شناخت مشتری در عصر حفظ حریم خصوصی داده ها – TechCrunch

“مشتری خود را بشناسید” یکی از مفاهیم اساسی تجارت است. در عصر دیجیتال ، شرکت ها با ایجاد نمایه های شخصی از کوکی های شخص ثالث ، محتوای اجتماعی ، اطلاعات جمعیتی خریداری شده و موارد دیگر ، اطلاعات زیادی در مورد مشتریان خود کسب کرده اند. اما در مواجهه با تقاضای روزافزون برای حفظ حریم خصوصی ، مشاغل این فرصت را دارند که روابط خود را با داده های مشتری اصلاح کنند تا صرفاً بر داده های شخص اول و الگوهای رفتاری تمرکز کنند.

شرکت ها از راه حل های تجزیه و تحلیل دیجیتال ، تبلیغات و بازاریابی برای ردیابی مشتریان و ارتباط رفتار آنها در نقاط تماس استفاده کرده اند. این امر امکان ایجاد پروفایل های داده را فراهم کرده است ، که از آنها برای ارائه تجربیات شخصی استفاده شده است که از طریق ارتباط و زمینه طنین انداز می شوند.

اما اکنون ، این شیوه پروفایل بندی و شناسایی مشتریان به طور فزاینده ای در حال بررسی است. نهادهای نظارتی در حال تصویب داده های جدید و قوانین مربوط به حریم خصوصی مصرف کننده هستند که اخیراً با قانون حفظ حریم خصوصی کلرادو مشاهده شده است. علاوه بر این ، پیاده سازی حریم خصوصی اپل در iOS 14.8 و iOS 15 توسط 96 درصد از کاربران به تصویب رسیده است ، آنها تصمیم گرفته اند برنامه ها را از ردیابی فعالیت خود برای هدف گیری تبلیغات منع کنند. و گوگل اعلام کرده است که دیگر از کوکی های شخص ثالث پشتیبانی نمی کند و ردیابی به صورت جداگانه را از طریق مرورگر Chrome خود متوقف می کند.

در حالی که این تحولات نحوه بازاریابی دیجیتالی امروز را تحت تأثیر قرار می دهد ، نشان دهنده تغییر ضروری و م inثر در شیوه هایی است که مارک ها در آینده مشتریان خود را درک می کنند. اولویت بندی پروفایل های فردی با سریع ترین یا م effectiveثرترین راه برای درک و رفع نیات ، نیازها و مشکلات مشتریان فاصله دارد. برندها نیازی به دانستن چه کسی ندارند. آنها باید بدانند که چرا و چرا.

به لطف پیشرفت های سریع در هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) ، شرکت ها می توانند داده های شخص اول را در زمان واقعی پردازش و تفسیر کرده و هوش رفتاری عملی را توسعه دهند.

تجزیه و تحلیل الگو به عنوان راهی برای پیشرفت

صنعت امنیت ، که 35 سال در آن مشارکت داشته ام ، الگویی برای مسیر پیش رو ارائه می دهد. از لحاظ تاریخی ، متخصصان امنیتی به دنبال شناسایی امضای افراد به منظور شناسایی ، خنثی سازی یا حداقل پیگرد قانونی بازیگران بد بوده اند. با این حال ، در چند سال گذشته برخی از شرکتها و رویکردهای بسیار امیدوارکننده نشان داده شده است که از الگوهای سیگنالها برای پیشگیری از تهدیدها پیشگیری می کنند.