عکس لو رفته از ساعت هوشمند متا فیس بوک، بریدگی دوربین را نشان می دهد – TechCrunch

متا – یعنی شرکتی که قبلاً با نام فیسبوک شناخته می شد – ممکن است در حال توسعه ساعت هوشمندی باشد که می تواند عکس و فیلم بگیرد. بلومبرگ تصویری منتشر کرده است که در آن یک ساعت هوشمند با گوشه های گرد شبیه به ساعت اپل دیده می شود، با این تفاوت که یک بریدگی با دوربین جلو نیز دارد. استیو موزر، توسعه‌دهنده اپلیکیشن، تصویری را در اپلیکیشن این شرکت که برای کنترل عینک‌های آفتابی Ray-Ban Stories AR آن استفاده می‌شود، پیدا کرد و اشاره کرد که می‌توان از آن برای کنترل ساعت در آینده نیز استفاده کرد.

اعتبار تصویر: متا

به نظر می رسد این ساعت هوشمند علاوه بر گوشه های گرد و دوربین دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و بند های جداشدنی است. موزر همچنین می‌گوید که کد داخل برنامه نشان می‌دهد که ساعت می‌تواند میلان نامیده شود و می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهایی را که با آن گرفته‌اید روی گوشی دانلود کند.

مطابق با بلومبرگمتا امیدوار است تا اوایل سال 2022 یک ساعت هوشمند عرضه کند، اما هنوز چیزی نهایی نشده است. علاوه بر این، طبق گزارش ها، شرکت مادر فیس بوک در حال حاضر روی سه نسل از محصول کار می کند که در زمان های مختلف عرضه خواهند شد. مشخص نیست که آیا دستگاه نشان داده شده در تصویر یکی از آن هاست یا اصلاً عرضه خواهد شد. آستانه اوایل سال جاری نیز گزارش داد که فیسبوک در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند با دوربین جلو و دوربین 1080p با فوکوس خودکار است. همچنین می‌تواند دارای مانیتور ضربان قلب و اتصال LTE باشد، اگرچه این ویژگی‌ها می‌توانند در سه مدل مختلف توزیع شوند.

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در Engadget ظاهر شد.