شرکت‌های کارت اعتباری و پرداخت برای بخشی از بازار رو به رشد BNPL رقابت می‌کنند – TechCrunch

اکنون بخرید، پرداخت کنید بعد اینجاست که بماند

یک سال پیش، بزرگترین بازیگران در این فضا شرکت‌هایی بودند که صرفاً برای ارائه امکان پرداخت اقساطی در محل فروش به مصرف‌کنندگان تأسیس شدند. Klarna سوئد، Afterpay استرالیا و Affirm مستقر در ایالات متحده، برترین نام های مرتبط با BNPL بودند.

اما اکنون که شرکت های بیشتری این فرصت را می شناسند و برای تکه ای از کیک می جنگند، چشم انداز بسیار متفاوت به نظر می رسد. PayPal ماه گذشته 2.7 میلیارد دلار برای Paidy ژاپن در تلاش برای شکستن بازار در آسیا هزینه کرد. در اوایل آگوست، اسکوئر برنامه‌های خود را برای تصاحب Afterpay در قراردادی 29 میلیارد دلاری اعلام کرد. حتی گفته می شود که اپل نیز وارد بازی BNPL شده است.

فضای BNPL امروزی شاهد ظهور آهسته یک رابطه همزیستی بین مؤسسات مالی سنتی، مبتدیان پرداخت و شرکت های پیشرو است. از آنجایی که شرکت‌های پرداخت کارت اعتباری و پرداخت، BNPL را به عنوان یک فرصت رشد جدید می‌نگرند، شرکت‌های فعلی مانند Klarna و Affirm به دنبال راه‌هایی هستند تا وام‌های اقساطی خود را در اختیار مصرف‌کنندگان بیشتری قرار دهند.

گنده ها وارد معرکه می شوند

اکنون که مشتریان با خدمات BNPL احساس راحتی می کنند، ارائه دهندگان بزرگ کارت اعتباری اقداماتی را انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که آنها عقب نمانند. ویزا روز چهارشنبه اعلام کرد که «فهرست رو به رشدی» از صادرکنندگان، خریدارها و فین‌تک‌ها از فناوری آن برای ارائه گزینه‌های BNPL به مشتریان خود استفاده می‌کنند.

در بیانیه‌ای، مری کی بومن، معاون ویزا و رئیس جهانی محصولات پرداخت و پلتفرم، گفت که این شرکت سال‌هاست که با اشتیاق BNPL را پذیرفته است، «زیرا انتخاب و راحتی را برای خریداران و فروشندگان به طور یکسان گسترش می‌دهد.»

او گفت: «اگر خریداران راه‌حل فین‌تک BNPL را ترجیح می‌دهند، ما اینجا هستیم و آن را فعال می‌کنیم. “اگر آنها از بانک های خود گزینه ای می خواهند، ما به ارائه آن ها نیز کمک می کنیم.” جالب اینجاست که ویزا امروز اعلام کرد که با غول BNPL Klarna یک “معامله برند جهانی” امضا کرده است تا گسترش و مقیاس خود را در چندین بازار تسریع بخشد.