شما می توانید یخچال کوتاه Xbox Series X Mini را در 19 اکتبر پیش سفارش دهید – TechCrunch

همانطور که وعده داده شده بود ، مایکروسافت حمل و نقل Xbox Series X Mini Fridge را به موقع برای تعطیلات آغاز می کند. قیمت این یخچال 100 دلار است و پیش سفارش از 19 اکتبر آغاز می شود. در دسامبر ارسال می شود.

ریز یخچال ریشه در یک تصویر دارد ایکس باکس توییت کرد برای نمایش مقیاس Xbox Series X در مقابل یخچال بزرگ. مایکروسافت در واقع سال گذشته یک یخچال 6 فوت را برای تبلیغ راه اندازی این کنسول ساخت. اکنون ، پس از نبرد توییتری برای پیروزی برندها ، نسخه کوچک یخچال چیزی است که شما واقعاً قادر به خرید آن هستید.

مایکروسافت با تولید کننده کالا Ukonic همکاری کرد! روی یخچال کوچک ، دارای LED ها و طراحی مطابق با Xbox Series X. این دستگاه کوچک می تواند تا 12 قوطی نوشیدنی انرژی زای مورد علاقه یا نوشیدنی دیگر را در خود جای دهد. در قفسه های درب نیز فضایی برای تنقلات وجود دارد. یک آداپتور برق DC موجود است و یک پورت USB وجود دارد که می تواند برای شارژ کنترلر بی سیم Xbox شما مفید باشد.

مینی یخچال از طریق Target در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود. افراد بریتانیایی می توانند آن را با 90 پوند از Game خریداری کنند. این یخچال همچنین در ابتدا در فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ایرلند ، اسپانیا ، هلند و لهستان عرضه می شود. مایکروسافت قصد دارد تا سال آینده Xbox Mini Fridge را به بازارهای بیشتری بیاورد ، هر چند که در کجا و چه زمانی بستگی به تأییدات و محدودیت های قانونی در هر کشور دارد.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.