صرفه جویی 100 دلاری با گذراندن زود هنگام در TC Sessions: Space 2021-TechCrunch

ما دومین کنفرانس TC خود را برگزار می کنیم: فضا که به استارتاپ های فضایی اختصاص دارد در 14-15 دسامبر. بله ، این رویداد دو روز به طول می انجامد تا در صنعتی به سرعت در حال رشد است که نه تنها شامل اکتشافات فراتر از جو ما ، بلکه همچنین رشد عظیم داده های فضایی است که در اینجا در terra firma قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای یادگیری ، ایجاد شبکه و ایجاد فرصت ، به یک جامعه جهانی از پیشگامان فضایی بپیوندید. می توانید چند دلار نیز پس انداز کنید. یک گذرگاه زود هنگام برای TC Sessions: Space 2021 بخرید و 100 دلار در قیمت پذیرش صرفه جویی کنید.

فضا یکی از پیچیده ترین و گرانترین راه اندازی های عمودی است-از همکاری های دولتی-خصوصی گرفته تا شرکت های پرتاب تجاری تا صور فلکی ماهواره ای که حجم عظیمی از داده های جدید و بسیار دقیق را برای استفاده تجاری ارائه می دهد-آگاه ماندن و پیشی گرفتن از فناوری بسیار مهم است. و روند سرمایه گذاری

رویدادهای TechCrunch همیشه شامل رهبران و بینندگان برتر می شود. به عنوان مثال ، پیتر بک از آزمایشگاه موشکی ، لیزا کالاهان از شرکت لاکهید مارتین ، دیو لیمپ آمازون و کتی لودرز از ناسا تنها چند نفر از سخنرانان سال گذشته بودند.

امسال استثنا نخواهد بود. در حالی که هنوز کاملاً برای به اشتراک گذاشتن ترکیب کامل آماده نیستیم ، خوشحالیم که به شما می گوییم تس هچ Bessemer Venture Partner در ماه دسامبر به ما ملحق می شود. تمرکز اصلی او؟ فناوری مرزی – به ویژه تجاری سازی فضا ، هواپیماهای بدون سرنشین ، وسایل نقلیه خودران و آینده کشاورزی و فناوری غذا. ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا بفهمیم او چه چیزی باید به مکالمه اضافه کند.

جلسات TC: Space 2021 از 14 تا 15 دسامبر برگزار می شود. در میان همکاران خود با فضا متمرکز شوید تا شبکه شوند ، یاد بگیرند ، کاوش کنند و مرزهای فضا را پیش ببرند. مرز کیف پول خود را زیر پا نگذارید-همین حالا یک گذرگاه زود هنگام خریداری کنید و 100 دلار پس انداز خواهید کرد.

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: Space 2021 است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه