سگ های جنگی – TechCrunch

اجازه دهید در موردش صحبت کنیم بستن اسلحه به پشت روبات ها من طرفدار نیستم (این برای موضع گیری چگونه است؟). هنگامی که MSCHF در ماه فوریه این کار را با Spot انجام داد ، این یک آزمایش فکری ، نمایشگاه هنری و بیانیه ای در مورد این بود که جامعه با روباتیک خودگردان به کجا می رود. و مهمتر از همه ، البته ، این تفنگ پینت بال بود. بوستون داینامیکس به وضوح از پیامی که ارسال می کرد هیجان زده نشد و خاطرنشان کرد:

امروز متوجه شدیم که یک گروه هنری در حال برنامه ریزی یک نمایش برای جلب توجه به استفاده تحریک آمیز از ربات صنعتی ما ، Spot است. برای روشن تر شدن ، ما نمایش فناوری خود را به هر نحوی که باعث خشونت ، آسیب یا ارعاب شود ، محکوم می کنیم.

این دقیقاً همان چیزی است که شرکت سعی می کند جلوی آن را بگیرد. پس از دهه ها داستان علمی تخیلی قاتل-روبات ، هر زمان که یک ربات پیشرفته وارد تصویر شود ، زیاد پرش نمی کند. این نسخه خودکار قانون 34 است (در مخالفت شدید با اولین قانون رباتیک آسیموف): اگر یک روبات وجود داشته باشد ، کسی سعی کرده آن را مسلح کند.

همانطور که در همین ستون گفته ام ، خوشحالم که این مکالمات را اکنون انجام می دهیم ، و خوشحالم که مردم هنگامی که NYPD نسخه مارکدار Spot را عرضه می کند شک دارند. من همچنین فکر می کنم ذکر این نکته ضروری است که به عنوان مثال ، بخش های پلیس سالهاست که از ربات ها برای انجام کارهای خطرناک مانند تشخیص بمب استفاده می کنند. اکثر ما احتمالاً موافقیم که نجات افراد از انفجار استفاده خوبی از یک روبات است.

خوشحالم که Boston Dynamics همچنان به مخالفت خود با استفاده از ربات برای آسیب رساندن ادامه می دهد. سازندگان Spot-همراه با گستره وسیعی از صنعت روباتیک-در پروژه های تأمین شده توسط DARPA دندان های خود را بریده اند. من می گویم بین ساختن یک قوطی روباتیک و یک سلاح متحرک فاصله زیادی وجود دارد ، اما اینها دقیقاً همان چیزهایی است که شما باید در بیانیه ماموریت بپزید.

اعتبار تصویر: برایس دوربین/TechCrunch

فراموش نکنید که ثبت نام کنید تا نسخه خبرنامه رایگان آینده Actuator به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

برای این سگ Ghost Robotics که این هفته در کنوانسیون انجمن ارتش آمریکا در دی سی به نمایش گذاشته شد ، می گویم ارعاب احتمالاً بهترین سناریو است. من به سازنده تفنگ ، SWORD Defense Systems ، اجازه می دهم در اینجا صحبت کنند:

تفنگ بدون سرنشین سیستم های دفاعی SWORD (SPUR) به طور خاص برای ارائه آتش دقیق از سکوهای بدون سرنشین مانند چهارپایه Ghost Robotics Vision-60 طراحی شده است. دارای قابلیت های ایمن ، محفظه ای ، شفاف و آتش است که امکان استقرار ایمن و قابل اعتماد سیستم سلاح را فراهم می کند – به اپراتور این امکان را می دهد که سلاح را از راه دور بارگیری و ایمن کند.

اگر این امر باعث ایجاد لرز سرد در ستون فقرات شما نمی شود ، نمی دانم چه چیزی به شما بگویم. آیا از نظر اخلاقی این فاصله بسیار دور از هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی وجود دارد که ارتش ده ها سال است از آن برای عملیات بمباران استفاده می کند؟ به طور بالقوه نه. اما من هم طرفدار حملات هواپیماهای بدون سرنشین نیستم.

مطمئناً نمی توان Ghost Robotics را متهم کرد که ارتباط نظامی خود را مبهم کرده است. یک سرباز با سیستم Ghost Vision در حال گردش است اولین چیزی است که هنگام بازدید از سایت شرکت مشاهده می کنید. با وجود این که از بودجه وزارت دفاع احساس می کنید ، بودجه دفاعی در طول تاریخ بخش بزرگی از سرپا نگه داشتن شرکت های روباتیک بوده است ، مدت ها قبل از اینکه VC ها پول خود را به این گروه واریز کنند. سایت Ghost همه چیز را بر حسب دفاع ، سرزمین مادری و سرمایه گذاری تجزیه می کند. یک معامله اخیر 5G با Verizon که بسیار منتشر شده است ، در مورد دوم قرار می گیرد.

پوشش اخیر استفاده از سگ های روباتیک را برای گشت زنی در مناطق جنگی برجسته کرده است – که در این مورد بی شباهت به عملکرد Spot نیست. اما نصب اسلحه بر روی ربات ، ریاضیات را در اینجا تغییر می دهد. سوالات زیادی وجود دارد – من با Ghost Robotics با چند مورد اولیه تماس گرفته ام. اما مطمئناً این آخرین موردی نیست که در مورد این تنظیمات می شنویم.

اعتبار تصویر: مهارت

در اخبار بدون تفنگ بدون سرنشین ، Dexterity همچنان با افزایش بزرگ دیگر موج می زند. تنها بیش از یک سال پس از خروج از مخفی کاری با 56.2 میلیون دلار ، این شرکت مستقر در منطقه خلیج به وضوح در حالی که آهن داغ است ، چشمگیر است ، زیرا علاقه به انجام خودکار در طول همه گیری افزایش یافته است. چهار سال پس از راه اندازی ، فقط 140 میلیون دلار دیگر با ارزش 1.4 میلیارد دلار جمع آوری کرد.

این شرکت دو سال است که سیستم های خود را در دنیای واقعی اجرا می کند و طیف وسیعی از اشیاء مختلف ، از جمله “کیسه های پلیمری با قابلیت تغییر شکل بسته بندی شده ، را به نان های هات داگ ظریف ، به توریلا های فلاپی ، به جعبه های مقوایی ضعیف بسته ، منتقل می کند. کیسه های کرم خاکی ، سینی ها و جعبه های غذای مصرفی ، حتی کیک تولد مذاب. ” Dexterity قصد دارد از این پول برای ادامه استقرار هزار ربات اول خود استفاده کند.

اعتبار تصویر: یانمار

این هفته Yanmar YV01 ، یک ربات پاشش خودکار است که به طور خاص برای باغ های انگور طراحی شده است.

پیتر ارسن ، رئیس اتحادیه اروپایی یانمار ، در بیانیه ای گفت: “YV01 فناوری خودگردان پیشرفته ای را ارائه می دهد و انعطاف پذیر ، سبک وزن و سازگار با محیط زیست است ، زیرا سمپاشی بسیار دقیق را در انگورها تضمین می کند.” “می تواند با خیال راحت و به سادگی توسط سرپرست مجاور اداره شود و برای تاکستانهایی که مسیرهای باریکی دارند و انگورها بلند نیستند مناسب است.”

این سیستم در حال آزمایش در (جایی دیگر) تولید کننده شامپاین در شهر پرنی فرانسه ، سال آینده به فروش می رسد.