سه‌گانه ابرقهرمان زن MCU در فیلم The Marvels با هم متحد می‌شوند

استودیو مارول امروز یک تیزر تریلر از فیلم The Marvels منتشر کرد که در آن سه ابرقهرمان زن بدجنس به نام‌های کاپیتان مارول، خانم مارول و کاپیتان رامبو حضور دارند. این فیلم قرار است در تاریخ 10 نوامبر اکران شود و بری لارسون، ایمان ولانی و تیونا پریس دوباره نقش‌های خود را بازی می‌کنند.

«مارولز» سومین فیلم از فاز پنجم MCU است و درست پس از صحنه پس از فیلمبرداری در فصل یک پایانی سریال Disney+ «Ms. مارول.» این صحنه کامالا (ولانی) را در حال تعویض جای خود با کارول دانورز (لارسون) نشان می داد.

تریلر تأیید می کند که هرگاه یکی از مارول ها از توانایی های خود استفاده کند، یک نفر جای خود را عوض می کند. به عنوان مثال، کامالا در حالی که با نیک فیوری در فضا کار می کند، با کاپیتان مونیکا رامبو، فضانورد SABER، خواهرزاده جدا شده دانور، عوض می شود.

علاوه بر معضل تغییر بدنه، این سه نفر باید با هم متحد شوند تا یک تهدید بین کهکشانی جدید – امپراتوری کری را متوقف کنند.

فیلم تریلر تیزر برای اولین بار در D23 Expo 2022 فاش شد. استودیو مارول از آن زمان اکران سینمایی «مارولز» را از 28 جولای به نوامبر تغییر داده است. این فیلم در اواخر سال در دیزنی پلاس عرضه خواهد شد. حدس می زنیم که در اواخر دسامبر، تقریباً 45 روز پس از اکران در سینما، پخش جریانی را دریافت کند.