عضلات Robinhood عمیق تر در قلمرو Coinbase با ویژگی کیف پول رمزنگاری جدید – TechCrunch هستند

شور و شوق پیرامون Dogecoin درآمد زیادی برای برنامه معاملات سهام Robinhood داشت و این شرکت چهارشنبه اعلام کرد که در اعماق سوراخ خرگوش رمزنگاری می کند و به اشتراک می گذارد که به زودی آزمایش کیف پول های رمزنگاری شده را برای کاربران خود آغاز می کند.

کیف پول های رمزنگاری شده ، که Robinhood می گوید ماه آینده به مرور در اختیار کاربران لیست انتظار خود قرار می گیرد ، به کاربران امکان داد و ستد ، ارسال و دریافت توکن های رمزنگاری شده در داخل برنامه را می دهد. این به روزرسانی Robinhood را برای کاربران رمزنگاری اغلب درخواست می کند و برنامه را عمیق تر به اکوسیستم رمزنگاری وارد می کند. کاربران قبلاً قادر به خرید و فروش چند ارز رمزنگاری شده از جمله Dogecoin و Bitcoin بودند ، اما نتوانستند این سکه ها را به کیف های خارجی ارسال کنند یا از جاهای دیگر دریافت کنند.

این حرکت Robinhood را برای بسیاری از فرصت ها در فضای رمزنگاری باز می کند که رقبایی مانند Coinbase توانسته اند از آنها استفاده کنند. این امر همزمان شرکت را به منطقه ای با ابهامات نظارتی بیشتر کشاند. این هفته ، Coinbase یک محصول وام دهی طولانی مدت را پس از تهدید SEC به شکایت این شرکت کنار گذاشت.

سالهای 2020 و 2021 برای دنیای ارزهای رمزنگاری شده سالهای برکتی بوده است ، در حالی که سکه ها در طول این دوره بالا و پایین می روند اما در مجموع به سود بسیار بالاتری می رسند. Coinmarketcap حد بازار جهانی ارزهای رمزنگاری شده را تنها 2 تریلیون دلار تخمین می زند.

به نظر می رسد سرمایه گذاران در مورد این شرکت که بیشتر به فضای رمزنگاری متمایل شده است ، سرسخت هستند ، سهام Robinhood در معاملات امروز بیش از 10 افزایش یافت.