سوالاتی در مورد منبع سوخت گاز طبیعی برای فضانوردی ایلان ماسک در تگزاس – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch هر روز ساعت 3 بعد از ظهر PDT به صندوق ورودی خود ارسال کنید ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 8 اکتبر 2021 خوش آمدید! امروز جمعه است! ما ساختیمش! اگر خسته شده اید ، در نظر بگیرید که تیم اینستاگرام چقدر باید خسته باشد. خدمات آنها از بعد از ظهر حتی مشکلات بیشتری در زمینه به روز رسانی دارد. بین آن زمان و اعلام اینکه کاربران آن دیگر مجاز به فروش تکه هایی از جنگل های بارانی آمازون نیستند ، یک هفته پرچمدار برای امپراتوری زاک است. حالا ، بیایید در مورد فناوری صحبت کنیم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • گاز مرموز ایلون: برنامه های بزرگ SpaceX در مورد بزرگترین موشک هایش چند جزئیات در مورد اینکه کجا این شرکت قصد دارد ده ها میلیون فوت مکعب گاز طبیعی مورد نیاز خود را پیدا کند ، مفقود شده است. مطمئناً تسلا فاقد بنزین است ، اما SpaceX در پیش نویس ارزیابی زیست محیطی برنامه ای (PEA) در مورد گازهای قابل احتراق که باعث خراش سر ما می شود ، چند علامت سوال ایجاد کرده است.
  • استارتاپ های اروپایی قرار است پیش از رشد تقویت شوند: موسسین اولیه در اروپا به لطف Techstars قصد دارند چند شتاب دهنده جدید در همسایگی خود داشته باشند. گروه شتابدهنده علاوه بر تلاشهای فعلی خود در قاره ، برنامه هایی را در پاریس (دوباره) و استکهلم باز می کند. به گفته مدیرعامل Techstars ، علی رغم مجموع سرمایه های ریسک پذیر ، امروزه تعداد م foundسسین در اروپا بسیار بیشتر از کسانی است که به آنها خدمات ارائه می شود.
  • تسلا مقر خود را به تگزاس منتقل می کند: آه ، مالیات تسلا مقر اصلی خود را از خانه سنتی خود در کالیفرنیا به آستین ، تگزاس منتقل می کند ، اما سرمایه گذاری در ایالت ساحل غربی را متوقف نمی کند. در واقع ، این شرکت قصد دارد “تولید در کارخانه گیگرافکت Fremont خود را تا 50 افزایش دهد” ، TechCrunch گزارش می دهد. بنابراین ، مالیات تگزاس. ظاهراً این حرکت در مورد آن است.

