عصر مدرن مأموریت دارد تا افراد را در صندلی راننده سفر پیری خود قرار دهد – TechCrunch

پیری اجتناب ناپذیر است ، اما عصر مدرن می خواهد به شما در انجام این کار به شیوه ای سالم تر کمک کند.

ملیسا ارنر ، نایب رئیس سابق در آمازون و COO در Glossier ، پشت این شرکت است که 27 میلیون دلار از بودجه سری A به رهبری Oak HC/FT را اعلام می کند.

طول عمر برای او یک جنبه شخصی دارد: وقتی سن والدینش را تماشا می کرد ، تفاوتهای مادر و دوستان مادرش را می دید و به این فکر می کرد که چگونه در نیمه دوم زندگی برخی از مردم رشد می کنند در حالی که دیگران می توانند به سرعت کاهش پیدا کنند.

ارنر ، که به قصد کسب مراقبت طولانی مدت به مدرسه تجارت رفت ، گفت: “به عنوان مثال ، چه ژنتیک و محیطی تحت کنترل او است” ، اما در نهایت پیدا کردن یک شرکت مراقبت طولانی مدت که بخواهد مشکل است. یک MBA در عوض ، آمازون بود که زمینه را برای تمرکز بر مشتری و استفاده از فناوری برای حل مشکلات به او داد.

به این ترتیب ، عصر مدرن می خواهد به مردم کمک کند تا زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشند و ابزارهای دیجیتالی را برای کمک به کاربران در درک گزینه های پیری خود ، از جمله پزشکی از راه دور و درمان های حضوری ، ارائه دهد. هنگام تحقیق در مورد موضوع ، ارنر با تحقیقی روبرو شد که وقتی احساس جوانی می کنید ، عمر طولانی تری دارید.

او اضافه کرد: “این باعث شد به فکر سلامتی و تندرستی باشم تا بتوانم احساس شما را مدیریت کنم.” “راه حل های زیادی وجود دارد ، مانند مراجعه به متخصص پوست برای لکه های پیری ، اما بسیاری از شرکت ها نقاط را بین همه عوامل مرتبط نمی کنند: تغذیه ، خواب ، تناسب اندام ، مو ، پوست ، استخوان ها و متابولیسم. انسانها در این نقاط داده عالی نیستند ، اما کامپیوترها عالی هستند و با استفاده از آن ، ما چیزی قدرتمند ساخته ایم. “

كاربران با ارزیابی متغیرها شروع می كنند تا سن خود را احساس كنند و زمینه های سلامتی و سلامتی كه از همه مهمتر است. این شرکت قصد دارد ابتدا در زمینه پوست ، مو ، استخوان ها و هورمون ها راه اندازی شود.

به عنوان مثال ، علائم پیری در پوست و مو از 30 سالگی قابل مشاهده است ، زمانی که افراد شروع به از دست دادن توده استخوانی می کنند ، چیزی که ارنر می گوید در مورد آن زیاد صحبت نمی شود. علاوه بر این ، هورمون ها بر میزان انرژی شما تأثیر می گذارند و ارنر می گوید اطلاعات غلط زیادی وجود دارد و به طور کلی اطلاعات کم است ، مانند این که زنان نمی دانند کاهش تستوسترون می تواند منجر به خستگی شود.

همچنین GV و شریک مingسس Juxtapose که در سال 2020 به شرکت فرصت داد تا مجموع بودجه شرکت را به 33 میلیون دلار برساند ، در این دور شرکت می کنند.

“مانند بسیاری از موفقیت های دیگر ما در زمینه سلامت و تندرستی ، مانند Care/of یا Tend Dental ، عصر مدرن را فرصتی دیگر برای استفاده از فناوری به روشی می دانیم که تجربه ای فوق العاده شخصی برای مشتریان ایجاد می کند و می تواند منجر به پیشرفت بهتر شود. منابع و مراقبت از بیمار ، “جد قاهره ، بنیانگذار و شریک مدیریت در Juxtapose ، از طریق ایمیل گفت.

بخش بزرگی از بودجه جدید برای ساخت کلینیک شاخص عصر مدرن در منطقه Flatiron نیویورک که انتظار می رود در اوایل سال 2022 افتتاح شود ، مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این ، این شرکت روی استعدادها ، توسعه فناوری و مشارکت مشتریان سرمایه گذاری می کند.

این شرکت در حال حاضر 17 کارمند دارد و ارنر پیش بینی می کند تا پایان سال 2022 بدون احتساب کارکنان کلینیک به 50 نفر برسد. این کلینیک دارای پزشکان و تیم پزشکی خاص خود است. او همچنین یک افسر ارشد پزشکی را برای همکاری با او استخدام خواهد کرد.

آنی لامونت ، بنیانگذار و شریک مدیریتی Oak HC/FT ، گفت که علم طول عمر هنوز در مراحل اولیه است و قرار است زمینه اصلی سرمایه گذاری باشد. در واقع ، شرکتهایی مانند Longevica ، Gero AI و Rosita Longevity اخیراً در مورد رویکردهای خود و جذب بودجه در خبر بودند.

لامونت می گوید ارنر “فوق العاده با تجربه و مبتنی بر علوم است” و می خواهد شرکتی را بسازد که وضوح را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد و به شخصیتی معتبر در موضوع طول عمر تبدیل شود.

وی افزود: “در حال حاضر تلاش های جزئی وجود دارد و احساس مردم نیز مانند علم اهمیت دارد.” “عصر مدرن ممکن است همه خدمات را ارائه ندهد ، اما مکانی برای کشف حقیقت فضای مجازی و فیزیکی خواهد بود و خدمات در حال تحول خواهد داشت.”