عرشه زمین نمونه سری D: عرشه 50 میلیون دلاری Honeycomb

Honeycomb 50 دلار جمع آوری کرد میلیون دلار تا چشم انداز جدید پلت فرم ها و خدمات قابل مشاهده تر شود. هدف بلندمدت آن آسان‌تر کردن زندگی برای افرادی است که از پلتفرم‌های نرم‌افزاری بزرگ استفاده می‌کنند.

«آنچه در سال‌های 2015 و 2016 دیدیم، حرکت جهان به سمتی است که این پیچیدگی اجتناب‌ناپذیر است، خواه به خاطر علاقه شدید به انجام کارهایی مانند تجزیه بر اساس شناسه مشتری یا این پیچیدگی انفجاری که قرار بود با انگیزه وارد صحنه شود. توسط Kubernetes، میکروسرویس ها و کانتینرها. ما [believed] جهان [was] کریستین ین، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Honeycomb در مصاحبه قبلی با TechCrunch گفت: به ابزاری مانند این نیاز داریم که به کاربران امکان سرعت و انعطاف پذیری را بدهد.

به نظر من این جذاب است و برای کسب اطلاعات بیشتر هیجان زده بودم که از طریق زمین مسابقه شرکت کنم.


ما به دنبال زمین‌های منحصر به فرد بیشتری برای تخریب هستیم، بنابراین اگر می‌خواهید طرح خود را ارسال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.


در این عرشه اسلاید می شود

این شرکت هیچ اسلایدی را از عرشه 18 اسلاید خود حذف نکرد، اما اعداد درآمد را تغییر داد و آرم های مشتریان و رقبا را تار کرد.

این یک تجزیه سریع لانه زنبوری است که برای فرود 50 میلیون دلار در کندو استفاده شد:

  1. کاور اسلاید
  2. اسلاید عکس فوری خلاصه داده
  3. اسلاید مشکل
  4. اسلاید راه حل
  5. اسلاید منظره رقابتی
  6. اسلاید نمای کلی دسته بندی محصول
  7. اسلاید چشم انداز مشتری قسمت 1 (بیشتر ویرایش شده)
  8. اسلاید چشم انداز مشتری قسمت 2 (بیشتر ویرایش شده)
  9. اسلاید موقعیت یابی بازار
  10. اسلاید ارزش پیشنهادی
  11. تاریخچه / اسلاید جدول زمانی محصول
  12. به اسلاید بینابینی بازار بروید
  13. GTM: اسلاید رویکرد Land-and-expand
  14. GTM: اسلاید عمودی بازی
  15. اسلاید بینابینی پیشروی
  16. اسلاید تیم
  17. اسلاید Ask
  18. بسته شدن اسلاید

سه چیز برای دوست داشتن

Honeycomb در حال ساخت محصولی است که – تنها بر اساس کشش آن – به وضوح مورد نیاز است و در داستان خود به خوبی کار می کند.

به این صورت اسلاید “پرسیدن” را انجام می دهید!

[Slide 17]  به آن نگاه کن!  بله!!  اعتبار تصویر: لانه زنبوری

[Slide 17] به آن نگاه کن! بله!! اعتبار تصویر: شانه عسل

یکی از نگرانی های حیوان خانگی من در مورد عرشه اسلاید این است که اکثریت موسسان این اسلاید را اشتباه می گیرند. این یک نفس از هوای معطر عسل است که ببینی یک شرکت آنقدر درست می کند. Honeycomb نیاز (50 میلیون دلار) و دقیقاً آنچه را که با این پول انجام خواهد داد، روشن می کند: باند 2026، یک هدف خاص ARR و گزینه ای برای تمرکز بر رشد یا تثبیت به یک تجارت در حال و سودآور. همچنین آمادگی IPO را به عنوان یک هدف بیان می کند (که کمی مبهم است؛ آیا این بدان معنی است که می خواهد برای IPO آماده باشد و سپس یک دور دیگر برای انجام IPO جمع آوری کند یا اینکه 50 میلیون دلار شامل تمام امور خانه داری است که برای تکمیل یک IPO نیاز است. عرضه اولیه اولیه؟)، همراه با برخی اهداف کمی مبهم، اما به اندازه کافی روشن در مورد کانال ها و محصول.

من از این به عنوان پایه شما برای اسلاید “پرسش” استفاده می کنم. واضح باشید، متمرکز باشید. نشان دهید که جمع آوری کمک مالی شما به چه نتیجه ای می رسد. (در حالی که این شرکت به سال 2026 اشاره می کند، باند فرودگاه تمرکز اصلی سرسره نیست، دقیقاً همانطور که باید باشد.)

ای کاش اسلایدهای تیمی بیشتر به این شکل بود، اما…

خوب، برای اسلاید تیمی، این عالی نیست: توضیح نمی دهد چرا همه این افراد دارای یک تناسب بنیانگذار/بازار هستند، و این نشان نمی دهد که چرا این تیم به طور منحصر به فردی موقعیت دارد تا Honeycomb را به سطح بعدی برساند. به طور خاص، برای دوری که نشان می‌دهد ممکن است یک IPO قریب‌الوقوع باشد، می‌خواهم بدانم که حداقل برخی از افراد رهبری می‌دانند که چگونه این کار را انجام دهند یا حداقل از افرادی که تجربه IPO دارند پشتیبانی می‌کنند.

[Slide 16] اسلاید تیم! اعتبار تصویر: شانه عسل

و با این حال، این تیم از نظر تنوع و طراوت، که متأسفانه در دنیای استارت‌آپ‌ها و به‌ویژه در کسب‌وکارهای سازمانی B2B SaaS بسیار نادر است. داشتن یک تیم رهبری متنوع به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. این یک تلاش هماهنگ در استخدام و تیم سازی است. سرمایه گذاران توجه کنید

البته، این یک “رفع” آسان نیست. اگر یک عرشه اسلاید را برای بالا بردن دور بعدی خود آماده می کنید، و این اولین باری است که متوجه می شوید اسلاید تیم شما با افراد سفیدپوست تحصیل کرده دانشگاه استنفورد پر شده است، خوب، هیچ مقدار از داستان سرایی خلاقانه نمی تواند شما را نجات دهد. بسیار مهم است که در مورد نوع شرکتی که می خواهید بسازید و به دنیا عرضه کنید فکر کنید. به عنوان یک بنیانگذار استارت آپ، می توانید در مورد نوع سازمانی که می خواهید ایجاد کنید، انتخاب کنید.

بنابراین، چه کسی به این نیاز دارد؟

برای افرادی که غرق در توسعه و نرم افزار نیستند، یک پلتفرم قابلیت مشاهده مهندسی نرم افزار ممکن است در واقع بسیار جالب به نظر برسد. لعنت به لوگوهای تار، این اسلاید در بیان داستان کار بسیار خوبی انجام می دهد:

[Slide 7] داستان سرایی عالی به این معنی است که شما حتی واقعاً نیازی به دیدن لوگو ندارید. نکته مطرح شده است. اعتبار تصویر: شانه عسل

وقتی می گویم برخی از مارک های جدی و شناخته شده در این اسلاید وجود دارد، به من اعتماد کنید. اما حتی با محو بودن لوگوها، این اسلاید کار فوق العاده ای را انجام می دهد و داستان شرکت را بیان می کند: وسعت شرکت ها و بخش هایی را نشان می دهد که با Honeycomb کار می کنند. “این محصول برای چه کسانی است؟” سوالی است که همه سرمایه گذاران می پرسند، و با این اسلاید، واضح است که پاسخ این است: بیشتر همه.