استارتاپ ها/VC

  • TechCrunch’s آنی ننججا گزارش می دهد که “رشد اقتصادی و گسترش سریع خدمات دیجیتال و تلفن همراه” در بازارهایی مانند کنیا و آفریقا به طور کلی می تواند منجر به رونق محصولات اینسرتک شود. Insurtech زمینه مناسبی را برای بنیانگذاران و سرمایه گذاران در آمریکای شمالی و اروپا نشان داده است. بنابراین ، چرا آفریقا نیز چنین نیست؟ استارتاپ های آفریقایی در بازار فناوری فینت قوی شناخته شده اند ، بنابراین شاید تلاش برای ورود به اینسرتک به تاخیر افتاده باشد.
  • دور ببر امروز در واقع خبر دور دور قریب الوقوع است. به این معنا که سرمایه گذار سرمایه گذار ممکن است سرمایه را در Slice به کار اندازد. Slice یک شرکت هندی است که به دنبال افزایش استفاده از کارت اعتباری در این کشور است. بر اساس گزارش TechCrunch ، Tiger ممکن است 100 میلیون دلار به این شرکت اختصاص دهد. مانیش سینگ برای این وبلاگ می نویسد که اسلیس “در دورهای قبلی تامین مالی حقوق صاحبان سهام خود حدود 30 میلیون دلار جمع آوری کرد و در دور قبل در سال جاری کمتر از 200 میلیون دلار ارزش داشت.” به زودی ، من حساب می کنم (توجه: Slice ، سرویس نرم افزاری پیتزا آمریکایی ، مشابه Slice بالا نیست. همچنین توجه داشته باشید که استارتاپ ها باید نامهای متمایز تری داشته باشند!)
  • مورد بعدی: Alpha Paw ، که فقط 8 میلیون دلار جمع آوری کرد. اگر آمادگی تمسخر یک استارتاپ سلامتی حیوان خانگی را برای افزایش سرمایه خود دارید ، می توانم بگویم که اخیراً به دامپزشک مراجعه نکرده اید. اگر بتوانید حیوانات خانگی خود را سالم نگه دارید ، ممکن است بتوانید پول های هنگفتی پس انداز کنید. Alpha Paw “محصولات حیوان خانگی را برای سگ و گربه مانند غذا و مکمل هایی که با توجه به نژاد حیوان خانگی در نظر گرفته شده است” ارائه می دهد. با توجه به اینکه حدود نیمی از نسل من سگ بیشتری نسبت به کودکان دارند (امتیاز فعلی در خانه من 3-0 است) ، من کاملاً انتظار دارم که Alpha Paw تا دسامبر 800 میلیون دلار بیشتر جمع آوری کند.
  • با پایان دادن به پوشش راه اندازی امروز ، Productfy 16 میلیون دلار برای محصول بانکی خود به عنوان خدمات (BaaS) جمع آوری کرده است. باید اعتراف کنم که من استارتاپ های مختلف BaaS (که مانند ماهی تلفظ می شود ، اگر تعجب می کردید) در خارج از کشور را از دست داده ام. به نظر می رسد که همه آنها قادر به افزایش سرمایه هستند ، بنابراین برای به اشتراک گذاشتن باید رشد وجود داشته باشد. اما آیا به مرور شاهد ادغام BaaS خواهیم بود؟ سرانجام ما شاهد یک حرکت کوچک در فضای داغ راه اندازی OKR هستیم و BaaS حتی شلوغ تر می شود. در حال حاضر ، با این حال ، Productfy “با ماموریت خود برای ایجاد DeFi برای امور مالی سنتی ، به گفته بنیانگذار و مدیرعامل Duy Vo” ، هدف ماست. مری آن آزودوبه

سهام خصوصی آماده است تا تجمیع MSP را به سطح بعدی برساند

خبر خوب: مشاغل مختلف از هر نظر سریعتر از گذشته عملیات خود را دیجیتالی کرده و مزایای عظیمی را برای شرکتهایی که اکنون کار را شروع می کنند ایجاد می کنند.

خبر بد: بسیاری از کارگران فنی در حال حاضر به دنبال شغل جدید هستند و شرکت ها باید برای یافتن افراد مناسب که بتوانند محیط های قوی و ایمن فناوری اطلاعات را ایجاد کنند رقابت کنند.

ارائه دهندگان خدمات مدیریت شده (MSPs) این شکاف را پر می کنند و شرکت های سهام خصوصی به آن توجه می کنند.

مایک مک گیل و کوین جولی از Cowen and Company ، LLC می نویسند: “MSP ها دارای تمام اجزای مورد علاقه سهام خصوصی هستند.”

“یک روند تقاضای قوی ، ریسک کم منسوخ شدن ، یک سرویس” چسبنده “که مشتریان طولانی مدت را جذب می کند و درآمدهای مکرر زیاد ، حاشیه جریان نقدی قوی و یک تجارت نسبتا” سبک دارایی “.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

کارشناسان TechCrunch

تصویرسازی دانش خلاق

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

اگر مشاور نرم افزاری دارید که فکر می کنید سایر بنیانگذاران استارتاپ باید از آن مطلع باشند ، نظرسنجی را در اینجا پر کنید.

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

مشاور: ManagedKube

توصیه شده توسط: گارلند کان ، مشاور

شهادت: “[They have] درک عمیقی از فناوری ابر و نحوه استفاده از آن در ترکیب با نرم افزار منبع باز برای ایجاد زیرساختی مقیاس پذیر اما قابل فهم و نگهداری آسان. آنها به معنای واقعی کلمه سعی می کردند خود را منسوخ کنند! “

ما همچنان به افزودن محتوا به عموم بازاریابی رشد خود ادامه می دهیم. این مقاله را در TechCrunch+ از جاناتان مارتینز ببینید: “5 اشتباه رایج در زمینه بازاریابی که استارتاپ ها مرتکب می شوند.” اگر یک بازاریاب رشد وجود دارد که فکر می کنید ما باید در مورد آن مطلع باشیم ، به ما اطلاع دهید.