایکروسافت اعلام کرد که Clipchamp را خریداری می کند ، یک ابزار مبتنی بر وب برای ایجاد/ویرایش فیلم ها. در مورد زمانی که ممکن است در 365 ادغام شود؟ TBD
  • Quicken دوباره فروخته می شود: خوب ، سریع بود (en). تنها چند سال پس از خرید توسط یک شرکت خصوصی ، Quicken در حال فروش به a است ناهمسان شرکت سهامی خاص مدیرعامل Quicken ، اریک دان ، نظرات خود را در مورد این معامله (بعلاوه برخی از بینش ها در مورد رشد شرکت در اواخر) با مری آن آزودو از TC به اشتراک گذاشت.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

ما با بنیانگذاران استارتاپ ها تماس می گیریم تا به ما بگویند وقتی می خواهند به روزترین شیوه های بازاریابی رشد را داشته باشند ، به چه کسانی مراجعه می کنند. نظرسنجی را اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

بازاریاب: کوین میلر ، GR0

توصیه شده توسط: لیان شودل ، شمارنده کلمات

شهادت: “تجزیه و تحلیل فوق العاده دقیق از فضا و کلمات کلیدی که باید بیشتر سوزن را جابجا کند. یک تیم سئو اختصاصی کامل وجود دارد که حداقل هفتگی ارتباط برقرار می کند و تجزیه و تحلیل عمیق ارائه می دهد. آنها با استراتژی های خود بسیار شفاف هستند و تمام حرکاتی را که در جهت انجام آنها انجام می دهند و اینکه چگونه به نفع شرکت ما خواهد بود توضیح می دهند. کار بسیار آسان و انعطاف پذیر ، در تحویل کالا خسیس نیست و همیشه به عنوان مشاور در آنجا حضور دارد. “