سیستم عامل اندروید اتومبیل گوگل در سال 2022 به خودروهای هوندا می آید – TechCrunch

مجموعه ای از ویژگی ها به تجربه Android Auto گوگل اضافه می شود و سیستم عامل خودرو Automotive این شرکت به خودروهای بیشتری از جمله ، برای اولین بار ، خودروهای هوندا از سال 2022 به بعد ، اضافه می شود.

گوگل برنامه Android Auto خود را در سال 2015 معرفی کرد و به رانندگان این امکان را داد تا بین تلفن هوشمند خود و سیستم استریو وسیله نقلیه خود برای پخش موسیقی از دستگاه ارتباط متصل برقرار کنند ، بخوانند تا مسیرهای گام به گام Maps با صدای بلند خوانده شوند و از طریق صدا تماس بگیرند. سیستم. در شش سال گذشته ، اندروید اتو و سیستم های سرگرمی و سرگرمی که از آنها استفاده می کنند ، بسیار هوشمندتر شده اند. روز پنجشنبه ، گوگل اعلام کرد که ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را در اختیار رانندگان قرار می دهد ، چه آنها Android Auto را روی تلفن های خود یا مستقیماً از طریق اتومبیل خود اجرا کنند.

در حالی که اندروید اتو به گونه ای طراحی شده است که حواس پرتی راننده را در هنگام جاده کاهش دهد ، در ابتدا اتصال تلفن به سیستم اطلاعات سرگرمی یا استریو تا به امروز یک امر اساسی بوده است. باید مطمئن شوید که رادیو بلوتوث روی تلفن شما فعال است ، سپس وسیله نقلیه را بشناسید و با دستگاه جفت شود ، سپس بی شمار دستورات شفاهی مختلف را به خاطر بسپارید تا Android Auto را به انجام آنچه واقعاً می خواهید تحریک کند. اما دیگر نه! رانندگان به زودی قادر خواهند بود تنها با گفتن “سلام گوگل ، رانندگی کنیم” فرآیند اتصال اینترنت را به طور مثر خودکار کنند.

علاوه بر این ، گوگل با طراحی مجدد UI خودکار ، دسترسی به منابع مختلف از جمله Amazon Music ، Audible ، iHeartRadio ، JioSaavn ، Pandora ، Podcast Addict ، SoundCloud و YouTube Music را با دسترسی یک ضربه ای و همچنین خواندن سیستم پیام های متنی دریافتی را با صدای بلند و به راننده اجازه دهید تا با صدا پاسخ دهد. انتظار می رود طی چند هفته آینده شاهد عرضه این ویژگی های جدید در بازارهای انگلیسی زبان و همچنین آلمان ، اسپانیا ، مکزیک ، فرانسه و ایتالیا باشیم.

و برای مسافران بین المللی که از تلفن های دو سیم کارت استفاده می کنند ، Android Auto به شما این امکان را می دهد تا بسته به زمان و دلیل پشت فرمان ، پروفایل های کاری و شخصی جداگانه ایجاد کرده و لیست تماس های مربوطه و قرارهای تقویم خود را نمایش دهید.

برای خودروهای دارای نمایشگر داخل خودرو ، اندروید اتو (نسخه آینه ای ، نه آن چیزی که در Polestar 2 یا XC40 Recharge یافت می شود) به زودی دارای چند ویژگی جدید مانند بازی ها خواهد بود. گوگل با GameSnacks همکاری می کند تا رانندگان بازیهای سریع و سرگرم کننده ای را برای بازی در حین پارک خودرو انجام دهند. سرانجام ، پایان دادن به حرکت عادی در حالی که در قسمت های مختلف شارژ نشسته اید. برعکس ، گوگل پرداخت گاز را کمتر تعاملی کرده است. فقط بگویید “هی گوگل ، هزینه گاز را بپرداز” تا سیستم سرگرمی خودرو پرداخت بدون تماس خود را با Google Pay تکمیل کند. شما باید درجه سوخت را انتخاب کنید و می دانید که در واقع بنزین را پمپ می کنید اما هنوز. این ویژگی در ایستگاه های گاز Exxon و Mobil در دسترس خواهد بود تا با ایستگاه های Shell ، Conoco ، Phillips 66 و 76 به زودی پشتیبانی شود.

در مورد سیستم عامل Android Automotive (مانند آنچه در خودروهای فورد ، جنرال موتورز و ولوو می بینید) ، آماده باشید تا آن را در مجموعه ای از مدل ها و مارک های جدید مشاهده کنید. گوگل روز پنجشنبه اعلام کرد که جدیدترین شریک آن هوندا است که تولید خودروهای مجهز به AAOS را از سال 2022 آغاز می کند و به زودی در Chevy Silverado و Renault Mégane E-Tech در دسترس خواهد بود.

یادداشت ویراستار: این مقاله در اصل در Engadget ظاهر شد.