عملکرد را با هوش مصنوعی بازاریابی افزایش دهید

Shutterstock 1214583283 800x455

با تغییراتی که در اندازه گیری و تخصیص اتفاق می افتد، بسیاری از تبلیغ کنندگان در حال بررسی اثربخشی قرار دادن تبلیغات خود هستند و نگاه انتقادی به قابلیت اطمینان سیستم هایی که برای اندازه گیری درست تلاش های بازاریابی خود دارند، دارند.

به کارشناسان صنعت بانو بهاردواج، رهبر علم رسانه و داده در متا، برایان کاراس، مدیر عامل Playbook Media و Yehonathan Barnea، معاون موفقیت مشتری در Pecan AI، بپیوندید تا در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی پتانسیل مشتری و عملکرد کمپین را باز می کند، بپیوندید.

ثبت نام امروز برای از «کلیک‌ها تا تبدیل: عملکرد را با هوش مصنوعی بازاریابی افزایش دهید،» ارائه شده توسط اسپند.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.