شریک DCVC و موسس Planet Labs ، کریس بوشایزن ، در دومین پرواز انسانی Blue Origin به فضا رفت-TechCrunch

دومین پرواز فضایی انسانی Blue Origin در هنگام پرواز یک سرمایه گذار کهنه کار و متمرکز بر صنعت فضایی را در اختیار خواهد داشت: دکتر کریس بوشویزن ، بنیانگذار آزمایشگاه های Planet و شریک فعلی در شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر DCVC. پس از اولین سفر خود در اوایل امسال با جف بزوس ، Boshuizen در سفر بعدی Blue Origin با سفینه فضایی زیر شبه ای خود با قابلیت استفاده مجدد و جدید New Shepard یکی از چهار صندلی را اشغال خواهد کرد.

بوشوییزن دارای مدرک دکتری فیزیک از دانشگاه سیدنی است و 4 سال معمار ماموریت فضایی ناسا در مرکز تحقیقات ایمز در کالیفرنیا بود تا اینکه در پنج سال اول فعالیت خود ، آزمایشگاه های سیاره را تاسیس کرد و به عنوان CTO آن خدمت کرد. او در ابتدا بعنوان یک کارآفرین در محل اقامت به DCVC پیوست ، قبل از اینکه شریک عملیات و سپس شریک تمام وقت در اوایل سال جاری شود.

بوشوئیزن در حالی که تمام دوران حرفه ای خود را در صنعت فضایی گذرانده است ، می گوید که جاه طلبی های او برای رفتن به فضا هنوز زودتر شروع شد: او در 17 سالگی برای مدرسه خلبانی در آکادمی نیروی دفاعی استرالیا اقدام کرد اما بعنوان بخشی از کوررنگ مورد آزمایش قرار گرفت. رد صلاحیت از ادامه

رونق کنونی Smallsat و CubeSat نیز مدیون بسیاری از بوشوایزن است: هنگامی که او در ناسا کار می کرد ، او به اختراع “Phonesat” که یک ماهواره مداری بود که به طور م fromثر از تلفن هوشمند اصلاح شده ساخته شده بود ، کمک کرد. دلیل اصلی وجود صور فلکی ماهواره ای امروزه در این تعداد زیاد این است که کوچک سازی اجزای فناوری پیشرفته که با ظهور تلفن هوشمند ایجاد شده است باعث ایجاد ماهواره های کوچک و قدرتمندی شده است که ساخت و پرتاب آنها نسبتاً مقرون به صرفه است.

ما هنوز جزئیات دیگری در مورد پرواز Blue Origin Boshuizen ، از جمله تاریخ و زمان دقیق آن ، نمی دانیم ، اما در اوایل سال ، مدیر عامل Blue Origin ، باب اسمیت ، پیشنهاد کرد که این ممکن است اواخر این ماه یا آینده انجام شود.

Boshuizen سال گذشته در TC Sessions: Space به ما ملحق شد و رویداد بعدی در ماه دسامبر برگزار می شود – هنوز زمان زیادی برای تهیه بلیط خود دارید.