سیاست های آب و هوایی که در بسته بودجه کنگره قرار گرفته است ، علامتی برای سرمایه گذاران است – TechCrunch

اقدامات اقلیمی در بسته آشتی بودجه در حال حاضر قبل از کنگره ایالات متحده می تواند رونق سرمایه گذاری در انرژی پاک ، حمل و نقل بدون کربن و تولید کارآمد را باز کند که به ما اجازه می دهد ، به عنوان یک ملت ، روند افزایش انتشار گازهای گلخانه ای را که تهدید کننده ما هستند ، معکوس کنیم. آینده.

به طور همزمان ، این سرمایه گذاری ها به ایالات متحده کمک می کند تا نقش خود را به عنوان رهبر اقتصادی در اقتصاد جهانی که راه حل های کربن صفر را در اولویت قرار می دهد ، حفظ کند. آه ، و سرمایه گذاری مشاغل ایجاد می کند ، بسیاری از آنها.

پس از سیل های مرگبار در لوئیزیانا ، خرابی شبکه در تگزاس و آتش سوزی های ویرانگر در کالیفرنیا ، چه کسی نمی خواهد گام های محکمی برای مقابله با بحران آب و هوا با راه حل های تاثیرگذار قرن 21 برداشته باشد؟

برای سرمایه گذاران ، سرمایه گذاری های پیشنهادی فدرال برای زیرساخت های بدون کربن ، انرژی های تجدیدپذیر ، خودروهای الکتریکی و نوآوری های آب و هوایی ، سیگنال های سیاستی را برای ما و سایر شرکت های سرمایه گذاری برای تأمین مالی مطمئن فناوری های پیشرفت ارائه می دهد.

هنگامی که سرمایه گذاران بدانند که دولت در جهت اقدام برای ورود اقتصاد به قرن 21 و رقابت با کشورهایی که این فن آوری ها را به شدت مورد استفاده قرار داده اند ، جدی است ، سرمایه گذاران آب و هوا و فناوری تعهدات خود را در این زمینه ها افزایش می دهند.

به عنوان مثال ، از برق رسانی حمل و نقل استفاده کنید. حمل و نقل در حال حاضر حجم بیشتری از گازهای گلخانه ای را نسبت به سایر بخش های ایالات متحده منتشر می کند ، با خروج کربن از خودروها ، کامیون ها ، خطوط هوایی و حمل و نقل تا 29 total از کل انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده. علیرغم کاهش موقت انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به سفر در طول همه گیری ، انتشارات حمل و نقل هنوز در آخرین اندازه افزایش می یابد و احتمالاً همچنان در حال افزایش است. این باید همه ما را هشدار دهد.

اما با توجه به مشوق های مالیاتی لایحه آشتی برای خرید خودروهای برقی ، این خودروها برای آمریکایی ها بسیار مقرون به صرفه تر می شوند – در صورت خرید یک خودروی برقی ساخت آمریکا ، تا 12،500 دلار اعتبار – به علاوه مشوق های لایحه برای تولید و استقرار زیرساخت شارژ EV ، ما می خواهیم اتخاذ سریع حمل و نقل برقی تمیز و کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای را مشاهده کنید.

مشوق های حمل و نقل را با برنامه عملکرد برق پاک (CEPP) بسته آشتی ، که خدمات را تشویق می کند تا انتقال مداوم خود را به انرژی پاک تسریع کنند – از میانگین ملی 40 درصد امروز به 80 درصد تا سال 2030 از طریق پرداخت های تشویقی و مجازات – ما می خواهیم کاهش کلی گازهای گلخانه ای را مشاهده کنید.

حمل و نقل و نیروی الکتریکی با هم در حال حاضر بیش از نیمی از گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تشکیل می دهند. این مقررات باعث ایجاد انتقال گسترده انرژی می شود که می تواند به خودروهای EV ، کامیون ها و ناوگان های آینده نیز نیرو دهد.

