شرکت بیمه سایبری Coalition 205 میلیون دلار در سری E به ارزش 3.5 میلیارد دلار به دست می آورد – TechCrunch

کوالیشن ، یک شرکت بیمه سایبری مستقر در سانفرانسیسکو ، 205 میلیون دلار از منابع سری E را جمع آوری کرده است و ارزش شرکت قبل از عرضه اولیه سهام را بیش از 3.5 میلیارد دلار ارزیابی کرده است. این دور توسط Durable Capital ، T. Rowe Price و Whale Rock Capital و با مشارکت سرمایه گذاران فعلی شرکت هدایت شد.

ائتلاف به مشاغل ابزارها و بیمه های امنیت سایبری ارائه می دهد تا به مدیریت و کاهش خطرات سایبری برای بیش از 50،000 مشتری کمک کند و تعداد مشتریان خود را در سال گذشته دو برابر کند. همچنین میزان فروش حق بیمه ناخالص بیش از 240 میلیون دلار-افزایش 800 درصدی نسبت به سال قبل-دیده می شود ، زیرا ، به TechCrunch ، این شرکت می گوید که اولین رویکرد فناوری خود در زمینه پذیره نویسی بیمه ، مدل موفقی است. مدیریت ریسک. این شرکت گفت بیمه گذاران آن کمتر از یک سوم فرکانس مطالبات را در مقایسه با سایر شرکت های بیمه سایبری تجربه می کنند.

جاشوا موتا ، بنیانگذار و مدیرعامل ائتلاف ، به TechCrunch گفت: “این رویکرد کاملاً متفاوتی است و در حالی که ما استاندارد جدیدی را برای صنعتی وضع می کنیم که در انتشار قدرت کامل داده ها بسیار کند عمل می کند.” “همه گیری نشان داد که خطر سایبری دیگر یک خطر کاملاً دیجیتالی نیست. به طور فزاینده ای ، فرآیندهای صنعتی یک شرکت توسط رایانه ها کنترل می شود ، به این معنی که آنها در معرض حمله قرار دارند. “

وی افزود: “سیاست ائتلاف در پوشش کامل طیف وسیعی از آسیب های جسمی ناشی از حمله سایبری ، در کنار خسارات مالی و نامشهود یک شرکت است.”

همه گیری و افزایش گسترده حملات سایبری پس از آن نیز محرک اصلی رشد این شرکت بوده است. این امر باعث شد تا موتا به کاخ سفید برای جلسه اخیر درباره سیاست امنیت سایبری دعوت شود.

ائتلاف گفت که از دور جدید تأمین مالی – که مجموع مبلغ جمع آوری شده را به بیش از 500 میلیون دلار می رساند – استفاده می کند تا به خطوط بیمه جدید گسترش یابد ، به گسترش آن در بازارهای جدید دامن بزند و تعداد افراد خود را افزایش دهد. این استارتاپ در حال حاضر 265 کارمند دارد و در تلاش است تا پایان سال این تعداد را به 315 نفر افزایش دهد.

ائتلاف همچنین به TechCrunch می گوید که این می تواند آخرین مرحله تامین مالی آن قبل از آماده شدن استارتاپ برای عرضه عمومی باشد.

“اینها [investors] همه دارای سوابق قابل توجهی هستند که در خلق ارزش بلند مدت در بازارهای عمومی سرمایه گذاری می کنند. “موتا می گوید. “ما قطعاً می بینیم که ائتلاف آن مسیر را دنبال می کند اما تصمیمات آینده را بر اساس آنچه برای مشتریان و شرکای ما در شرایط تحول بازار بهتر است ، می گیریم.”