ضد ماده از میم ها برای تبدیل دانش آموزان C به دانش آموزان C+ استفاده می کند

Antimatter یک شرکت edtech است که تحت یک فرض ساده و فریبنده عمل می کند: اگر دانش آموزی واقعاً موضوعی را بفهمد، می تواند یک الگوی رفتاری در مورد آن بسازد.

جاناتان لیبوف، بنیان‌گذار و مدیر عامل آنتی‌ماتر، سال گذشته به TechCrunch گفت: «برای اینکه بتوانید پست‌های پستی ارسال کنید، باید موضوع را به خوبی درک کنید. “به یک معنا، ارسال پست بالاترین شکل آگاهی است.”

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، آنتی ماده در حال اثبات فرضیه خود در مورد قدرت ارسال پست به عنوان یک ابزار آموزشی است. این شرکت به تازگی یک دور اولیه 2 میلیون دلاری به رهبری نسخه یک بسته است.

ده ها هزار دانش آموز و معلم از آنتی ماده برای آوردن میم به کلاس درس استفاده می کنند. دانش‌آموزان می‌توانند با ابزارهای داخلی تولید میم آنتی‌ماتری در وب و iOS، الگوهای رفتاری بسازند و در مورد چیزهایی که یاد می‌گیرند جوک‌های بصری بسازند. معلمان می توانند کلاس خود را از طریق فعالیت های گروهی هدایت کنند که از الگوهای رفتاری برای کمک به دانش آموزان در ترکیب اطلاعات استفاده می کنند.

برای مثال، در یک فعالیت، به دانش‌آموزان به‌طور تصادفی یک اعلان داده می‌شود، و آنها باید یک الگوی رفتاری در مورد مفهوم بسازند. سپس، دانش‌آموزان دیگر حدس می‌زنند که میم چه چیزی را نشان می‌دهد. بنابراین، اگر یک دانشجوی حساب دیفرانسیل و انتگرال AP دستور «مشتق‌های دوم» را دریافت کند، می‌تواند الگوی رفتاری ایجاد کند که این مفهوم را تقویت کند، این مفهوم که d^2y/d^2x، روشی پیچیده‌تر برای نشان دادن مشتق دوم، همان چیزی است. به صورت f”(x)، نمادی آشناتر. سایر فعالیت‌ها دانش‌آموزان را تشویق می‌کنند تا با هم کار کنند، هرکدام جاهای خالی را در یک الگوی الگوی میم پر می‌کنند تا مفهومی مرتبط با مطالعاتشان را نشان دهد. دیگری دانش آموزان را تشویق می کند تا یک مکالمه متنی بین دو شخصیت تاریخ بنویسند.

اعتبار تصویر: میم های حساب دیفرانسیل و انتگرال ساخته شده توسط دانش آموزان در ضد ماده

«شما نمی توانید به تنهایی از میم یاد بگیرید، درست است؟ لیبوف به TechCrunch گفت. “این بحث در آن جلسه مرور است، زمانی که همه یادگیری ها واقعا اتفاق می افتد، زمانی که افراد به الگوهای رفتاری یکدیگر نگاه می کنند و آنچه را که خلق کرده اند توضیح می دهند.”

نرم‌افزاری که در پشت آنتی‌ماتر قرار دارد فقط به میم‌ها ختم نمی‌شود. لیبوف می گوید که هدف نهایی این است که آنتی ماده بستری برای یادگیری از طریق حل پازل باشد (و بله، ساختن میم یک پازل است).

«در قوس طولانی تاریخ، ممکن است به نقاشی‌های غار برگردیم. لیبوف گفت: این نمایش تصویری از همه چیز است. «بچه ها وقتی نیاز به یادگیری چیزی دارند کجا می روند؟ آنها به بلوک های متن در ویکی پدیا و گوگل نمی روند، بلکه به YouTube و TikTok می روند.

اگرچه Antimatter برای دانش آموزان طراحی شده است، این شرکت همچنین در حال کار بر روی ابزارهای سازمانی برای شرکت های بزرگ است (که می تواند به Antimatter نیز کمک کند تا مقداری درآمد داشته باشد). لیبوف تصور می‌کند که مدیر عاملی یک تماس همه جانبه درباره اهداف سه‌ماهه میزبانی می‌کند، سپس از کارمندان می‌خواهد تا در مورد استراتژی شرکت برای سه ماهه یادداشت‌هایی بسازند.

“ما با یک سری صحبت کردیم [Google employees]او به TechCrunch گفت، و هر زمان که اتفاق جدیدی بیفتد، به میم ها روی می آورند. “هر شرکتی این را در Slack خود دارد.”

اعتبار تصویر: ضد ماده

با ابزارهای بسیار قدرتمند در سراسر اینترنت، دانش آموزان با جریان تقریباً نامحدودی از اطلاعات غرق می شوند. اکنون، با ابزارهای مولد هوش مصنوعی مانند ChatGPT، برخی از مربیان در تلاش هستند تا مطمئن شوند دانش‌آموزان واقعاً کار خود را انجام می‌دهند. اما با الگوهای رفتاری و یادگیری جامعه محور، آنتی ماده سعی می کند دانش آموزان را برای یافتن لذت در یادگیری تشویق کند – و اگر یادگیری لذت بخش است، چرا از ChatGPT بخواهید که مقاله شما را برای شما بنویسد؟

لیبوف اغلب به شوخی می گوید که هدف نهایی استارتاپ او تبدیل دانش آموزان C به دانشجویان +C است. مطمئناً، راه بهتر این است که او بخواهد دانش آموزان C را به دانش آموزان A تبدیل کند. اما منظور لیبوف این است که او سعی نمی‌کند دانش‌آموزان را تحت یک رژیم آموزشی فشرده و دقیق قرار دهد تا نمرات SAT درخشان و کارت‌های گزارش عالی را بدست آورد. در عوض، او فقط می‌خواهد دانش‌آموزان را در مورد تحصیلشان کنجکاو و هیجان‌زده کند. و اگر دانش آموزان در طول مسیر نمرات بهتری کسب کنند، این یک امتیاز اضافی است.