ما به عنوان سرمایه گذاران ، آشتی بودجه را به عنوان یک کاتالیزور بلندمدت برای رشد پایدار در نظر می گیریم ، و رشد به معنی اشتغال است. موسسه سیاست اقتصادی تخمین می زند که مفاد بودجه به تنهایی می تواند تا 3.2 میلیون شغل جدید در سال ایجاد کند. از طریق سرمایه گذاری های موجود ، ما به طور مستقیم مشاهده کردیم که چگونه تزریق سرمایه ، از منابع دولتی و خصوصی ، می تواند اشتغال زایی را تحریک کند ، از موقعیت های دستمزد ساعتی تا نقش مهندسی بسیار ماهر. تطبیق بودجه برای همه فرصت های اقتصادی ایجاد می کند.

به وضوح بازار اقدامات اقلیمی وجود دارد: کمیسیون جهانی اقتصاد و آب و هوا دریافت که اقدامات جسورانه آب و هوایی در سطح جهان می تواند تا سال 2030 26 تریلیون دلار منافع اقتصادی به همراه داشته باشد. ما نیاز داریم که این بودجه تا آنجا که ممکن است پیش برود تا از افزایش جهانی جلوگیری شود. در دمای 1.5 درجه سانتی گراد ، که کارشناسان در مجموع معتقدند نقطه اوج تغییرات فاجعه بار و برگشت ناپذیر آب و هوا است. سیاست دولت هم می تواند علامت بدهد و هم راه را برای سرمایه گذاری های گسترده تر در بخش خصوصی باز کند ، همانطور که در دهه های قبل با قوانین مربوط به آلودگی نشان می داد.

و اگر کنگره بسته های زیرساختی و آشتی بودجه را تصویب نکند ، این دلارهای سرمایه گذاری چه خواهد شد؟ هزینه عدم فعالیت بسیار بیشتر از هزینه هایی است که در قانون آشتی بودجه مشخص شده است. اقدامات اقلیمی در این لایحه به 700 میلیارد دلار در یک دهه یا 70 میلیارد دلار در سال می افزاید.

بلایای شدید جوی ناشی از تغییرات آب و هوایی تنها در ایالات متحده سالانه تقریباً 100 میلیارد دلار هزینه دارد. در صورت عدم تصویب اقدامات ، شهروندان جداگانه قبوض مالیات و انرژی بیشتری را پرداخت خواهند کرد. در همین حال ، سرمایه گذاران در عوض پول خود را به شرکتها و بخشهای دیگر جغرافیایی که بر انرژیهای تجدیدپذیر نسل بعدی ، شارژ EV و سایر فناوریهای پشتیبانی شده توسط سیاست تمرکز کرده اند ، اختصاص می دهند و به دنبال بازیهای زیرساختی پاک در قاره های دیگر هستند که دلارهای سرمایه گذاری آنها دورتر می شود و ایجاد می کند. بازگشت سریعتر

در سناریوی بدون اقدام ، ایالات متحده با عواقب منفی بلندمدت روبرو خواهد شد زیرا رهبری اقتصادی آن کم رنگ می شود و تولیدکنندگان و زنجیره های تأمین آن به تدریج موقعیت خود را به عنوان رهبران جهانی از دست می دهند. ایالات متحده ، به عنوان یک کشور ، به نوبه خود ظرفیت مالی خود را برای کاهش یا واکنش به آثار مخرب محلی تغییرات آب و هوایی از دست خواهد داد.

ما در حال حاضر نیاز فوری به رسیدگی به بحران آب و هوا داریم ، زیرا بخش های دولتی و خصوصی هرکدام ابزارهای خود را برای اطمینان از پایداری اقتصادی و زیست محیطی بلند مدت به حداکثر می رسانند. ابزارها و فرصتهای سیاست فدرال روشن است و بخش خصوصی آماده پاسخگویی با سرمایه گذاری است.

ما از کنگره می خواهیم که لایحه آشتی بودجه را تصویب کرده و به اقدامات اقلیمی قوی آن اجازه دهد برای همه منافع به همراه داشته باشد.