صفحه آزمایشگاه جدید گوگل به شما امکان می دهد برای آزمایش های هوش مصنوعی آن ثبت نام کنید

Google IO امسال همه چیز در مورد هوش مصنوعی بود. این شرکت روز چهارشنبه تعدادی از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در محصولات خود اعلام کرد. این غول جستجو همچنین صفحه جدیدی به نام Google Labs راه اندازی کرد تا به افراد اجازه دهد برای این آزمایش ها ثبت نام کنند و قبل از انتشار گسترده، ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای بازخورد آزمایش کنند.

در حال حاضر، می توانید چهار پروژه را در صفحه اصلی Google Labs مشاهده کنید. ویژگی های جستجوی گوگل مبتنی بر هوش مصنوعی؛ هوش مصنوعی در Google Workspaces؛ Tailwind که پروژه جدید این شرکت در مورد یادداشت برداری هوشمندتر است. و MusicLM، ابزار جدیدی است که به شما امکان می دهد موسیقی را از طریق پیام های متنی تولید کنید. می‌توانید درباره هر پروژه اطلاعات بیشتری کسب کنید یا در لیست انتظار ثبت نام کنید تا آنها را امتحان کنید.

گوگل اعلام کرد که به زودی آزمایش های محدودی را اجرا خواهد کرد. این موارد شامل پیشرفت‌های جستجو تحت تجربه مولد جستجو (SGE) می‌شود، که به افراد کمک می‌کند خلاصه‌ای از موضوعات جستجو را ارائه دهند و درخواست‌هایی را برای کاوش بیشتر در مورد آنها ارائه دهند. نکات کد، که به کاربران در مشکلات کدنویسی مستقیماً از نوار جستجو برای زبان هایی مانند Java، Go، Python، Javascript، C++، Kotlin، shell، Docker و Git کمک می کند. و «افزودن به کاربرگ‌نگار»، که به شما امکان می‌دهد نتایج جستجو مانند پیشنهاد تعطیلات را مستقیماً در برگه Google جاسازی کنید.

اعتبار تصویر: گوگل

در حال حاضر، آزمایشگاه‌های جستجو فقط در ایالات متحده و به زبان انگلیسی در دسترس هستند. به علاوه، اکثر آزمایش‌ها برای پیوستن به فهرست انتظار، کاربران را ملزم می‌کنند که ۱۸ سال به بالا داشته باشند. Google Labs برای دسترسی از طریق وب سایت یا از طریق نماد Labs در برنامه Google در دسترس است.

به غیر از باز کردن صفحه آزمایشگاه جدید برای آزمایش‌های هوش مصنوعی، گوگل فهرست انتظار چت ربات Bard را نیز حذف کرد و آن را به همراه پشتیبانی از زبان ژاپنی و کره‌ای در 180 کشور در دسترس کاربران قرار داد.

درباره Google I/O 2023 در TechCrunch بیشتر بخوانید